طرز تهیه لیکوآدو خوشمزه با ۴ طعم دلچسب

منبع: آرگا

16

1401/8/17

18:10


لیکوآدو یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه است که با انواع مختلفی از میوه ها تهیه می شود. شما علاقمندان در این بخش با طرز تهیه لیکوآدو انبه و موز نیز آشنا خواهید شد.

تهیه انواع اسموتی و نوشیدنی های خانگی کار بسیار ساده ای است. لیکوآدو نیز یک نوشیدنی فوق العاده مکزیکی بوده که شما علاقمندان می توانید در این بخش طرز تهیه آن را مطالعه کنید. این نوشیدنی بی نظیر طعم و مزه ای متفاوت دارد.

تهیه انواعی از نوشیدنی ها در آرگا کاری بسیار لذت بخش می باشد. شما می توانید در ضمن تهیه لیکوآدو با طعم های مختلف با آموزش تهیه اسموتی های خوشمزه  همچون اسموتی گلابی و اسموتی هندوانه نیز آشنا شوید.

مراحل تهیه لیکوآدو

مواد لازم

  • شیر: ۲ لیوان
  • موز رسیده: ۱ عدد
  • عسل، شکر: ۲ قاشق غذاخوری
  • جوز هندی: به میزان لازم
  • یخ: چند تکه

طرز تهیه لیکوآدو موزی

این نوشیدنی عالی را می توانید با انواعی از میوه های فصلی تهیه کنید. ابتدا طرز تهیه این نوشیدنی را با موز برای شما عزیزان آموزش می دهیم. تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است و در چند گام ساده می توانید آن را آماده نمایید. موز، شکر، شیر و مقداری یخ را درون مخلوط کن بریزید و مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید.

بعد از اینکه ترکیبی یکدست داشتید، مواد را درون یک لیوان ریخته و با استفاده از مقداری جوز هندی روی آن را تزئین نمایید. این نوشیدنی عالی و خوشمزه بسیار ساده تهیه می شود و شما می توانید آن را با ترکیبی از میوه های دیگر تهیه کنید.

لیکوآدو انبه

لیکوآدو انبه

طرز تهیه لیکوآدو انبه نیز بسیار ساده می باشد. برای آماده کردن این نوشیدنی فوق العاده خوشمزه باید ۱ عدد انبه را پوست کنید و به تکه های کوچک تقسیم نمایید. حالا ۱ و نیم لیوان شیر روی آن بریزید. مقداری یخ و ۳ قاشق غذاخوری عسل نیز به آن اضافه کرده و در مخلوط کن ترکیب کنید.

لیکوآدو آناناس

اگر می خواهید طعم متنوعی از این نوشیدنی را تجربه نمایید، باید آناناس ها را برش زده و در دو مرحله آن را با مقداری شیر درون مخلوط کن هم بزنید. حالا این نوشیدنی متنوع نیز آماده است. در صورت دلخواه می توانید نوشیدنی را از یک صافی رد کنید تا ترکیب صفا تری داشته باشید.

طرز تهیه لیکوآدو

لیکوآدو نارنگی

این نوشیدنی فوق العاده در فصل پاییز هواداران زیادی دارد. شما می توانید این نوشیدنی را به راحتی تهیه کنید. اولین مرحله شستن نارنگی و پوست کندن آن می باشد. حالا باید ۳ لیوان آب نارنگی گرفته شده را به همراه ۱ لیوان شیر و مقداری شکر یا عسل درون مخلوط کن ریخته و هم بزنید. حالا این نوشیدنی متفاوت و خوشمزه آماده سرو می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو