پشیمانی شهره لرستانی از تغییر جنسیتش | گریه های وحشتناک شهره لرستانی دل همه رو سوزوند

پشیمانی شهره لرستانی از تغییر جنسیتش | گریه های وحشتناک شهره لرستانی دل همه رو سوزوند


69

1401/8/17

08:40


ویدئویی از شهاب حسینی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است و حواشی زیادی بدنبال داشته است

پشیمانی شهره لرستانی از تغییر جنسیتش | گریه های وحشتناک شهره لرستانی دل همه رو سوزوند

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شهره لرستانی بازیگر و کارگردان سینمای ایران در خرم آباد متولد شد. شهره لرستانی در فیلم ها و سریال های بی نظیر و به یادماندنی ازجمله اخراجی ها و سریال باخانمان ایفای نقش کرده است. شهره لرستانی به گربه های خود اهمیت زیادی میدهد و آنها را فرزندان خود میداند. شهره لرستانی در 27 سالگی دچار شکست عشقی شد و بعد از آن ازدواج نکرد. درحال حاضر شهره لرستانی جز یکی از پرحاشیه ترین بازیگران محسوب میشود که در ادامه به این حواشی می پردازیم.

شهره لرستانی

شهره لرستانی اولین تذکر شرعی خود را گرفت!

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است.

مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند.

او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

مازیار لرستانی در گوشه ای از ویدئوی خود از علت اینکه تاکنون هورمن تراپی نکرده پرده برداشت.

او گفت دلیل به تاخیر انداختن این موضوع این است که چون مستاجر است و هزینه زندگی اش را از طریق بازیگری در می آورد باعث شده این موضوع به تاخیر بیفتد.

 خوشحالی مازیار لرستانی از اولین خرید مردانه‌اش

 مازیار لرستانی با اولین خرید مردانه‌اش دل خود را شاد کرد.

 گاهی یه چیز کوچیک حال تمام روز ادمو خوب می‌کنه ....

 او با انتشار این ویدئو نوشت:

خریدن این پاپیون لبخند ملیحی روی لب‌هام آورد.. لبخند گنگی که ساعت‌ها دلم رو غنج زد....

شهره لرستانی پاسخ سوالات مخاطبانش را داد

شهره لرستانی که چندی پیش خبر از تطبیق جنسیت و تغییر نامش به مازیار را در صفحه اینستاگرامیش اعلام نمود، این روزها در صدر اخبار و حاشیه سازی ها قرار دارد و هر روز شایعات زیادی در مورد او شنیده می شود و عکس های زیادی از او و همکارانش در شکل و شمایل جدید منتشر می شود.

بازیگر فیلم خوشنام برای پایان دادن به شایعاتی چون توقیف فیلم هایش، رفتن به خارج از کشور، عکس با همکارانش و... ویدیوئی را به تازگی در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود و همانطور که در این بخش ، نوشت:

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد

صحبت های مازیار لرستانی در مورد حواشی اخیر

مازیار لرستانی که در روزهای اخیر صریحا اعلام نموده بود، به پیج های فیک توجه نکنید و تمامی اخبار را از صفحه خودم دنبال نمایید، در ویدیویی که منتشر نمود، به شایعات اخیر پایان داد و صادقانه با مردم صحبت کرد و گفت:

سلام خیلی ها پرسیدید چرا من یقه بلوزهام رو می بندم، برای اینکه من لاغر شدم همه لباسام بهم گشاد شدند، می بندم که به هر حال یه حالت منطقی داشته باشه.

من می خواستم تشکر کنم از همه عزیزانی که من رو دنبال می کنن و بگم که من برای همیشه در ایران خواهم موند و ایران رو دوست دارم، سرزمینمه و حتی اگه بیرونم هم بکنن، نمیرم، واقعیتش اینه که خیلی مردم رو دوست دارم، براشون احترام قائلم و اگر تا به حال هورمون تراپی هم نکردم به خاطر اینه که اجاره نشینم و مثل همه شما باید کار کنم و خرج زندگیم رو در بیارم و از راه هنری من تلاش می کنم و کار دیگری ندارم، نه به جایی وصلم نه به چیزی وصلم و نه هیچ چیز دیگری.

راجع به اینکه گفتید رعایت کنم بله چشم به روی چشمام رعایت می کنم؛ همه همکارهای من خانم های بازیگر برای من مثل خواهرم هستند، حرمت و حریمشون مشخصه از این به بعد هم روی چشمهام بیشتر رعایت می کنم، عکس ها مال قدیمه.

شهره لرستانی

خیلی ممنونم بابت راهنمایی هاتون، من هورمون تراپی رو شروع نکردم، به خاطر اینکه ناچار بودم صدا و چهره ام رو نگه دارم به خاطر کار بازیگری، ولی الان دیگه به جایی رسیده که ضرورتی نیست و من دیگه هورمون تراپی رو شروع می کنم، امیدوارم دعای خیر شما پشت من باشه.

ممنون از تمام دلگرمی هایی که به من میدید، اونهایی که به هر حال مطابق میلشون نیست کار من، دیگه یه جوری باید کنار بیان با این قضیه، گفته بودید دلم برای شهره لرستانی تنگ میشه منم دلم براش تنگ میشه به هر حال صمیمی ترین دوست من بوده و نزدیک تر از همه شما به من، کارهاش هست، آثار هست، می تونید مراجعه کنید بهشون الحمدالله که ممنوع هم نشدند، چیز دیگری که می خواستم بگم اینه که سیکل رشد، برای همه آدم ها وجود دارد و الزاما تبدیل از جنسی به جنس دیگری شدن نیست.

سیکل رشد یعنی اینکه آدم ها هیچ کدوم اونجایی که هستن متوقف نشن و برای بهتر شدنشون تلاش کنن، برای هر کسی بهتر شدن چیزی هست، برای من این بود،شاید برای شما چیز دیگری باشه، سعی کنیم جامعمون رو بهتر از چیزی که هست تحویل بدیم به نسل بعد و برای احیا فرهنگمون و سنت هامون کوشا باشیم و من هم خیلی مخلص همتون هستم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو