بازیگری که جذاب‌ترین مرد زنده ۲۰۲۲ شد

منبع: ایران آرت

23

1401/8/17

18:11


کریس اوانز، ستاره سینمای هالیوود جذاب‌ترین مرد زنده دنیا در سال ۲۰۲۲ شناخته شد.

ایران آرت: کریس اوانز از نگاه مجله «پیپل» جذاب‌ترین مرد زنده در سال ۲۰۲۲ است. پس از «پل راد» در سال ۲۰۲۱ و «مایکل بی. جردن» در سال ۲۰۲۰، برای سومین بار متوالی بازیگری از «دنیای سینمایی مارول» جذاب‌ترین مرد زنده دنیا لقب می‌گیرد.

اوانز به این مجله می‌گوید: «مصاحبه در مورد کلیت این عنوان دشوار است. شکل عجیبی از تفاخر فروتنانه است.» او به شوخی اضافه می‌کند: «واقعاً بهانه‌ای است برای زورگویی. ادعایی برای آزارگری.»

به گزارش ۳۰نما، اوانز به تازگی فیلمبرداری فیلم خانوادگی «رد وان» (Red One) پرایم ویدیو را با همکاری «دووین جانسون» آغاز کرده است. او می‌گوید: «برای زندگی با یک چمدان به مدت شش ماه خیلی پیر شده‌ام و به فاز خوشایندتری رسیده‌ام که از ماندن در خانه راضی‌ام.»

 

IMG_20221108_175835_650

اوانز ادامه می‌دهد: «لذت‌بخش‌ترین جنبه کارنامه‌ام در حال حاضر این است که به اندازه کافی احساس امنیت می‌کنم تا بتوانم پا را از روی پدال گاز بردام. احساس می‌کنم کمی بیشتر آزادی دارم که از صنعت فیلمسازی فاصله بگیرم و در عین حال به دنبال پروژه‌هایی باشم که من را ذائقه هنری‌ام را ارضا می‌کنند.»

اوانز در مورد احتمال بازگشت به نقش «کاپیتان آمریکا» (Captain Amercia) می‌گوید: «به نظر می‌رسد اتفاقی است که مردم دوست دارند شاهدش باشند. نمی‌خواهم هیچ‌کس را ناامید کنم اما سخت است که... دوران بسیار خوبی داشتم و از آن راضی‌ام. برای من بسیار ارزشمند است. باید بی‌نقص باشد. ترسناک است برهم‌زدن چیزی که دوباره باید بگویم بسیار بسیار محترم است. آن نقش برای من بسیار ارزشمند است. بنابراین بازگشت دوباره درخواست ناحسابی است.»

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو