عبور تعداد بازیکنان Overwatch 2 از ۳۵ میلیون نفر

منبع: زومجی

7

1401/8/17

10:36


عبور تعداد بازیکنان Overwatch 2 از ۳۵ میلیون نفر

به نظر می‌رسد انتشار بازی رایگان و سرویس‌محور Overwatch 2 آمار و ارقام قابل توجهی را برای این محصول شرکت اکتیویژن بلیزارد رقم زد. چرا که اخیرا این شرکت اعلام کرد با گذشت یک ماه از زمان عرضه‌ی بازی در ماه اکتبر، این بازی در مجموع توسط بیش از ۳۵ میلیون اکانت اجرا شده است.

بلیزارد در این‌باره توضیح داد: «بیش از ۳۵ میلیون نفر در ماه اول اورواچ 2 را بازی کردند؛ از جمله بسیاری از بازیکنانی که به‌تازگی با سری اورواچ آشنا شده‌اند. جامعه‌ی گسترش‌یافته‌ی ما عمیقا درگیر تجربه‌ی بازی است؛ به طوری که میانگین تعداد بازیکنان روزانه‌ی ماه اول Overwatch 2 بیش از دو برابر نسخه‌ی تحسین‌شده‌ی قبلی به ثبت رسیده است».

طبق آمار گذشته، بازی Overwatch در سه‌ماهه‌ی اول پس از عرضه توانسته بود ۱۵ میلیون بازیکن جذب کند. البته باید توجه داشت که این تفاوت در آمار می‌تواند به‌دلیل افزایش شهرت سری اورواچ در این سال‌ها باشد. همچنین نسخه‌ی اصلی Overwatch با قیمت کامل به فروش می‌رسید، اما نسخه‌ی دوم آن رایگان است و محتوای پولی و بتل پس را ارائه می‌دهد. همین شرایط سبب شد بازی Overwatch 2 به سرعت رشد کند و تنها در ۱۰ روز اول پس از عرضه بیش از ۲۵ میلیون بازیکن را به‌دست آورد.

باتوجه‌به موفقیت بازی Overwatch 2، بلیازرد باید به خوبی از آن پشتیبانی کند. این شرکت به‌تازگی از هیروی جدید این بازی به نام Ramattra رونمایی کرده است که با شروع فصل دوم در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) امسال در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو