با توجه به برنامه های محبوب رسانه های اجتماعی، اینستاگرام از نظر محبوبیت، قابلیت استفاده و سایر جنبه ها در حال صعود است. همه ما بیشتر وقت خود را صرف گشتن در فید اینستا، تماشای ریلزها، استوری ها و پست‌ها می‌کنیم.ما در این مقاله از سلام دنیا، در مورد حذف اکانت ذخیره شده اینستاگرام صحبت کردیم. با ما همراه باشید.

این یک برنامه بسیار جالب است که مورد پسند اکثریت افراد است و همه آن را دوست دارند. اینستاگرام دارای بیش از 1.45 میلیارد کاربر در سراسر جهان است و بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین پلتفرم ها برای ارتباط با دوستان و جامعه ما است.

دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام

چگونه از به خاطر سپردن اطلاعات حساب کاربری خود در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

هنگامی که از حساب اینستاگرام خود خارج می شوید، برنامه جزئیات ورود شما را به خاطر می آورد و به شما امکان می دهد سریعاً به حساب خود وارد شوید. بله، این ویژگی مطمئناً بسیار راحت به نظر می رسد. اما از نظر امنیتی، ممکن است کمی مشکل ساز باشد.

به عنوان مثال، اگر می خواهید تلفن خود را به یک دوست بسپارید، بنابراین در این صورت هر کسی می تواند به حساب اینستاگرام شما دسترسی داشته باشد. از آنجایی که اینستاگرام جزئیات ورود شما را حتی پس از خروج از سیستم به خاطر می‌سپارد، شخصی که گوشی شما را قرض می‌گیرد می‌تواند به سرعت وارد حساب کاربری شما شود. به نظر می رسد یکی از بدترین کابوس های شما باشد؟

آموزش حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام گام به گام و تصویری

آیا نمی دانید چگونه یک حساب کاربری در اینستاگرام را حذف کنید؟ شما جای درست آمده اید. در این پست راهنمای کاملی در مورد نحوه خروج از حساب کاربری اینستاگرام که به خاطر سپرده می شود را فهرست کرده ایم.بیایید شروع کنیم.


حتما بخوانید: اموزش گام به گام حذف اکانت اینستاگرام


آموزش حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام

برای حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام:  تیک گزینه “Remember my Login Info” را بردارید

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید و سپس روی نماد نمایه خود ضربه بزنید. نماد نمایه شما در گوشه سمت راست پایین برنامه قرار دارد.

مرحله 2: اکنون، روی نماد سه خط افقی قرار گرفته در بالا ضربه بزنید و "Settings" را انتخاب کنید. به پایین بروید و روی «log out» ضربه بزنید.

حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام 1

مرحله 3: اگر برای اولین بار از سیستم خارج می شوید، اینستاگرام یک پاپ آپ روی صفحه نمایش می دهد. تیک گزینه “Remember my login info” را بردارید. بنابراین، این بهترین گزینه برای جلوگیری از به خاطر سپردن اطلاعات حساب کاربری شما در اینستاگرام است. اگر هنگام خروج از سیستم، علامت این گزینه را بردارید، آن برنامه اعتبار ورود شما را ذخیره نخواهد کرد.

2. برای حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام: پاک کردن داده ها (اندروید)

راه حل زیر برای حذف حساب اینستاگرام از برنامه فقط برای کاربران اندروید قابل اجرا است. پس از پاک کردن حافظه پنهان برنامه و داده ها، اینستاگرام جزئیات ورود شما را به خاطر نمی آورد. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:


حتما بخوانید: آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام


روی نماد برنامه اینستاگرام در دستگاه Android خود به مدت طولانی فشار دهید و « App info» را انتخاب کنید. روی "storage" ضربه بزنید.

حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام 2

اکنون دکمه‌های Clear Data و Clear Cache را بزنید.

3. برای حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام: تنظیمات حساب (iPhone) را تغییر دهید

اینستاگرام را در آیفون خود راه اندازی کنید. روی نماد نمایه خود که در گوشه سمت راست پایین قرار دارد ضربه بزنید. روی نماد سه خط ضربه بزنید و "setting" را انتخاب کنید. "Security" را انتخاب کنید.

روی «saved login info» ضربه بزنید. اکنون، «saved login info» را غیرفعال کنید تا از به خاطر سپردن جزئیات حساب کاربری اینستاگرام جلوگیری کنید.

حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام 3

4.برای حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام: رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید

در اینجا راه حل بعدی در مورد پست "چگونه یک حساب به خاطر سپرده شده در اینستاگرام حذف کنیم" ارائه می شود. تغییر رمز عبور حساب اینستاگرام شما همچنین می تواند فریب دهد و از به خاطر سپردن اطلاعات ورود به سیستم توسط برنامه جلوگیری کند. در اینجا نحوه تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود آورده شده است.


حتما بخوانید: بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن


اینستاگرام را راه اندازی کنید و به بخش "setting" بروید.

روی «security» ضربه بزنید و سپس «password» را انتخاب کنید.

حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام 4

رمز عبور فعلی و سپس رمز عبور جدید را وارد کنید.

حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام 5

برای تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود، روی دکمه «save» که در بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید .


حتما بخوانید: روش ذخیره و دانلود استوری دیگران در اینستاگرام


5. برای حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام: حساب ذخیره شده را از رایانه شخصی حذف کنید

بله درست است! حتی می توانید یک حساب به خاطر سپرده شده را از رایانه شخصی خود حذف کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

1. هر مرورگر وب ترجیحی را روی رایانه شخصی خود راه اندازی کنید.

2. اینستاگرام را باز  کنید و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

3. روی نماد نمایه خود که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد ضربه بزنید.

4. روی نماد چرخ دنده که در کنار گزینه “Edit Profile” قرار دارد ضربه بزنید.

حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام 6

5. «logout» را انتخاب کنید. اکنون به پنجره ورود هدایت خواهید شد . روی گزینه “Remove account” در زیر دکمه “Continue” ضربه بزنید.این پست ما را در مورد نحوه حذف اکانت اینستاگرام از برنامه تکمیل می کند. می توانید از روش های ذکر شده در بالا برای جلوگیری از به خاطر سپردن جزئیات حساب کاربری خود توسط اینستاگرام استفاده کنید.

نتیجه گیری 

در این پست ما نحوه حذف اکانت ذخیره شده اینستاگرام را آموزش دادیم. می توانید از روش های ذکر شده در بالا برای جلوگیری از به خاطر سپردن جزئیات حساب کاربری خود توسط اینستاگرام استفاده کنید. امیدواریم نحوه حذف اکانت به خاطر سپرده شده در اینستاگرام را بدانید. بنابراین، از این به بعد، وقتی دوستی تلفن شما را قرض می‌گیرد، نگران نباشید.