نکات مهم در انتخاب دوره آموزش رنگ مو

منبع: پارس ناز

84

1401/8/17

08:55


نکات مهم در انتخاب دوره آموزش رنگ مو

وقتی کلاسی ثبت نام می‌کنید، هزینه، زمان،‌ انرژی و آینده خود را در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید؛ پس باید دست به انتخابی بزنید که می‌دانید برای شما بهترین نتیجه را خواهد داشت و برایتان سودمند است.

 

بر این اساس، قبل از ثبت نام و شرکت در هر دوره‌ای، نکاتی را باید مد نظر خود قرار دهید. بعضی از این نکات با توجه به زمینه‌ای که می‌خواهید در آن فعالیت کنید متفاوت است. ما در اینجا قرار است نکات مهم در انتخاب دوره آموزش رنگ مو را به شما خاطرنشان کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

۱. آموزشگاه آرایشگری

 

اولین نکته‌ای که هنگام انتخاب دوره آموزش رنگ مو باید به آن توجه کنید، انتخاب آموزشگاه آرایشگری است. به سایت و شبکه‌های اجتماعی آموزشگاه مراجعه کنید و عکس‌ها و ویدئوهای فضای آن‌ها و شیوه کاریشان را بررسی کنید یا حتی اگر می‌توانید حضوری به آن جا سری بزنید و از نزدیک با فضای آن جا آشنا شوید.

 

۲. سرفصل دوره

 

آموزش رنگ مو، دنیای گسترده‌ای دارد و زیر‌و‌بم‌های آن کم نیست؛ پس صرف دانستن اینکه دوره‌ای رنگ مو آموزش می‌دهد کافی نیست. شما در عرصه رنگ می‌توانید در مرحله صفر کیلومتر، مبتدی یا پیشرفته باشید و دوره‌های متفاوتی باید برای هر یک از این سطوح وجود داشته باشد و طبیعتا سرفصل‌ها هم متفاوت می‌شود. بنابراین مطمئن شوید که سرفصل‌های دوره متناسب با سطح و نیاز شماست.

 

۳. مدرس دوره

 

استاد یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها را در یادگیری شما بازی می‌کند. قبل از انتخاب دوره آموزش رنگ مو، نمونه‌کارهای مدرس دوره را پیدا کنید و آن را بررسی کنید. حتی اگر می توانید با او شخصا درباره سطح حرفه‌ای و نیازهای آموزشی‌تان صحبت کنید.

 

مطمئن شوید استاد شما همواره خود را به روز نگه می‌دارد و با تکنیک‌ها و مدل‌های روز آشناست. بسیاری از اساتید با اینکه در کار خود حرفه‌ای هستند اما تنها از تکنیک‌ها و مدل‌هایی استفاده می کنند که قدیمی شده و در آموزش به همین‌ها بسنده می‌کنند.

 

۴. تکنیک‌های آموزشی دوره

 

یکی از مهمترین نکات در انتخاب دوره آموزش رنگ مو،‌ تکنیک‌ آموزشی‌ست. یک دوره باید حتما از تکنیک‌ها و شیوه‌های آموزشی روز برخوردار باشد و همراه با زمان پیش برود وگرنه از رقبا جا می‌ماند و محبوبیت خود را از دست می‌دهد.

 

شما هم اگر می‌خواهید یک کالریست حرفه‌ای شوید، باید همواره خود را پویا نگه دارید و همراه با نیازهای زمانه پیش روید. بنابراین قبل از انتخاب دوره خود، درباره تکنیک‌های آموزشی آن تحقیق کنید.

 

۵. مدرک دوره

 

دوره‌ای که در آن شرکت می‌کنید باید به شما مدرک معتبر اعطا کند. برای اینکه بتوانید در آینده در بعضی از آرایشگاه‌ها کار کنید نیاز به مدرک دارید. همچنین مدرک آموزشی شما در مهاجرت و تحصیل و کار در کشورهای دیگر به شما کمک و راه را برایتان هموار می‌کند. حتی اگر بعده‌ها بخواهید تدریس کنید، هنرجویان به مدرک شما توجه می‌کنند و این امر محبوبیت شما را افزایش می‌دهد.

 

۶. پیش‌نیازها و تجهیزات مورد نیاز

 

با توجه به سطح کلاس، پیش نیازها متفاوت هستند. بعضی از دوره‌ها پیش‌نیاز دارند و بعضی دیگر ندارند. اگر شما مبتدی هستید و می‌خواهید از صفر شروع کنید طبیعتا نباید دوره‌ای را شرکت کنید که مباحث پیشرفته آموزش می‌دهد. بسیاری از آموزشگاه‌ها برای دوره‌های پیشرفته خود آزمون دارند و شما قبل از شرکت، تعیین سطح می‌شوید تا در جای درست آموزشی قرار بگیرید.

نکات مهم در انتخاب دوره آموزش رنگ مو

از دیگر نکات مهم،‌ تجهیزات مورد نیاز است. قبل از ثبت نام، ببینید چه وسایلی نیاز است تهیه کنید و آماده وارد کلاس شوید.

 

۷. نحوه برگزاری دوره

 

کلاس‌ها آنلاین هستند یا حضوری؟ خصوصی هستند یا گروهی؟ فشرده برگزار می‌شوند یا عادی؟ آدرس کلاس‌ها کجاست؟ مسیر‌های رسیدن به کلاس چگونه است؟سعی کنید قبل از ثبت نام پاسخ همه این سوالات را پیدا کنید.

 

۸. زمان برگزاری دوره

 

دوره پیش رو چه روزهایی، چه ساعتی، در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

 

این سه سوال مهمی است که نباید از خاطر ببرید. به هر حال شرکت در کلاس، اولین اصل یادگیریست و اگر نتوانید مرتب در کلاستان شرکت کنید یادگیری‌تان نصفه و نیمه باقی می‌ماند. پس مطمئن شوید که قادرید در کلاس‌ها به صورت منظم شرکت کنید و در آن زمان مشغله دیگری نداشته باشید.

 

دوره آموزش رنگ مو با مدرسه زیبایی آدینا

 

مدرسه زیبایی آدینا، علاوه بر دوره‌های پوست، مو،‌ مژه و ابرو، دوره آموزش رنگ مو و دوره آموزش میکاپ برگزار می‌کند. هر یک از این دوره‌ها شامل زیر دوره‌های مخصوص به خود هستند و بسته به سطح آموزشی شما متفاوتند.

 

آدینا از این جهت نام مدرسه دارد که فضاهای آموزشی آن تفکیک شده و مجزا هستند و مجهز به سالن‌ تئوری و سالن عملی‌اند. ب در مدرسه زیبایی آدینا، بعد از اتمام دوره جشن فارغ‌التحصیلی برگزار می‌شود و به هنرجویان دو مدرک اختصاصی مدرسه و مدرک رسمی فنی حرفه‌ای اعطا می‌شود.

 

موسس این مدرسه خانم مریم رئوف است و همواره از جدیدترین و به‌روزترین تکنیک‌های آموزشی استفاده می‌شود.برای ثبت نام و مشاهده دوره‌ها به سایت مدرسه زیبایی آدینا مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو