دور جدید فروش فوری ایران خودرو | آغاز مزایده خودروهای ایران خودرو

16

1401/8/18

12:05


دور جدید فروش فوری ایران خودرو | آغاز مزایده خودروهای ایران خودرو

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو امروز در دور جدید مزایده محخصولات خود تعدادی از خودروهای آسیب دیده صفر و یا کارکرده خود را از طریق مزایده عمومی به فروش می رساند.علاقه مندان برای شرکت در این مزایده که در محل سایت مزایده های ایران خودرو واقع در کیلومتر 14 اتوبان تهران کرج برگزار می شود، باید مبلغ 10 میلیون تومان به عنوان سپرده به شرکت ایران خودرو پرداخت کنند.

گفتنی است این مزایده از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا روز یکشنبه ۲۲ آبان برگزار می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو

مدیر عامل ایران خودرو گفت: ماشین TF۲۱ ایران خودرو در مرداد سال آینده تولید انبوه خواهد شد.

مهدی خطیبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز تولید ماشین TF۲۱ ایران خودرو اظهار کرد: این خودرو به زودی در آذرماه سال جاری با ساخت ۴۷ دستگاه تولید صنعتی می‌شود.  

وی درباره پروسه تولید انبوه این خودرو افزود: این خودرو باید مراحل مربوط به تست‌های مختلف از جمله تست جاده و تصادف را پشت سر بگذارد و بعد از اخذ تأییدیه مربوطه وارد بازار خواهد شد.

مدیر عامل ایران خودرو تصریح کرد: کمتر از ۱۸ ماه آینده ماشین TF۲۱ ایران خودرو به تولید انبوه رسیده و روانه بازار می‌شود.

در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود، برای نخستین بار امکان خرید مدل‌های رنگی این محصول در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر  نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

به منظور معرفی مشخصات فنی و عملکردی خودرو، کارزار معرفی محصول در مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و مجموعه ورزشی  انقلاب تا پایان هفته جاری در حال  برگزاری است.

ایران‌خودرو ۲ طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه آبان ۱۴۰۱ به اجرا گذاشته است.

​در طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU۷P، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ عرضه شده است. همچنین در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس به متقاضیان پیشنهاد شده است. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو