چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟


منبع: تیپ زا

35

1401/8/17

22:07


چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟ چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟ کت با شلوار جین ترکیبی نمادین از ظاهر رسمی و غیر رسمی است. این ترکیب آرام و شیک است، با کلاس و پیچیدگی کافی برای شرکت در رویدادهای نیمه رسمی. این لباس مردانه شیک که به عنوان کت و شلوار جین نیز شناخته […]

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟ کت با شلوار جین ترکیبی نمادین از ظاهر رسمی و غیر رسمی است. این ترکیب آرام و شیک است، با کلاس و پیچیدگی کافی برای شرکت در رویدادهای نیمه رسمی. این لباس مردانه شیک که به عنوان کت و شلوار جین نیز شناخته می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که غیررسمی و راحت بمانید و در عین حال به‌عنوان یک جنتلمن شیک جلوه‌ای به یادماندنی داشته باشید.

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

شلوار جین و کت را می‌توان با لباس‌های غیررسمی تجاری در دفتر یا در یک قرار صبحانه خوب با دختری که دوست دارید بپوشید.

حتی برخی از مراسم عروسی در هوای گرم دارای کدهای لباس هستند که این ترکیب را مجاز می کند، اما حتماً ابتدا با جشن عروسی مشورت کنید.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما می توانید شلوار جین مادر و کت نامناسب بپوشید و انتظار داشته باشید که مورد استقبال قرار بگیرید.

تناسب و ساختار همه چیز با این قطعات کمد لباس ضروری است. مانند هر مد مردانه، اجرا کلیدی است.

چه بخواهید کت آبی، خاکستری، مشکی، سرمه ای، قهوه ای یا سبز زیتونی را با شلوار جین روشن یا تیره بپوشید، مهم است که کت، شلوار، کفش و اکسسوری مناسب را برای تکمیل لباس انتخاب کنید.

برای الهام بخشیدن به ایده‌ها و ترکیب‌ها، راهنمای ما را در مورد نحوه پوشیدن کت و شلوار جین برای داشتن ظاهری عالی بررسی کنید.

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

پیراهن مردانه

تناسب اندام با هر کتانی بسیار مهم است، و به خصوص زمانی که این کت کژوال را با شلوار جین ست می کنید بسیار مهم است. شما کتی می خواهید که مناسب به نظر نرسد اما آنقدر تنگ نباشد که با شلوار جین شما نامرتب به نظر برسد.

یک کت خاکستری با جین تیره زیبا و شیک به نظر می رسد و برای ظاهرهای چند لایه باورنکردنی است.

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

کت و شلوار جین اسپرت

مهمترین قسمت تناسب کت ، شانه ها هستند. شانه های کت باید با شانه های شما همخوانی داشته باشد. شانه های شما نباید از خط ایجاد شده توسط کت بیرون زده یا از درز بیرونی کت کوتاه بیایند. آستین ها باید در وسط پشت دست، بین مچ دست و اولین مفصل شست شما ختم شوند.

کت نباید خیلی تنگ باشد. نباید از روی دکمه ها روی معده کشیده شود. برای جلوگیری از ظاهر نامناسب بالای جین، کت که قرار است با شلوار جین پوشیده شوند، به طور کلی باید کمی کوتاهتر از آنهایی باشند که با لباس های مردانه رسمی پوشیده می شوند.

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

شلوار جین

از زمان احیای جین خام و جین، گزینه‌های زیادی برای جین با کیفیت بالا برای مردان وجود دارد. بسیاری از آنها توسط شرکت های کوچکتر با دست ساخته می شوند و می توانند برچسب قیمت بالایی داشته باشند. بسیاری از برندهای بزرگتر نیز شروع به تولید خطوط موروثی جین کرده اند که می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

به طور کلی، شلوار جین تیره‌تر، لباس‌پوش‌تر است، در حالی که شلوار جین روشن‌تر برای تیپ‌های غیررسمی مناسب‌تر است. از الگوهای بسیار ناراحت کننده و ناراحت کننده دوری کنید، مگر اینکه به طور قابل توجهی کت خود را بپوشانید.

چگونه کت با شلوار جین بپوشیم؟

برای رسیدن به بالاترین سطح رسمی با شلوار جین خود، شستشوی تیره با حداقل پرچ ها و جزئیات زرق و برق دار را هدف قرار دهید که بدون داشتن بیش از حد لاغر طراحی شده باشد. شلوار جین تیره در هنگام ست کردن با کت ، همه کاره ترین رنگ شما خواهد بود.

هنگامی که در پوشیدن کت خود با یک شلوار جین تیره تیز تسلط پیدا کردید، می توانید با یک لباس شستن ملایم یا جین رنگ و رو رفته ظاهر خود را افزایش دهید.

شلوار جین تیره

کت مردانه رنگی

رنگ کت و شلوار شما به طور قابل توجهی بر طیف لباس هایی که می توانید با آن به دست آورید تأثیر می گذارد. این می تواند انتخاب شما را هنگام انتخاب یک شلوار جین محدود کند، بنابراین در انتخاب آن دقت کنید.

این روزها رنگ های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما چندین رنگ کلاسیک وجود دارد که هنگام ست کردن یک کت شلوار جین، شما را بسیار دور می برد. 

کت مردانه رنگی

کت خاکستری

خاکستری می تواند به همان اندازه که می خواهید ساده یا هیجان انگیز باشد. یک کت ساده خاکستری روشن با خطوط تیز می تواند یک کت بسیار رسمی باشد.

کت خاکستری

کت مشکی

اگرچه برخی افراد تصور می کنند که مشکی همه کاره ترین رنگ است، اما تطبیق کت مشکی با رنگ های دیگر می تواند بسیار مشکل باشد. زمانی که به دنبال پوشیدن یک کت مشکی با شلوار جین هستید، می خواهید آن را ایمن کنید.

شلوار جین مشکی و کت مشکی با تکه های ساده مانند پیراهن های سفید، خاکستری یا آبی آکسفورد استایلی خنک و مدرن به شما می دهد.

یک جفت بوت مشکی چلسی، شلوار جین تنگ مشکی و یک جفت عینک آفتابی مورد علاقه خود را با کت مشکی خود امتحان کنید تا ظاهری کامل به ستاره راک داشته باشید.

کت مشکی

کت قهوه ای

کت های قهوه ای را می توان در طیف وسیعی از ظاهرها با شلوار جین استفاده کرد. کت‌های قهوه‌ای روشن‌تر که به خاکی نزدیک‌تر هستند، می‌توانند کمی لباس‌پوش‌تر باشند، بنابراین آن‌ها را با جین تیره و یک پیراهن سفید برای استایلی تمیز امتحان کنید.

کت های موی شتری رنگ قهوه‌ای منحصربه‌فردی هستند که هنگام پوشیدن با شلوار جین مطمئناً تأثیرگذار خواهند بود. کت های تیره‌تر و خاکی‌تر را می‌توان بالا یا پایین پوشاند.

بیشتر سایه‌های قهوه‌ای با سایه‌های آبی و سایر رنگ‌های کلاسیک مانند سرمه‌ای یا سبز زیتونی به خوبی جفت می‌شوند. به دلیل تطبیق پذیری ذاتی کت های قهوه ای، می توانید آنها را با شلوار جین روشن یا تیره ست کنید.

کت قهوه ای

ست شلوار جین و پیراهن 

با مقدار بی‌پایان رنگ‌های کت و شلوار جین، هنگام تلاش برای ایجاد یک لباس با شلوار جین و کت شلوار، می‌توان به نظر بسیار زیاد دست یافت.

فقط با آنچه دارید شروع کنید و از آنجا کار کنید. تا زمانی که از تناسب قطعات و رنگ‌هایتان با یکدیگر مطمئن شوید، می‌توانید با یک کت و شلوار جین، ظاهرهای زیادی را اجرا کنید.

فرقی نمی کند که چه رنگ یا تناسبی از جین را ترجیح می دهید، راهنمای ما توصیه هایی برای شما دارد.

ست شلوار جین و پیراهن 

شلوار جین مشکی با کت 

یک شلوار جین مشکی با کتیبه و یک کت کت می تواند ظاهری بسیار شیک و مدرن ایجاد کند. این ظاهرها را می توان لباس پوشید اما با جزئیات تیز منحصر به فرد نگه داشت.

شلوار جین مشکی با کت 

شلوار جین آبی با کت

شلوار جین آبی کلاسیک با کت کت ظاهری جاودانه با فرصت های بی حد و حصر برای ساختن آن متعلق به خودتان است. سعی کنید از کت های سرمه ای با شلوار جین تیره خودداری کنید، زیرا سایه های سرمه ای ممکن است با هم برخورد کنند.

با این حال، به راحتی می توانید جین تیره را با رنگ های دیگری مانند برنزه، سبز یا حتی آبی پودری ست کنید. پارچه‌های غیرمعمول مانند شیشه‌گیر یا طرح‌هایی مانند شیشه پنجره یا چهارخانه را امتحان کنید تا استایل خود را زنده کنید.

شلوار جین آبی با کت

شلوار جین خاکستری با کت

شلوار جین خاکستری یک لباس خنثی خوب است که به خوبی با کت های سرمه ای یا دیگر لباس های برجسته ست می شود. برخی از شلوارهای جین خاکستری انواع مشکی مضطرب هستند و در این مورد، با خیال راحت امتحان کنید.

استایل مدرن شلوار جین خود را با لباس های مدرن کت هماهنگ کنید. به دنبال یقه های لاغر و لباس های متناسب باشید.

شلوار جین خاکستری با کت

چگونه یک کت کژوال با شلوار جین بپوشیم

اگرچه کت ها به طور سنتی یک لباس رسمی یا نیمه رسمی هستند، اما بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند تا ظاهری تمیز به لباس‌های پوشیده‌تر بدهند. برای پوشیدن یک کت کژوال با شلوار جین، ابتدا یک کت راحت با ظاهری غیررسمی انتخاب کنید.

کت هایی با ساختار کمتر بدون پد شانه ای یا سبک های معمولی ساخته شده با پارچه های ساده را جستجو کنید. سپس کت‌های خود را با لباس‌های معمولی مانند شلوار جین و کفش‌های جیر یا حتی یک تی‌شرت و کفش‌های کتانی ست کنید تا حال و هوای خنکی داشته باشید که برای خیابان آماده است.

چگونه یک کت کژوال با شلوار جین بپوشیم

کت با شلوار جین

در مقایسه با کت و شلوار، کت های کت و شلوار به گونه ای ساخته می شوند که با یک جفت کت و شلوار مطابقت داشته باشند، ساختار بیشتری دارند و معمولاً از پارچه ظریف تری ساخته می شوند. از آنجایی که ذاتاً شیک است، ست کردن کت کت و شلوار با شلوار جین دشوار است.

کت با شلوار جین

کت با شلوار جین تنگ

هنگامی که با شلوار جین تنگ شروع می کنید، باید لباس خود را متناسب با آن انتخاب کنید. از ژاکت های گشاد یا هر چیزی که دارای بالشتک های بزرگ است خودداری کنید.

این لباس را متعادل نگه می دارد و سیلوئت شما را روان نگه می دارد. کت هایی با یقه های نازک و یک دکمه را هدف بگیرید.

کت با شلوار جین تنگ

کفش برای پوشیدن با کت و شلوار جین

از کفش‌های کتانی گرفته تا آکسفورد، بوت ها ، کفش‌های کتانی و بروگ، مردان گزینه‌های زیادی برای انتخاب کفش‌هایی برای پوشیدن با شلوار جین و کت دارند. کفش های کتانی انتخابی عالی هستند که در سبک های مد روز مینیمالیستی هستند.

بروگ یک انتخاب شیک و شیک با ظاهری چند لایه است که شامل رنگ های توید، قهوه ای یا سرمه ای است.

کفش برای پوشیدن با کت و شلوار جین

اکسسوری برای پوشیدن با کت و شلوار جین

شما باید بر روی تم لباس خود با لوازم جانبی خود تمرکز کنید. اگر تمام مشکی با شلوار جین تنگ می پوشید، جواهرات استیل یا نقره ای را امتحان کنید تا زیبایی راک را برجسته کنید.

اگر به رنگ های خاکی لایه بندی می کنید، به یک دستبند یا کمربند چرمی فکر کنید. اگر ظاهر شما شیک است، یک مربع جیبی را امتحان کنید.

کفش برای پوشیدن با کت و شلوار جین

شلوار جین تیره با کت

شلوار جین تیره‌تر همه‌کاره‌تر است، به این معنی که برای ظاهری مد روز، شلوار جین مشکی یا آبی تیره را با کت خود می‌خواهید.

کت های خاکستری یا خرمایی رسمی تری را با جین تیره شسته شده تهیه کنید، یا برای داشتن لباسی زیبا، همچنین می‌توانید از کت سبز زیتونی برای برداشتی مدرن از رنگ‌های کلاسیک استفاده کنید.

شلوار جین تیره با کت

شلوار جین روشن با کت

اگر به دنبال تنوع در کمد لباس خود هستید، مدل دادن به شلوار جین سبک با یک کت کت ، ایده لباس دیگری را ارائه می دهد که ارزش آن را دارد.

به همین ترتیب شلوار جین روشن همیشه با کت های آبی تیره، سرمه ای و مشکی برای یک استایل درجه یک خوب به نظر می رسد.

همچنین این زمان مناسب برای پوشیدن یک کت مشکی براق است که مستحق کنتراست است و نمی توان آن را با شلوار جین آبی تیره پوشید.

شلوار جین روشن با کت

نحوه پوشیدن شلوار جین با کت

شلوار جین و کت را با یک تی شرت و کفش های سفید برای مد شیک و جذاب بپوشید، در حالی که ترکیب یک پیراهن لباس دکمه دار با بروگ یا کفش کتانی، استایلی نیمه رسمی ایجاد می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو