بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟


منبع: برترین ها

15

1401/8/17

11:10


بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران، فردی است که علاوه بر دانش، تجربه و مهارت کافی در زمینه جراحی زیبایی زنان، اخلاق مدار بوده و در همان مراجعه ابتدایی اعتماد بیمار را به خود جلب کند.

برترین‌ها: یکی از دغدغه‌های بسیار جدی خانم‌ها در دوران زندگی خود ناراضی بودن از شکل و ظاهر و عملکرد قسمت تناسلی خودشان است. در طول زندگی اتفاقات بسیاری بر بروز تغییرات ساختاری و روی واژن بانوان تاثیر می‌گذارد و از آنجایی که می‌توان گفت که تقریباً همه بانوان تمایل دارند که واژن با ظاهر مطلوب و زیبا داشته باشند در صدد این برمی‌آیند که واژن خود را درمان کنند و مشکلات خود را برطرف کنند.

اگر شما هم از افرادی هستید که قصد بهتر کردن ظاهر ناحیه تناسلی خود را دارید باید بگویم که باید به یک جراح لابیاپلاستی مراجعه کنید، پیدا کردن جراح لابیاپلاستی در کلان‌شهر‌های مانند تهران بسیار مشکل است و باید شما با توجه به امکاناتی که مد نظر دارید و خدماتی که می‌خواهید دریافت کنید برای پیدا کردن بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران اقدام کنید.

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

برای مشاوره با دکتر ویدا یوسفیان همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۷۴۰۶۵

۰۹۳۷۰۷۸۶۶۳۷

مراحل انجام جراحی لابیاپلاستی

در قدم اول نیاز است که بدانید که این جراحی در 90 درصد مواقع در تمام دنیا به صورت سرپایی و در کلینیک با بی حسی موضعی انجام می شود و در موارد نادری نیز ممکن است که فرد مورد جراحی قرار گرفته شده نیاز باشد که یک شب را در بیمارستان سپری کنند. طی این جراحی لبه‌های بیرون زده شده لابیا‌ها به اندازه‌های طبیعی برش داده می شوند و چربی و پوست اضافی از آن‌ها خارج خواهد شد.

روش‌های مختلف انجام جراحی لابیاپلاستی

روش تریم: یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین و متداول بهترین روش‌های انجام جراحی لابیاپلاستی است که در آن یک نوار از بافت اضافی لبه‌های داخلی برداشته خواهد شد و دو طرف بخیه میشوند این روش عوارض کمتری دارد و مدت زمان بهبودی کوتاه تری نسبت به روش‌های دیگر دارد.

روش وِج (wedge) : این روش در مقایسه با روش قبلی تغییرات بسیار زیادی را در واژن به همراه دارد و این تغییرات در حالتی هستند که قسمت لابیا مینور یک برش وی شکل را در خود ا خواهد شد و بافت اضافی آن برداشته خواهد شد یکی از مزیت‌های این روش این است که مرز‌های طبیعی دو لبه واژن حفظ خواهد شد و می‌توان گفت که جای زخم کمتری نسبت به حالت‌های دیگر به جا باقی می‌ماند.

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

چگونه بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران را پیدا کنیم؟

همان طور که در قسمت قبلی نیز گفتیم اگر شما قصد دارید که جراحی لابیاپلاستی را انجام دهید بهتر است اندکی صبر کنید و این مقاله را تا پایان مطالعه کنید که بهترین جراح زیبایی زنان را پیدا کنید توصیه می‌شود برای پیدا کردن بهترین چیز در هر امری در ابتدا یک لیست از بهترین‌های آن موردی که نیاز دارید پیدا کنید، اما در همین قدم اول پیدا کردن یک لیست از تمامی جراحان زیبایی در تهران بسیار دشوار میباشد هست تا پایان این مقاله با ما همراه باشید که برای انتخاب راحت‌تر و درست‌تر در انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران به شما کمک کنیم و ویژگی‌های بهترین جراح لابیاپلاستی را در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی‌های بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران

در ادامه مطلب می‌خواهیم در تیتر‌های مختلف ویژگی بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران را به شما بگوییم تا شما بتوانید با فراغ بال و آسودگی بیشتر در انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران اقدام کنید.

  • اخلاق مدار بودن پزشک جراح لابیاپلاستی

یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد این است که هنگامی که می‌خواهید یک جراح زنان خوب را انتخاب کنید باید به اخلاق مدار بودن او توجه کنید یک پزشک متخصص باید اخلاق پزشکی را دارا باشد و بیمار خود به حالتی رفتار کند که در همان جلسه اول مشاوره باعث شده بود که بیمار به او اعتماد کند و به بیان دیگر می‌توان گفت باید یک دستی رفتار داشته باشد و بعد از معالجه بیمار نیز پیگیر حال او باشد.

  • دارای دانش و سواد بالا باشد

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای هر فرد هنگامی که به پزشک متخصص مراجعه می‌کند بسیار اهمیت دارد این است که پزشک او سواد کافی و دانش مورد نیاز برای انجام انواع جراحی‌ها و عمل جراحی زیبایی واژن به ویژه جراحی لابیاپلاستی را داشته باشد و باعث شود که موفقیت عمل و جراحی برای درمان بیمار بالاتر برود.

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۷۴۰۶۵

۰۹۳۷۰۷۸۶۶۳۷

  • جراح لابیاپلاستی باید تجربه و سابقه کاری بالا داشته باشد

توجه کنید که میزان تجربه یا سابقه کاری و تبحر و مهارت بالای یک جراح زیبایی زنان یکی دیگر از مواردی است که باید به آن بسیار توجه کنید، زیرا اغلب دیده شده که افرادی که توسط جراحانی که تجربه کمتری دارند و مهارت کافی در زمینه جراحی ندارند، جراحی شده اند، گرفتار عوارض ناخواسته و جبران نشدنی گشتند.

  • استفاده از لوازم پیشرفته توسط جراح لابیاپلاستی در تهران

جراح لابیاپلاستی که برای انجام عمل زیبایی واژن به او مراجعه می‌کنید باید به روز‌ترین و آخرین تکنولوژی‌های روز جهان را در جراحی‌های خود استفاده کند و این اطمینان را به شما بدهد که در زمان کم و کمترین عارضه می‌تواند بهترین نتایج را به شما هدیه کند و این اطمینان خاطر را نیز به شما بدهد که هیچ مشکلی برای شما در هنگام عمل به دلیل کمبود امکانات پیش نخواهد آمد.

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

بهترین کاندیدها برای انجام لابیاپلاستی چه کسانی هستند؟

کسانی که شرایط زیر را دارند، می‌توانند نسبت به انجام جراحی لابیاپلاستی نزد بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران اقدام کنند:

۱. افرادی که سن آن‌ها از ۱۸ سال بالاتر باشد.

۲. بانوانی که سلامت جسمانی داشته باشند و از bmi خوبی برخوردار باشند.

۳. بانوانی که بیماری زمینه‌ای خاصی نداشته باشند.

۴. بانوانی که در قسمت تناسلی خود احساس درد میکنند.

۵. بانوانی که از نظر ظاهری با لبه‌های واژن خود مشکل دارند و طی برقراری ارتباط جنسی دچار درد و ناراحتی خواهند شد.

۶. خانم‌هایی که به دلیل بزرگ بودن و درد لابیا‌های خود نمی‌توانند بسیاری از فعالیت‌های خاص همانند دوچرخه‌سواری را انجام دهند.

نکاتی که قبل از جراحی لابیاپلاستی باید بدانید

قبل از انجام عمل لابیاپلاستی ضروری است که شما به یک جراح زیبایی زنان برای انجام مشاوره‌های مورد نیاز در خصوص انجام جراحی لابیاپلاستی مراجعه کنید. بسیاری از بانوان هستند که در بدو تولد به صورت مادرزادی با ضخامت و یا نامتقارنی و یا بزرگی لابیا‌ها به دنیا می‌آیند و بسیاری دیگر هستند که بعد از زایمان و یا هنگام افزایش سن با ناحیه تناسلی خود دچار مشکل میشوند. در این قسمت باید به شما نکاتی را آموزش دهیم که باید قبل از انجام عمل لابیاپلاستی آن را بدانید و بعد از اینکه جلسه مشاوره انجام شد و جراح زنان ناحیه تناسلی شما را معاینه کرد تشخیص می‌دهد کدام روش موثرتر است برای همین است که می‌گویم انجام مشاوره بسیار اهمیت بالایی دارد.

نتایج نهایی عمل لابیاپلاستی

به طور کلی در عمل‌های زیبایی بعد از ۶ ماه نتیجه اصلی حاصل خواهد شد و ممکن است تورم‌ها و زخم‌های ناشی از این جراحی تا شش ماه واقعی بماند، اما در چند هفته اول بعد از عمل زخم‌ها به صورت برجسته هستند و صورتی رنگ می‌باشند، اما بعد از گذشت زمانی زخم‌ها به طور طبیعی نخواهد شد و یک خطوط بسیار نازک باقی خواهد ماند. بدیهی است که برای اینکه بتوانید زخم‌های خود را زودتر بهبود دهید باید به دستورالعمل‌های پزشکی بعد از عمل توجه کنید.

سخن نهایی

برای پیدا کردن بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران باید شما سابقه مهارت و میزان تخصص جراحی را که مورد نظر دارید ارزیابی کنید و توجه داشته باشید که همیشه انتخاب بهترین جراح می‌تواند باعث این شود که شما کمتر در هنگام عمل استرس داشته باشید و سلامتی شما کمتر تحت شعاع قرار بگیرد و به یک نتیجه مطلوب برسید.

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

دکتر ویدا یوسفیان - جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی

  • بورد تخصصی از دانشگاه تهران
  • جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی
  • جراحی های ترمیمی، زیبایی و درمانی زنان

خدمات:

  • لیزر واژینال
  • تزریق چربی به واژن
  • تزریق ژل به واژن
  • تنگ کردن واژن
  • لابیاپلاستی با لیزر و بدون لیزر
  • سفید کردن لابیاپلاستی
  • رفع بی اختیاری ادرار و مشکلات یائستگی

ساعت کاری 10 تا 14 / عصر 17 تا 20

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

برای مشاوره همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۷۴۰۶۵

۰۹۳۷۰۷۸۶۶۳۷

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

برای آشنایی بیشتر با خدمات از اینستاگرام بازدید نمایید.

dr_vidayousefian@

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کیست؟

شهرک غرب، بلوارفرحزادی، ۱۸ متری مطهری، پلاک ۱۶۸، بالای داروخانه دکتر مشرف

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو