دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۶ شانزدهم کامل قسمت 16

منبع: شبونه

41

1401/8/17

10:57


دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت شانزدهم ۱۶ کامل | قسمت 16 کیفیت عالی سریال روزی روزگاری مریخ از ویدائو و آپارات را در این صفحه ببینید نام سریال :  روزی روزگاری مریخ کارگردان : پیمان قاسمخانی قسمت : شانزدهم – 16 ژانر : تخیلی و کمدی بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش …

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۶ شانزدهم کامل قسمت 16

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت شانزدهم ۱۶ کامل | قسمت 16 کیفیت عالی سریال روزی روزگاری مریخ از ویدائو و آپارات را در این صفحه ببینید

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : شانزدهم – 16
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 16 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

سریال روزی روزگاری مریخ همچنان به عنوان یکی از سریالهای پربیننده در شبکه نمایش خانگی میباشد سریالی که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و توانسته فروش خوبی را داشته باشد در این سریال هنرمندان مطرح کمدی حضور دارند بازیگرانی که سالها در کار کمدی فعالیت داشته اند و همچنین در سریالهای مختلف با همکاری داشتند و حالا در سریال روزی روزگاری مریخ کنار یکدیگر بسیار مچ و فیکس شده اند.

در قسمت 16 سریال داستانش خیلی کمدی تر شده است پیمان قاسمخانی خیلی خوب میداند چگونه باید داستان را به حالت طنز دربیاورد تا مخاطبانش را بخنداند و پیگیر سریال شوند.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۶ شانزدهم کامل قسمت 16

پیمان قاسمخانی از نویسنده های طنز کشورمان است که فیلمنامه های زیادی را تا به حال نوشته و کارگردانی کرده است او در سالهای اخیر حسابی فعال بوده ایشان فیلم ها و سریالهای زیادی را نویسنده و کارگردانی کرده است.

این که بتوانیم از سریال «روزی روزگاری در مریخ» به عنوان تجربه شکست جدید از پیمان قاسم خانی یاد کنیم کمی زود است اما این سریال تا همین جا هم نشان داده که قرار نیست مخاطب را بخنداند. شاید باید پذیرفت که پیمان قاسم خانی و ایده هایش (حتی کپی شده!) به پایان رسیده اند و دیگر نمی توانند توجه مخاطب امروز را به خود جلب کند. «روزی روزگاری در مریخ» به شکل عجیبی بی مزه است!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو