جذاب ترین انیمه های سایت Hulu ؛ با بهترین انیمه های هولو آشنا شوید

جذاب ترین انیمه های سایت Hulu ؛ با بهترین انیمه های هولو آشنا شوید


منبع: فیگار

59

1401/8/17

12:18


سایت Hulu سرشار از انیمه‌های جذابی است که ارزش تماشا را دارند. در این نوشتار با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های Hulu آشنا شوید.

جذاب ترین انیمه های سایت Hulu ؛ با بهترین انیمه های هولو آشنا شوید

سایت Hulu سرشار از انیمه‌های جذابی است که ارزش تماشا را دارند. در این نوشتار با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های Hulu آشنا شوید.

با توجه به اینکه هر سرویس استریم مانند نتفلیکس به دنبال تکمیل کاتالوگ محتوای خود برای رقابت با دیگر سرویس‌ها هستند، طرفداران انیمه پلتفرم‌های زیادی را برای بررسی دارند. انیمیشن‌های ژاپنی هرگز در سطح بین‌المللی به این اندازه مشهور نبوده‌اند. تعداد زیادی انیمه عالی وجود دارد که از ابتدا تا انتها در سایت محبوب Hulu پخش می‌شود. سایت هولو دارای انیمه‌های زیادی است که می‌توان آن را به راحتی تماشا کرد.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های Hulu

با برترین انیمه های Hulu آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های Hulu را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های Hulu

از انیمه‌های قدیمی‌تر کلاسیک گرفته تا اثر‌های محبوب مدرن، Hulu دارای کاتالوگ بسیار متنوعی است. هر یک از این 10 انیمه‌ای که در این فهرست قرار دارند به طور کامل در Hulu در دسترس هستند و جای تعجب نیست که همه آنها در بالاترین رده‌های امتیاز MyAnimeList قرار دارند.

پس اگر می‌خواهید با برترین انیمه های Hulu آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا به معرفی بهترین انیمه های هولو بپردازیم.

Attack On Titan

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های Hulu

در دنیای انیمه، فصل 1 انیمه Attack on Titan تا حدودی تأثیر سریال بازی تاج و تخت در فضای مجازی را داشت. حمله به تایتان (10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان) یک اقتباس از مانگای هاجیمه ایسایاما است. در این انیمه، ارن و همراهان او پس از گذراندن تمام زندگی خود در داخل دیوارهای ایالت شهر خود به لشکر پیشرو می‌پیوندند تا با تایتان‌های مرموز و وحشیانه‌ای که بیرون از دیوار‌ها پرسه می‌زنند مبارزه کنند.

علاوه بر اکشن حماسه‌ای و شخصیت‌های جذاب، حمله به تایتان راز وسوسه‌انگیزی در هسته‌ی خود دارد. این انیمه سرشار از مبارزات هیجان‌انگیز، آدرنالین و همچنین راز‌های تکان‌دهنده می‌باشد. خط داستانی و نحوه ارائه آن، حمله به تایتان را بدون شک به یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ تبدیل کرده است. هر شخصیت این انیمه داستانی برای به اشتراک گذاشتن دارد و هر یک از آنها قابل توجه می‌باشد. حمله به تایتان چیزی جز یک شاهکار نیست. انیمه Attack On Titan توانسته است امتیاز 8.53 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

The Promised Neverland

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های Hulu

در حالی که فصل دوم The Promised Neverland نتوانست انتظارات را برای بسیاری از طرفداران برآورده کند، فصل 1 این انیمه برداشتی جذاب و تاریک از فرمول شونن بود. اِما، نورمن و ری در یتیم خانه‌ای زندگی می‌کنند که به نظر می‌رسد خانه‌ای دوست داشتنی است، اما پس از اینکه آنها نگاهی عمیق‌تر به فرزندخواندگی بقیه کودکان می‌اندازند، یک راز وحشتناک آشکار می‌شود. این سه شخصیت یاد می‌گیرند که یتیم خانه‌ای که آنها در آن زندگی می‌کنند، مزرعه‌ای برای هیولاهای ترسناک است.

شخصیت‌های The Promised Neverland به اندازه‌ای دوست‌داشتنی هستند که می‌توانند بیننده را به راحتی احساساتی کنند، مخصوصاً با عنصر رمز و راز وحشتناکی که داستان را رو به جلو می‌برد. حتی با اینکه فصل 2 این انیمه شکست خورد، مانگای کایو شیرای برای کسانی که مشتاق هستند بفهمند در ادامه چه اتفاقی می‌افتد به پایان رسیده است و قابل خواندن می‌باشد. انیمه The Promised Neverland توانسته است امتیاز 8.55 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Sailor Moon Crystal

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های Hulu

اگرچه اوساگی تسوکینو کمی دست و پا چلفتی است و به راحتی اشک می‌ریزد، او یک دختر 14 ساله معمولی می‌باشد که در سال دوم دبیرستان است. با این حال، همه اینها زمانی تغییر می‌کند که برخوردی با لونا، یک گربه سیاه سخنگو مرموز، که سرش نشان هلال ماه را دارد، منجر به این می‌شود که این حیوان یک سنجاق سینه جادویی به او بدهد. اکنون اوساگی می‌تواند به Sailor Moon تبدیل شود، دختری جادویی در لباس ملوان که از عشق و صلح محافظت می‌کند.

اوساگی به عنوان نگهبان عدالت منصوب می‌شود و وظیفه جستجوی کریستال نقره‌ای افسانه‌ای، یک مصنوع جادویی که دارای قدرت بسیار زیاد است، و همچنین یافتن سایر محافظان ملوان و شاهزاده خانم گمشده خانه لونا را دارد. با این حال، ماموریت او بدون مخالفت نیست. ملکه بریل، حاکم پادشاهی تاریک، می‌خواهد کریستال نقره را مال خود کند و قدرت آن را برای خود بگیرد.

مانند Sailor Moon کلاسیک، Crystal دارای برخی از شجاع‌ترین قهرمانان انیمه است، و در حالی که طرفداران موافق هستند که سبک هنری و انیمیشن آن نیاز به عادت کردن دارد، این ریبوت (بدترین ریبوت های انیمه) بیشتر از عمق شخصیت با مانگای اصلی تطبیق می‌دهد، با سرعت بهتری داستان را روایت می‌کند و دارای موسیقی عالی (بهترین موسیقی های انیمه های محبوب) می‌باشد.

Demon Slayer

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های Hulu

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. تانجیرو پس از مرگ پدرش زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

Demon Slayer یک انیمه نسبتاً ساده سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است. اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیو یوفوتیبل در جهان‌سازی آن را به یکی از برترین انیمه های هولو تبدیل می‌کند. فیلم و فصل جدید این انیمه نیز به موفقیت زیادی رسیده است. انیمه Demon Slayer توانسته امتیاز 8.55 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Death Note

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های Hulu

Death Note که اثری از تسوگومی اوهبا و تاکشی اوباتا در دهه 2000 میلادی می‌باشد، به یک انیمه کلاسیک مدرن برای طرفداران انیمیشن/مانگا تبدیل شده است. داستان تاریک این انیمه بسیار غم‌انگیز و فریبنده می‌باشد و یکی از حیله‌گرترین قهرمانان انیمه‌های شونن را به نمایش می‌گذارد. داستان این انیمه بیشتر حول محور لایت یاگامی، دانش آموز دبیرستانی است که دفترچه‌ای مرگبار به نام Death Note را پیدا می‌کند. هر گاه او نام کسی را روی آن بنویسد، شخص مورد نظر پس از مدتی می‌میرد.

یاگامی با این قدرت تازه یافته، جنگ خود را به عنوان یک پارتیزان به راه می‌اندازد. اما با گذشت سالها، “مقام خدایی” یاگامی برای او نتیجه معکوسی را دارد و او به یک تهدید ملی تبدیل می‌شود. از نظر فلسفی، Death Note نه تنها به خشونت بلکه به اخلاق پیچیده پشت آن نیز می‌پردازد. انیمه Death Note توانسته است امتیاز 8.63 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Ascendance of a Bookworm

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های Hulu

اورانو موتوسو عاشق کتاب است و میل بی‌پایانی به خواندن ادبیات بدون توجه به موضوع دارد. او تقریباً قبل از اینکه زندگی‌اش در یک تصادف به پایان برسد، شغل رویایی خود یعنی کتابدار شدن را برآورده می‌کند. همانطور که او آخرین نفس خود را می‌کشد، آرزو می‌کند که بتواند در زندگی بعدی خود کتاب‌های بیشتری بخواند.

گویی که سرنوشت به دعای او گوش می‌دهد، او به‌عنوان دختری پنج ساله ضعیف که در قرون وسطی (بهترین انیمه هایی که در زمان قدیم اتفاق می افتند) زندگی می‌کند، از خواب بیدار می‌شود. چیزی که بلافاصله به ذهن او می‌رسد، اشتیاق او است. او سعی می‌کند چیزی برای خواندن پیدا کند، اما از نبود کتاب در اختیارش ناامید می‌شود.

بدون ماشین چاپ، کتاب‌ها باید با دست نوشته و کپی شوند، که باعث گرانی آنها می‌شود. به این ترتیب، فقط تعداد کمی از اشراف می‌توانند آنها را بخرند، اما این مانع ماین نمی‌شود. او ثابت خواهد کرد که اراده‌اش برای خواندن شکست ناپذیر است و اگر کتابی در اطراف نباشد، خودش آنها را می‌سازد.

در حالی که سرعت آهسته آن ممکن است برخی از بینندگان را ناامید کند، برخی دیگر با پیش فرض آن (که در میان ژانر ایسکای منحصر به فرد است، که به جای خالقان یا دانش پژوهان، قهرمانان جنگجو را نشان می‌دهد)، ظاهر روشن و رنگارنگ و قهرمان فوق العاده دلسوز آن مجذوب خواهند شد.

Gurren Lagann

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های Hulu

در نگاه اول، گورن لاگان شبیه یک انیمه اکشن مکانیکی معمولی به نظر می‌رسد. خوشبختانه، با این حال، این داستان اورجینال و استعدادهای انیمیشن استودیو Gainax، انیمه‌ای را گرد هم می‌آورد که عمیق‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. گورن لاگان با سایمون و کامینا، دو دوست که در یک سکونتگاه زیرزمینی زندگی می‌کنند، شروع می‌کند که از پادشاه اسپایرال و ماشین‌های قدرتمند آن روی سطح زمین پنهان شده‌اند.

اما آنچه آشکار می‌شود، داستانی دل‌خراش و به‌شدت الهام‌بخش درباره روح تسلیم‌ناپذیر بشریت و قدرت اراده با اقدامات خیره‌کننده برای تکمیل آن است. حتی با تنها 27 قسمت، داستان گورن لاگان به طرز چشمگیری همراه با ریسک‌های فزاینده‌ای است که بیننده را به خود جلب می‌کند. انیمه Gurren Lagann توانسته است امتیاز 8.64 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Cowboy Bebop

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه Hulu

انیمه اصلی هاجیمه یاتاته، Cowboy Bebop، به‌طور قابل‌توجهی به‌عنوان یک اثر فوق‌العاده در تمام دوران در نظر گرفته می‌شود. این انیمه که در دهه 90 میلادی منتشر شد، یکی از برترین انیمه‌های ژانر خودش است. این انیمه با اتمسفر و ساختار داستانی اپیزودیک که به طرز استادانه‌ای عناصر نئو نوآر، وسترن و علمی تخیلی را در هم می‌آمیزد، پر از صحنه‌های جذاب و هیجان‌انگیز است.

اسپایک اشپیگل، جت، فِی، اِد و Corgi Ein به عنوان شکارچی در دنیایی کار می‌کنند که در آن بشریت موفق شد سیاره خود را نابود کند. کابوی بی باپ به طرز باورنکردنی درون‌نگر می‌شود و موضوعاتی مانند تنهایی، فساد شرکتی، رها کردن گذشته و اگزیستانسیالیسم را بررسی می‌کند.

اقتباس لایو اکشن نتفلیکس کابوی بی باپ به طور شگفت‌انگیزی شکست خورد. اما انیمه 26 قسمتی آن هنوز هم به عنوان یک شاهکار شناخته می‌شود. برای همین حضور این انیمه در لیست برترین انیمه های Hulu یک اولویت برای ما بود. انیمه Cowboy Bebop توانسته است امتیاز 8.76 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Attack On Titan Season 3

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه هولو

حمله به تایتان پس از موفقیت عظیم فصل 1 ادامه یافت. حتی با وجود یک فاصله طاقت فرسای 4 ساله بین فصل 1 و 2، فصل 3 داستان درام پس از نجات ارن از تایتان‌های عظیم و زره پوش را آغاز می‌کند و ارن به تیم شخصی کاپیتان لیوای می‌پیوندد. پس از افشاگری‌های تکان‌دهنده فصل 2، تیم لیوای به محافظت از کریستا اختصاص یافته است.

این فصل از دو پارت مختلف تشکیل شده است و ترکیبی جذاب از اکشن مرد در برابر تایتان/تایتان در برابر تایتان و افشاگری‌های داستانی را ارائه می‌دهد. فصل 3 آخرین فصل از استودیوی انیمیشن Wit در این مجموعه خواهد بود، اما آثار درجه یک آنها به زودی در اینجا و با پروژه‌های دیگر آنها فراموش نخواهد شد. انیمه Attack On Titan Season 3 توانسته است امتیاز 8.85 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Demon Slayer: Entertainment District Arc

بهترین انیمه های Hulu

برترین انیمه های هولو

پس از موفقیت چشمگیر فصل اول و فیلم جذاب Demon Slayer: Mugen Train، یوفوتیبل اخیراً فصل 2 را به پایان رساند. داستان این فصل از عواقب غم‌انگیز فیلم با تانجیرو و شیطان‌کش‌ها سرچشمه می‌گیرد. با اینکه انتظارات برای فصل 2 Demon Slayer بسیار بالا بود، یوفوتیبل توانست فصلی را به طرفداران این انیمه ارائه دهد که هیچ کس انتظار آن را نداشت. از نظر بسیاری این انیمه یکی از بهترین انیمه های هولو است.

یک شیطان رده بالا در حال شکار زنان در منطقه سرگرمی است و شخصیت‌های اصلی داستان با یکی از هاشیرا‌ها همزاه می‌شوند تا جلوی او را بگیرند. فصل 2 به طور قابل توجهی کوتاه‌تر از فصل اول است، اما Ufotable و انیماتور‌ها فصلی را به ما ارائه می‌دهند که کل استاندارد‌های انیمه را کاملا جا به جا می‌کند. انیمه Demon Slayer: Entertainment District Arc توانسته است امتیاز 8.89 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Attack On Titan: The Final Season

بهترین انیمه های Hulu

بهترین انیمه های هولو

برای فصل آخر حمله به تایتان، استودیو Wit کنترل را به استودیو ماپا سپرد. در ابتدا، طرفداران این سری تغییرات را بسیار دردناک می‌دانستند، زیرا استودیو ماپا از مدل‌های کامپیوتری برای انیمیشن تایتان‌ها و صحنه‌های مبارزه استفاده می‌کرد. با این حال، نظرات عمومی نسبت به فصل آخر به آرامی با ادامه انتشار قسمت‌های بیشتری تغییر کرد. فصل آخر Attack On Titan با استقبال طرفداران وفادار انیمه و مانگا روبه‌رو شد، زیرا دارای یک موسیقی متن اصلی قوی، انیمیشن بهبودیافته و بدون درز و صداگذاری بی‌نظیر بود.

قسمت اول فصل آخر Attack On Titan اتفاقی را که چهار سال پس از وقایع فصل 3 می‌گذرد، روایت می‌کند. اما در تلاش برای تغییر اوضاع، این فصل با نمایش دیدگاه‌های جنگجویان مارلی آغاز شد که تاکنون به‌عنوان آنتاگونیست‌های نهایی انیمه شناخته می‌شدند. از نظر بسیاری از طرفداران انیمه، فصل آخر انیمه حمله به تایتان بهترین انیمه Hulu می‌باشد. انیمه Attack on Titan: The Final Season توانسته است امتیاز 8.90 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه های Hulu

برترین انیمه های Hulu

برای بسیاری از طرفداران انیمه، Fullmetal Alchemist: Brotherhood بهترین انیمه شونن (بهترین انیمه های شونن با قهرمان زن) تا به امروز است. این دومین باری است که مانگا هیرومو آراکاوا مورد اقتباس قرار می‌گیرد. در حالی که انیمه اصلی به خودی خود محکم بود، Brotherhood از نظر وفاداری به منبع استثنایی است. داستان به دنبال ادوارد و آلفونس الریک، دو کیمیاگر مورد تایید دولت است که بر اثر مرگ مادر و پدر فراری‌شان یتیم شده‌اند.

روح آلفونس پس از تلاش برای کیمیاگری تاریک رستاخیز، به یک زره بسته می‌شود. همین آن دو را در یک جست‌وجوی جهانی از طریق یک محیط فانتزی غنی و متراکم استیمپانک که از نظر احساسی طنین‌انداز، پر اکشن، و مملو از شخصیت‌هایی که ارزش سرمایه‌گذاری عاطفی را دارند، هدایت می‌کند. انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood توانسته است امتیاز 9.14 را در سایت MyAnimeList کسب کند. با توجه به اینکه این انیمه بالاترین امتیاز را در سایت مای انیمه لیست دریافت کرده است، Fullmetal Alchemist: Brotherhood بهترین انیمه هولو می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های Hulu سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین انیمه های Hulu

امتیاز انیمه Demon Slayer: Entertainment District Arc چند است؟

این انیمه جذاب و دیدنی توانسته است امتیاز 8.89 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

از نظر MyAnimeList، بهترین انیمه Hulu چه انیمه‌ای است؟

از نظر سایت MyAnimeList، بهترین انیمه هولو، انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood که توانسته است امتیاز 9.14 را کسب کند.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”امتیاز انیمه Demon Slayer: Entertainment District Arc چند است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”این انیمه جذاب و دیدنی توانسته است امتیاز 8.89 را در سایت MyAnimeList کسب کند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”از نظر MyAnimeList، بهترین انیمه Hulu چه انیمه‌ای است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”از نظر سایت MyAnimeList، بهترین انیمه هولو، انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood که توانسته است امتیاز 9.14 را کسب کند.”}}]}

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو