با آموزش های رایگان توانستم یک کارآفرین بزرگ شوم

منبع: نمکستان

8

1401/8/17

17:56


این روزها همه به دنبال موفقیت و پولدار شدن هستند و از این رو به فراگیری آموزشهای مختلفی می پردازند من نیز از این دسته افراد بودم که با افرادی آشنا شدم که توانستم آموزش های رایگانی در خصوص پرورش قارچ ببینم و آن را به عنوان شغل خود انتخاب کنم.

این روزها همه به دنبال موفقیت و پولدار شدن هستند و از این رو به فراگیری آموزشهای مختلفی می پردازند من نیز از این دسته افراد بودم که با افرادی آشنا شدم که توانستم آموزش های رایگانی در خصوص پرورش قارچ ببینم و آن را به عنوان شغل خود انتخاب کنم.

قارچ خوراکی

قارچ خوراکی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید فوایدی که در قارچ خوراکی طبیعی و تولید قارچ وجود دارد بسیار بیشتر از قارچهایی است که در گلخانه پرورش داده می شوند قارچ ها گیاه نیستند و از حیوانات نمی آیند و اساساً تنها ماده غذایی چند سلولی هستند که ما می خوریم و نقشی در تخمیر ندارند. چیزی که قارچهای خوراکی را منحصر به فرد می کند تعداد بسیار زیاد و گونه های متفاوت آن است که در جهان وجود دارد قارچ های مخصوص آشپزی نیز همان طور که از اسمش مشخص است انواع مختلفی دارد که به طور مختصر به چند مورد اشاره می کنیم: قارچ با کلاهک بزرگ: این قارچ اندازه بزرگی داشته و وزن آن به ۲۰ کیلوگرم نیز می ‌رسد اما زمانی ‌که هنوز کوچک است معمولاً برای تهیه غذا از آن استفاده می‌ گردد.

قارچ Cremini: این نوع قارچ به عنوان قارچ بچه بلا نیز شناخته می شود و دارای نوک قهوه ای، کنده های سفید و طعمی آجیلی است. برای تشخیص این نوع قارچ آبششهای محکم بافته شده در زیر رویه ها را بررسی کنید زیرا هنگامی که این قارچهای قهوه ای بالغ می شوند به قارچ پورتوبلو تبدیل می گردند قارچ پفکی غول پیکر: این گونه از قارچها سفید بوده که با نام گیاه شناسی Calvatia gigantea شناخته می شوند و در سراسر جهان رشد می کنند.

قارچ خوراکی جنگلی

قارچ خوراکی جنگلی

قارچ های جنگلی انواع مختلفی دارند که چند مورد از آنها را بررسی می کنیم قارچ خوراکی زرده کیجا یکی از گونه های ارزشمندی است که در این منطقه در دسترس می باشد.این نوع قارچ در اواخر فصل تابستان و اوایل فصل پاییز در مناطق خاکی، توده های بلوط، راش ممرستان، توده های بلوطی و … رشد می کند. بیشتر در مازندران دیده می شود و بسیار خوشمزه می باشد. کلاهک آن شکلی قیفی دارد و رنگ آن زرد تا نارنجی است.

قارچ گوشگ نوع دیگری از قارچ های خوراکی شمال هستند. این نوع در فصل بارانی بهار رشد می کند. مرد پشمالو نامی است برخی افراد به آن داده اند. دارای کلاهک سفیدی است و فلس هایی اطراف آن را پوشانده است. توصیه می گردد بعد از برداشت بلافاصله مصرف شود. قارچ‌های نورس ژولیده قابل خوردن‌اند اما با سیاه شدن پره‌ها باید از خوردن آن‌ها پرهیز کرد.

قبل از مصرف این قارچ بایستی آن را در آب به همراه کمی نمک به مدت سی دقیقه جوشانید و سپس آبکشی کرد. چیدن این قارچ به افراد مبتدی توصیه نمی شود چراکه شباهت زیادی به قارچ های سمی کلاهک جوهری جوان دارد (Coprinopsis atramentaria, common ink cap or inky cap). همچنین مصرف این قارچ به همراه هر نوع نوشیدنی الکلی باعث بروز عوارض ناخوشایندی همچون تهوع خواهد شد.

قارچ صدفی

قارچ صدفی

انرژی خود را در طول روز با مصرف این قارچ فوق العاده می توانید حفظ نمایید و بدنی شاداب و سرحال، سرزنده و آماده داشته باشید، قبل از ورزش کوهنوردی و ورزشهای استقامتی توصیه می کنیم که از این قارچ به طور متداول استفاده نمایید تا از ایجاد خستگی در طول ورزش به طور چشمگیری جلوگیری کنید.

اگر به دنبال مصرف موادی طبیعی، تغذیه ای سالم و مناسب برای تقویت بدنتان هستید بهتر است روی قارچ جنگلی پرورشی صدفی ارگانیک حساب باز کنید، چرا که این نوع قارچها بدون نیاز به سموم شیمیایی کشاورزی پرورش داده می شوند و کاملا ارگانیک و طبیعی هستند برای خرید و استفاده از این محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نموده و مطابق با نیازی که دارید محصولی فوق العاده و بی نظیر برای استفاده خریداری نمایید شما می توانید در صورت خرید عمده قیمتی بسیار پایین تر از خرید جزئی پرداخت نمایید و بتوانید محصولی با حذف هزینه های اضافی و واسطه ها تهیه کرده و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو