برگزاری رویداد اردبیل 2023 نیازمند عزم جدی همگانی است

منبع: همگردی

23

1401/8/17

23:32


میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، برگزاری رویداد اردبیل 2023 نیازمند عزم جدی همگانی است.

فردین عینی در جلسه با شهردار اردبیل گفت: رویداد اردبیل 2023 فرصت مهمی برای استان بشمار می رود که اردبیل برای اولین بار میزبان یک رویداد بین المللی گردشگری است و استفاده از این فرصت می تواند گردشگری را به محور توسعه استان تبدیل کند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: توسعه گردشگری خارجی به برنامه ریزی نیاز دارد که رویداد اردبیل 2023 مهمترین برنامه ما در این راستا است و شهرداری اردبیل می تواند نقش مهمی در برگزاری رویداد داشته باشد.

شهردار اردبیل نیز در این جلسه گفت: اهمیت رویداد اردبیل 2023 قابل چشم پوشی نیست و نیاز است که کل استان برای برگزاری این رویداد و بهره برداری مطلوب از آن بسیج شوند.

محمود صفری افزود: ما در شهرداری اردبیل به اهمیت گردشگری واقف هستیم و هر رویدادی که با محوریت گردشگری در شهر اردبیل برگزار شود با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همکاری می کنیم.

او تاکید کرد: در حوزه تبلیغات شهری و محیطی، شهرداری اردبیل آمادگی دارد از تمام امکانات برای مردمی سازی رویداد استفاده کند و همچنین منطقه نمونه گردشگری شورابیل برای برگزاری برنامه های مختلف در رویداد اردبیل 2023 آماده است.

صفری همچنین با اشاره به آماده سازی شهر برای رویداد اردبیل 2023 و تلاش برای ساماندهی میوه فروش های وانتی که موجب ایجاد ترافیک و ایجاد اختلال در زیباسازی شهری می شوند، ادامه داد: سرویس های بهداشتی عمومی شهر اردبیل یکی دیگر از نیازهای اساسی برای میزبانی از مسافران است که در این راستا اکثر سرویس ها ساماندهی شده و مابقی نیز تا شروع رویداد آماده می شوند.

برگزاری رویداد اردبیل 2023 نیازمند عزم جدی همگانی است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو