جدیدترین مدل های میز کنفرانس

منبع: فوت و فن

22

1401/8/17

09:46


یک دفتر کار و یا یک شرکت از بخش های گوناگونی تشکیل‌ شده است، از جمله اتاق مدیریت، اتاق کارمندان، اتاق کنفرانس یا اتاق مذاکره، اتاق منشی، اتاق انتظار، محل مخصوص غذاخوری و استراحت و… .

جدیدترین مدل های میز کنفرانس

یک دفتر کار و یا یک شرکت از بخش های گوناگونی تشکیل‌ شده است، از جمله اتاق مدیریت، اتاق کارمندان، اتاق کنفرانس یا اتاق مذاکره، اتاق منشی، اتاق انتظار، محل مخصوص غذاخوری و استراحت و… .

از بین تمامی بخش های نامبرده اتاق کنفرانس در شرکت ‌ها به اتاق گفتگو و اتاق مذاکرات نیز شناخته‌ شده و طراحی دکوراسیون و چیدمان میز و مبلمان اداری در داخل آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به نقل از نوژن، یکی از مهم‌ترین المان‌ها در اتاق کنفرانس، میز کنفرانس است. میز کنفرانس یکی از انواع میز اداری بوده و به‌ طور کلی جزئی از مبلمان و تجهیزات اداری بشمار می رود و وجود این میز برای برگزاری ملاقات‌ها و مذاکرات روزانه بسیار ضروری است.

در دنیای امروزی نمونه ‌های مختلفی از میز کنفرانس در بازار وجود داشته که هر کدام از نظر جنس، کیفیت متریال و نوع طرح با یکدیگر متفاوت بوده و کارفرمایان باید در هنگام انتخاب و خرید هر یک از آن ‌ها به کیفیت و مرغوبیت میز کنفرانس توجه نمایند. برخورداری از یک میز کنفرانس ساده و شیک، موردپسند بسیاری از شرکت ‌ها و سازمان ‌های کوچک و بزرگ است و بهره‌مندی این شرکت‌ها از فضای بسیار راحت و شیکف همراه با تجهیزاتی مناسب برای برگزاری جلسات و مذاکرات، سبب پیشرفت مشاغل و کارمندان در آن سازمان خواهد شد.

میزهای کنفرانس از لحاظ شکل، ابعاد، سبک و نوع متریال به‌ کار رفته در آن ‌ها دارای انواع گوناگونی هستند که کارفرمایان با توجه به دکوراسیون شرکت خود و همچنین متراژ اتاق کنفرانس آن‌ها را انتخاب کرده و خریداری می ‌نمایند.

در ادامه این مطلب با بررسی انواع میز کنفرانس همراه ما باشید.

انواع میز کنفرانس 

میز کنفرانس در انواع و طرح های گوناگونی طراحی می شود، از جمله این طرح‌ ها می‌توان به میز کنفرانس مربعی، میز کنفرانس مستطیلی، میز کنفرانس دایره‌ ای، میز کنفرانس یو شکل و غیره اشاره کرد.

همچنین میز کنفرانس از متریال هایی چون شیشه، چوب، ام دی اف و میز کنفرانس دارای پایه‌ های فلزی نیز ساخته می ‌شوند که هر کدام از این میزها دارای مزایا و معایب خاصی بوده و طرفداران مختص به خود را دارد.

امروزه طراحی و اجرای میز کنفرانس از سبک های قدیم و یکنواخت گذشته خارج‌ شده است. به ‌عنوان مثال می‌توان گفت برخی از میز های کنفرانس چوبی، از تکه ‌های چوب ارگانیک بزرگ تشکیل شده‌ اند که فضای میانی تکه ‌ها توسط رزین پوشش داده‌ شده و دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است.

با توجه به این نکات، طراحی میزهای کنفرانس نیاز به دانش و مهارت کافی در ساخت و همچنین نیاز به خلاقیت بالا داشته تا محصولی بسیار باکیفیت و مدرن طراحی ‌شده و ساخته شود. همچنین میز کنفرانس که جزئی از میز اداری است، از طرح‌ های تلفیقی متریال ها با یکدیگر مانند شیشه و فلز، رزین و چوب، پلی‌کربنات، فایبرگلاس، پلاستیک و غیره ساخته می ‌شود که هر کدام مخصوص به دکوراسیون داخلی‌ متفاوتی می باشند.

به‌ طور کلی طراحی میز کنفرانس با توجه به رنگ و ظاهر دکوراسیون اداری ادارات و اتاق ‌های کنفرانس، دیوارها، متراژ اتاق کنفرانس و همچنین سلیقه کارفرما انجام‌ شده و دارای انواع بسیار گوناگونی می‌ باشند.

انواع مدل‌های جدید میز کنفرانس 

از جدیدترین مدل ها میز کنفرانس می توان موارد زیر اشاره کرد:

  • میز کنفرانس چوبی

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌ های میز کنفرانس، میزهای چوبی است. این نوع از میز کنفرانس نشان‌دهنده قدرت سازمان بوده و از متریال هایی چون شیشه و فلز در ساخت آن ‌ها به کار رفته و همچنین از روکش‌ های بسیار جذاب جهت زیباتر شدن و شیک‌ تر شدن آن ‌ها استفاده می‌ شود.

  • میز کنفرانس ام دی اف

میز کنفرانس ام دی اف جز مدل ‌های بسیار باکیفیت و جذاب بوده و انواع آن را از لحاظ نوع روکش‌ و تنوع در طرح‌ را می ‌توان به ‌عنوان جدیدترین مدل‌های میز کنفرانس در نظر گرفت. در تولید میزهای ام دی اف برای جذاب‌تر شدن این میزها از روکش‌ های متنوعی مانند هایگلاس، ملامینه، پلی استر، روکش‌ های طبیعی و غیره استفاده‌ شده و بسیار پرفروش می ‌باشند.

  • میز کنفرانس شیشه ای

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مدل ‌های میز اداری، میز کنفرانس شیشه‌ ای است. در ساخت این میزها از شیشه‌ های خاصی باستفاده می شود و به دلیل بازتاب نور از سطح شیشه و همچنین شفافیت و زیبایی خاصی که به اتاق ‌های کنفرانس می‌بخشد، یکی از بهترین گزینه‌ ها جهت انتخاب میز کنفرانس برای اتاق ‌های مذاکرات است.

میز کنفرانس شیشه‌ ای دارای انواع مختلف شیشه مات و براق بوده و با استفاده از مواد مختلفی همچون استفاده از پایه ‌های فلزی طراحی و ساخته می ‌شوند.

  • میز کنفرانس پایه فلزی

میز کنفرانس پایه استیل و یا پایه فلزی جزء انواع میزهای اداری است و امروزه مورد توجه بسیاری از کارفرمایان قرار گرفته است. به کار بردن پایه ‌های فلزی در میزهایی که از متریال هایی چون چوب و شیشه ساخته شده ‌اند سبب جذابیت و زیبایی آن‌ها و درنتیجه سبب زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس می ‌شود.

  • میز کنفرانس مربعی

میزهای کنفرانس مربعی به ‌طور معمول در اتاق‌ های کنفرانس با متراژ کم استفاده‌ شده که به نیروی کاری نسبتاً کمتری جهت تصمیم‌ گیری‌ های بسیار مهم در این فضا ها احتیاج است. میزهای کنفرانس مربعی ‌شکل نیز جزء جدیدترین میز کنفرانس هستند و افرادی که دورتادور میزها می ‌نشینند، با یکدیگر آشنایی بیشتری داشته و حالت صمیمی‌ تری با یکدیگر خواهند داشت. از این‌ رو این میزها بسیار در سازمان ‌ها و شرکت ‌های کوچک دارای کاربرد بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

مبلمان اداری نوژن

  • میز کنفرانس مستطیلی

یکی از مدل ‌های متداول میز کنفرانس که از گذشته تاکنون در اتاق‌های کنفرانس استفاده‌ شده و به‌ هیچ‌ عنوان قدیمی نمی ‌شوند، میز اداری مستطیل ‌شکل است. وجود این میز ها سبب حالتی رسمی در فضای اتاق کنفرانس شده و فرصت مشارکت بیشتری را برای افرادی که گردهم آمده ‌اند فراهم می‌کند. میز کنفرانس مستطیلی در انواع طرح‌ ها و رنگ‌ها در بازار موجود بوده و از متریال‌های بسیار متنوعی ساخته‌ شده و مورد پسند بسیاری از کارفرمایان است.

  • میز کنفرانس دایره ‌ای

همان‌طور که در این مقاله به آن اشاره شد، میز کنفرانس مستطیلی از گذشته تا به امروز مورد توجه کارفرمایان بوده و بسیار مدرن و جدید در طرح‌های متنوع است. اما برخی از اتاق‌های کنفرانس در سازمان‌ها و شرکت‌های بسیار بزرگ وجود دارند که به ‌جای استفاده از میز اداری مستطیلی، از میز اداری دایره ‌ای ‌شکل برای اتاق مذاکرات خود استفاده می‌کنند. این میزها دارای هیچگونه زاویه‌ای نبوده و در دکوراسیون‌ های بسیار مدرن به کار می ‌روند.

  • میز کنفرانس یو شکل

یکی از جدیدترین و بروزترین مدل‌های میز کنفرانس در ادارات، میز اداری یو شکل است. این مدل از میز کنفرانس جزء کاربردی ترین و کاملترین انواع میز اداری به شمار رفته و در این مدل، کارفرما و یا رییس جلسه در قسمت بالای میز نشسته و سایر اعضا و کارکنان به دور میز می‌نشینند. قسمت وسط این میزها باز بوده و فرد کنفرانس دهنده برای نفوذ بیشتر کلمات و همچنین جلب توجه اعضا می‌تواند در قسمت باز این میزها قدم زده و سخنرانی نماید که این ویژگی میز کنفرانس یو شکل توجه بسیاری از صاحبان شرکت‌ های مهم و بزرگ را به خود جلب کرده و بسیار محبوب می ‌باشد.

قیمت جدیدترین میزهای کنفرانس 

قیمت میزهای کنفرانس با توجه به متریال به‌ کار رفته در ساخت آن‌ها متفاوت است. اینکه میز کنفرانس از چه ام دی اف یا چوب و یا شیشه ای در ساخت آن به‌ کار رفته است، در تعیین قیمت  میز اداری تاثیرگذار بوده و از عوامل تعیین‌ کننده می‌ باشد. همچنین ابعاد میز کنفرانس بر اساس چهار نفره، شش‌ نفره، بیست نفره و… بودن آن و نوع طراحی و شکل آن‌ ها نیز در هزینه میز کنفرانس دخیل بوده و نمی‌توان قیمت دقیقی را برای میزهای کنفرانس از سوی تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان گوناگون تعیین و مشخص نمود.

در پایان

مبلمان اداری نوژن یکی از قدیمی ترین و برترین شرکت های تولیدکننده و ارائه دهنده انواع میز و مبلمان اداری است.

شما عزیزان می توانید انواع میز کنفرانس نوژن را با مراجعه به وب سایت رسمی این مجموعه مشاهده و به صورت آنلاین خرید نمایید. میز های اداری نوژن از طراحی‌ منحصربه‌فرد و مدرنی بهره‌مند می باشند که توسط طراحانی بسیار خلاق و به‌روز و با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای به‌روز دنیا ساخته می‌شوند.

در نوژن علاوه بر خرید انواع مبلمان اداری، می توانید انواع پارتیشن اداری متناسب با دفتر کار خود را نیز سفارش دهید. جهت دریافت لیست قیمت و نمونه کار پارتیشن اداری با کارشناسان نوژن با شماره تماس پنج رقمی 02158942 در تماس باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو