حضور کریس ایوانز و دواین جانسون در اولین تصویر فیلم کمدی و اکشن جدید آمازون

حضور کریس ایوانز و دواین جانسون در اولین تصویر فیلم کمدی و اکشن جدید آمازون


منبع: زومجی

12

1401/8/17

19:48


حضور کریس ایوانز و دواین جانسون در اولین تصویر فیلم کمدی و اکشن جدید آمازون

آمازون در حال ساخت فیلمی کمدی اکشن و کریسمسی است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. ددلاین گزارش داد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Red One رسما آغاز شده و به همین منظور آمازون اولین تصویر رسمی این فیلم را به اشتراک گذاشته است. در این تصویر شاهد حضور کریس ایوانز و دواین جانسون هستیم که نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده دارند و البته مدتی بعد دو تصویر دیگر نیز منتشر شده است که در آن شاهد خندیدن این دو بازیگر محبوب هستیم:

کریس ایوانز و دواین جانسون در مغازه اسباب بازی فروشی در فیلم Red One

کریس ایوانز و دواین جانسون در حال خندیدن در پشت صحنه فیلم Red One

لبخند کریس ایوانز و دواین جانسون در زمان عکس برداری فیلم Red One

جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level وظیفه کارگردانی فیلم Red One را بر عهده دارد. علاوه‌بر ایوانز و راک، آمازون از حضور جی کی سیمونز با سابقه بازی در فیلم‌های مرد عنکبوتی و بانی هانت با سابقه بازی در فیلم Jerry Maguire در این فیلم کمی اکشن خبر داده است. سیمونز نقش بابانوئل و هانت نقش زن بابانوئل را در فیلم Red One بازی خواهند کرد.

براساس اولین خلاصه داستان فیلم Red One، اتفاقات فیلم قرار است در جایی مانند یک فروشگاه اسباب بازی رخ دهد که جانسون لباس یک شخصیت ناشناس را بر تن دارد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم اکشن کمدی در دسترس نیست. لوسی لیو، کرنان شیپکا، کریستوفر هیویو، نیک کرول، مری الیزابت الیس و وسلی کیمل دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم کمدی اکشن قرار است نقش‌آفرینی کنند.

کاسدان و جانسون پیش از این در دو قسمت فیلم جومانجی همکاری بسیار موفقی داشتند و این دو فیلم در مجموع بیش از ۱/۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. همچنین کریس مورگان، نویسنده ۹ قسمت از مجموعه فیلم سریع و خشن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Red One را براساس داستانی از هیرام گارسیا بر عهده داشته است. انتظار می‌رود این فیلم کمدی اکشن سال آینده از آمازون در ایام تعطیلات سال نو پخش شود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو