بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 را از دست ندهید

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 را از دست ندهید


منبع: پلازا

23

1401/8/17

14:16


بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 را از دست ندهید

اگر بدنبال بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 هستید باما در ادامه این مقاله همراه باشید که لیست خوبی از بازی های nintendo switch را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

از اولین عرضه nintendo switch بیش از 5 سال میگذرد که تا کنون نشانه ای از ضعف یا کندی ساخت بازی در آن دیده نشده است. این کنسول بازی در ابتدا با قیمت 299 دلاری عرضه شد که رفته رفته ویژگی های بیشتری در آن اعمال شد. حال تصمیم به معرفی بهترین بازی های nintendo switch 2022 گرفته ایم که در این میان میتوانید بازی های مختلفی را شاهد باشید که مناسب سفر و یا سرگرمی در مناطق مختلف هستند. دقت داشته باشید که بازی های قرار گرفته در این لیست از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته اند که ممکن است برخی بازی ها با امیال شخصی شما خوشایند نباشد.

فهرست مطالب

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022

در میان بهترین بازی های nintendo switch 2022 گزینه های خوبی برای سرگرمی وجود داشته است که اگر تصمیم دارید بهترین های سال جاری از این کنسول سرگرمی را بشناسید پیشنهاد میشود در ادامه با پلازا همراه باشید.

1. Animal Crossing: New Horizons لیست تمام بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۲

1. Animal Crossing: New Horizons لیست تمام بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۲

بازی Animal Crossing: New Horizons با برخورداری از یکسری قوانین شبیه سازی توانسته نسل جدیدی از شبیه ساز زندگی را در اختیار گیمر های نینتندو قرار دهد. طرفداران بسیاری بدلیل وجود رابط زیبا و جذابیت قابل ستایش به سمت این بازی روی آورده اند که اگر بدنبال یک گزینه خوب هستید که بتوانید در دنیای واقعی با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم کنید این بازی گزینه خوبی برای شما خواهد بود که در آن میتوانید با گیمرهای بیشماری سروکار داشته باشید.

سبک بازی Animal Crossing: New Horizons مانند گیم های بتل آنلاین بوده است که باید بدنبال تقویت جزیره خود باشید زیرا با پشت سرگذاشتن مراحل ابتدایی بازی رقبای شما برای بدست آوردن منابع به سمتتان حمله ور خواهند شد. در این میان نیروهای امنیتی و بکارگیری مواضع دفاعی بوده که میتواند از قلمرو شما در برابر نیروهای دشمن محافظت کند. این بازی شامل چالش و حالت های بسیاری بوده که پیشنهاد میشود آنرا تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

2. ARMS کیفیت بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۲

2. ARMS کیفیت بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۲

اگر بدنبال آن هستید که بدانید کیفیت بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۲ در چه سطحی قرار دارد باما همراه باشید. ARMS جدیدترین نسل بازی های مبارزه ای بوده که برای نینتندو درنظر گرفته شده  است. زیبایی کارتونی مانند این بازی میتواند شمارا با دنیای تخیلی و البته دیدنی مواجه کند.  در راستای ویژگی های این بازی بدنیست بدانید که باید در برابر دشمنان غیرمنتظره بسیاری قرار گیرید که ترکیب قدرت های بسیار در قالب یک جسم میتواند شمارا با سختی های بسیاری مواجه کند.

برای ایجاد تعادل در بازی ARMS سلاح و تجهیزات مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است اما این مورد به اندازه دشمنان شما نبوده زیرا باید از مقداری تاکتیک برای شکست آنها استفاده کنید. شباهت بصری بازی ARMS به Splatoon سبب شده تا دوست داران Splatoon نیز به سمت این بازی روی آورند که در میان صحنه های بسیار این بازی میتوانید برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید. دقت داشته باشید که این بازی شبیه سازی از یک بوکس کششی بوده که در آن باید حواستان به بخش های مختلف مبارز خود باشد.

3. بازی Bayonetta 2 گرافیکی ترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۲

3. بازی Bayonetta 2 گرافیکی ترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۲

اگر بخواهیم لیستی از گرافیکی ترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۲ را برای شما عزیزان آماده کنیم بدنیست بدانید که حتما در آن لیست نام بازی Bayonetta 2 وجود خواهد داشت. عرضه اولین نسخه از بازی Bayonetta 2 توسط شرکت سازنده با اشتباه بزرگی مواجه شد. شرکت سازنده این بازی در ابتدا آنرا برای Wii U عرضه نموده بود که با عدم استقبال کاربران مواجه شد و عملا اولین نسخه از این بازی را با یک زاویه منفی برای کاربران معرفی نمود. با گذشت مدتی ساخت بازی برای کنسول نینتندو سبب شد تا گیمرهای بیشتری با ویژگی های این بازی آشنا شوند و رفته رفته شکست قدیمی بازی را به دست فراموشی بسپارند.

حال بازی Bayonetta 2 در میان یک گیم پلی اکشن تحسین شده قرار گرفته است که در آن باید با دشمنان و شخصیت های بسیاری مبارزه کنید. حالت نقش آفرینی بازی سبب خواهد شد تا کنترل خوبی روی شخصیت اصلی داشته باشید که در این میان مزایا و مهارت های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. سبک های مختلفی در این بازی بکارگیری شده است که اگر بدنبال یک گیم سرگرم کننده و پویا هستید این بازی گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

4. Bravely Default II بهترین بازی های کنسول نینتندو سوییچ در سال 2022

4. Bravely Default II بهترین بازی های کنسول نینتندو سوییچ در سال 2022

Bravely Default II یک بازی فانتزی مدرن با جذابیت های خشونت آمیز بوده که به ما دلایل محبوبیت بازی های RPG را یاد آوری میکند. در نبردهای بسیار این بازی باید بدنبال فرصت باشید زیرا در این بازی جایی برای اشتباه وجود ندارد. قدرت بالای دشمنان سبب شده تا گیمرهایی که از صبر بالایی برخوردار هستند به سمت این گیم روی آورند زیرا نباید به صورت هیجانی به دشمنان حمله نمود. بکارگیری استراتژیک در دنیای دیوراما میتواند اصلی ترین دلیل برنده شدن شما باشد.

در لیست بهترین بازی های کنسول نینتندو سوییچ در سال 2022 بدنیست بدانید که بازی Bravely Default II یکی از طولانی ترین گیم پلی های جهانی را در خود جای داده است که در این میان میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم چالش های بازی شوید. یکی دیگر از مزایای برجسته این بازی طراحی زیبای آن بوده است که میتوانید شاهد گرافیکی خیره کننده با رسیدگی بسیار به جزئیات باشید. در ادامه مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 باما همراه باشید.

5. Donkey Kong Country: Tropical Freeze محبوب ترین بازی های نینتندو سوییچ سال 2022

5. Donkey Kong Country: Tropical Freeze محبوب ترین بازی های نینتندو سوییچ سال 2022

Donkey Kong Country: Tropical Freeze دنباله ای تقویت شده از بازی Donkey Kong Country Returns بوده است که در ساخت آن از چالش و تنوع های بیشتری استفاده شده که این مورد سبب شده است تا گیمرها با بخش های جدیدی سروکار داشته باشند. وجود حالت های نوین در این بازی میتواند بازی را به شکل پویا تری برایتان به تصویر بکشاند که در این میان نباید به صورت هیجانی برای پشت سرگذاشتن مراحل اقدام کنید زیرا نمیدانید که قرار است با چه چیزی رو به رو شوید.

در میان محبوب ترین بازی های نینتندو سوییچ سال 2022 بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze با برخورداری از یک طراحی شیک توانسته امتیاز بخش گرافیک را کسب نماید که در راستای ارائه یک گیم پلی متفاوت و پویا گام های بسیار خوبی را برداشته است. بخش های جدید این بازی سبب شده اند تا حالت پلتفرمینگ بازی به صورت تنبیهانه ای به ارمغان بیاید که یک اشتباه میتواند شمارا با دردسر های مختلفی مواجه کند.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022 به پایان رسید که در این میان سعی کردیم بازی های مختلفی در سبک های متنوع را برای شما عزیزان معرفی کنیم. نظر شما در خصوص لیست بهترین بازی های nintendo switch 2022 چیست ؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد سطح کیفی مقاله را برای ما به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید بازی های پیشنهادی خود که از لیست جا مانده است را در بخش نظرات برایمان ارسال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو