معرفی بهترین مرکز زیبایی دائمی ایران

منبع: بیتوته

27

1401/8/17

15:00


معرفی بهترین مرکز زیبایی دائمی ایران



معرفی بهترین مرکز زیبایی دائمی ایران, بهترین مرکز زیبایی دائمی ایران,معرفی بهترین مرکز زیبایی دائمی

معرفی بهترین مرکز زیبایی دائمی ایران

 

انتخاب در هیچ زمینه ای کار آسانی نخواهد بود، به همین دلیل زمانی که شما قصد گذراندن یک دوره آموزشی یا انجام یک خدمات زیبایی را دارید به دنبال بهترین هستید تا از آموزش یا خدماتی که دریافت میکنید ، رضایت کاملی داشته باشید. هر انتخابی عواقبی را به دنبال دارد به عنوان مثال اگر پس از خرید یک کفش متوجه شوید که کیفیت خوبی نداشته و تنها جذب مدل  کفش شده اید، صرفه نظر از هزینه ای که کرده اید دیگر از آن کفش استفاده نمیکنید زیرا به فکر سلامتی پا هستید ولی همیشه عواقب یک انتخاب به همین راحتی نیست، اگر انتخاب مربوط به تتو ابرو باشد که نتیجه دائمی دارد چه میشود ؟ در چنین مواقعی باید زمان انتخاب تمام عوامل موثر مانند مرکز تخصصی، کیفیت مواد و حرفه ای بودن مستر را در نظر بگیرید زیرا نتیجه نهایی در زیبایی چهره تاثیرگذار است.

 

امروزه یکی از بحث های بسیار پررنگ در زمینه خدمات آرایشی دائم برای رسیدن به زیبایی بیشتر و آموزش آرایش های دائم برای داشتن درآمد بالا می باشد، به همین دلیل مراکز زیبایی بسیاری با قیمت های متفاوتی خدمات آرایشی دائم مانند هاشور سر و آموزش های مرتبط با آن را ارائه  میدهند ولی کیفیت همیشه  حرف اول را میزند و باسابقه بودن نشان دهنده کسب یک نتیجه رضایت بخش است .

 

خانم مریم حمزه ای گرند مستر افتخاری آکادمی AS برزیل هستند  و بیش از 15 هزارهنرجو در داخل ایران و خارج ایران دارند ، همچنین با افتتاح 7 شعبه در ایران و به زودی افتتاح شعبه در دبی ، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه میدهند و تمامی این موفقیت ها حاصل 13 سال فعالیت تخصصی در زمینه آرایش های دائمی صورت میباشد.

 

حتما شما هم افرادی را دیده اید که پس از انجام خدماتی چون میکروبلیدینگ ابرو یا تتو خط چشم و موارد دیگر ناراضی هستند و میگویند که نتیجه نهایی طبق خواسته و سلیقه شان نیست، اینگونه موارد ناشی از یک انتخاب غلط است زیرا انتخاب مرکز زیبایی ، اولین قدم برای کسب رضایت است، اگر در ابتدای کار که انتخاب یک مرکز تخصصی میباشد دقت لازم را داشته باشید از پایان کار هم رضایت خواهید داشت زیرا نتیجه ، زمانی رضایتبخش خواهد بود که یک مستر حرفه ای را انتخاب کنید.

 

مرکز تخصصی آرایش دائمی صورت مریم حمزه ای انتخاب بانوان مطرحی چون خانم صبا راد ، خانم فریبا نادری ، خانم رزیتا غفاری ، خانم شهرزاد عبدالمجید ، خانم معصومه کریمی ، خانم شیوا خسرومهر ، خانم نعیمه نظام دوست ، خانم فلور نظری و دیگر بانوانی عزیزی می باشد که به دنبال بهترین و باکیفیت ترین خدمات هستند.

 

خانم حمزه ای علاوه بر ارائه خدمات زیبایی صورت و آرایش های دائمی صورت، پکیج های آموزشی برای علاقمندان به یادگیری در زمینه های مختلف آرایش های دائمی صورت و میکروبلیدینگ را فراهم کرده اند تا افرادی که تمایل دارند با گذراندن حرفه ای ترین آموزش وارد بازار کار شوند و بهترین درآمد را کسب کنند.

 

گذراندن آموزش حرفه ای تحت نظر بهترین گرند مستر در ایران یعنی پلی به سوی موفقیت زیرا حرفه ای شدن در یک حیطه کاری بستگی به دوره های آموزشی دارد و در آکادمی مریم حمزه ای، جدیدترین متد روز دنیا با شیوه ای کاملا نوین ارائه میگردد تا افراد پس از پایان دوره های آموزشی مانند اسکالپ سر کاملا حرفه ای و با آگاهی به جدیدترین تکنیک های روز دنیا وارد بازار کار شوند و از همان ابتدا شروع قوی و موفقیت آمیزی داشته باشند.

 

علاوه بر پکیج های آموزشی که 0 تا 100 هستند، خانم مریم حمزه ای ورکشاپ هایی را برای به روز کردن تکنیک های آرایش دائمی صورت برگزار میکنند تا علاقمندان با حضور در این ورکشاپ ها ، مهارت خود را تقویت کرده و با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا به طور حرفه ای تری در زمینه کاری خود فعالیت داشته باشند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو