تعداد بازیکنان Death Stranding به بیش از ده میلیون نفر رسید

منبع: زومجی

11

1401/8/17

14:22


تعداد بازیکنان Death Stranding به بیش از ده میلیون نفر رسید

استودیو کوجیما پروداکشنز در سومین سالگرد عرضه بازی Death Stranding خبر از آمار مهمی برای این بازی داده است که طی آن این بازی درکنار نسخه Director's Cut آن به بیش از ده میلیون بازیکن رسیده است؛ گیمرهایی که در نقش سم پورتر بریجز آن را تجربه کرده‌اند. این بازی ابتدا در ۱۷ آبان ۱۳۹۸ برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود و پس از آن در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ برای پی‌سی عرضه شد.

سپس نوبت به نسخه ارتقایافته Director's Cut رسید که ۲ مهر ۱۴۰۰ پلی استیشن 5 در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد. درنهایت این نسخه هم ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. لازم به ذکر است در این ده میلیون نفر، آمار بازیکنانی که ازطریق سرویس‌های اشتراکی نظیر پلی استیشن پلاس و پی‌سی گیم پس آن را تجربه کرده‌اند هم لحاظ شده است؛ هرچند این قضیه هم چیزی از درخشش بالای این اثر کم نمی‌کند.

با چنین استقبال خوبی، ساخت دنباله بازی عجیب نخواهد بود و شایعات پیرامون آن به‌تازگی داغ‌تر شده است. با درنظرگرفتن طبیعت بازی که درواقع یک شبیه‌ساز راهبری پساآخرالزمانی با تمرکز بر مکانیزم راه رفتن است، عملی بسیار ساده، رسیدن به چنین آماری خیره‌کننده است. درعین حال بازی در میانه همه‌گیری کرونا منتشر شد و زمینه‌هایی را درخود قرار داد که همگی ما با آن‌ها به خوبی آشنا هستیم؛ نظیر انزوا و تلاش برای اتصال به دیگران.


نظرات


تصویری


ویدئو