رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تغییر کرد

منبع: تکراتو

16

1401/8/17

16:33


صادق عباسی شاهکوه، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سابق به حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تغییر کرد و محمدامین آقامیری جایگزین او شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تغییر کرد

صادق عباسی شاهکوه، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سابق به حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تغییر کرد و محمدامین آقامیری جایگزین او شد.

هنوز یک سال از دریافت سمت رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عباسی شاهکوه نمی‌گذرد که زارع‌پور تصمیم به تغییر ایشان گرفته است. در حال حاضر به نظر می‌رسد دلیل روشنی برای این اقدام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان نشده است.

بیشتر بخوانید: درخواست وزیر ارتباطات برای اعمال محدودیت های شدیدتر اینترنتی ؛ ماجرا چیست؟

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

عیسی زارع‌پور ضمن تشکر از رئیس پیشین این سازمان، با صدور حکمی محمدامین آقامیری را به عنوان جایگزین عباسی شاهکوه برگزید.

محمدامین آقامیری که به عنوان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انتخاب شده، مدرک دکتری مدیریت، کارشناسی ارشد مدیریت MBA و کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف دارد. او تا پیش از دریافت این سمت، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات بود که طبق گفته وزارت ارتباطات: «بیش از 15 سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی و شرکت‌های فناور، دانش بنیان و راهبری تولید و توسعه محصولات فناورانه را در کارنامه خود دارد.»

علاوه بر این آقامیری در سمت مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف هم فعالیت داشته است. زارع‌پور در اقدامی دیگر و طی حکمی رئیس سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات را به عنوان مشاور خود و مجری طرح توسعه فیبرنوری متازل و کسب و کارها برگزید.

شاهکوه که دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف را دارد طی حکمی به عنوان مشاور زارع‌پور و مجری طرح توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها منصوب شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات، معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون فنی و امور بین الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و رئیس پزوهشکده فناوری ارتباطات از جمله فعالیت‌های عباسی شاهکوه است که در 28 سال خدمت خود در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو