خدمات دندان پزشکی با محمد صادق کریمیان

منبع: پارس ناز

27

1401/8/18

12:16


خدمات دندان پزشکی با محمد صادق کریمیان

محمد صادق کریمیان ، از برترین دندانپزشکان ایران است که دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از یکی از دانشگاه های ایتالیا می باشد.

 

محمد صادق کریمیان ، از برترین دندانپزشکان تهران و ایران

 

شاید نام این دندانپزشک را تاکنون شنیده باشید. آمار نشان می دهد که اغلب مراجعین ایشان از خدمات ارائه شده از سوی ایشان ، رضایت صد درصدی داشته اند. ایشان کارنامه بسیار درخشانی داشته و سوابق زیادی در این زمینه دارند.

 

ایشان کلینیکی در تهران داشته که از محیطی بسیار شیک و تمیز برخوردار است. تمامی تجهیزات پیشرفته و مدرن در این کلینیک وجود دارد. دستگاه ها و تجهیزات موجود در این کلینیک ، دستگاه هایی بوده که در پیشرفته ترین کلینیک های دندانپزشکی در کشورهای مطرح جهان وجود دارند.

 

جراحی پیشرفته ایمپلنت توسط دکتر محمد صادق کریمیان

 

جراحی ایمپلنت ، پروسه ای بوده که در آن لثه و اسخوان های فک جهت کاشت پایه ایمپلنت مهیا می گردد. فرد برای ایمپلنت باید با داروهای مخصوص ، بی حس شود تا درد ناشی از عمل را احساس نکند.

 

پس از این کار ، با تجهیزات مخصوص به برش لثه اقدام شده و به دریل استخوان فک می پردازند تا موقعیت ایده آل برای نصب پایه ایمپلنت فراهم شود. در نهایت ، پایه ایمپلنت دندان را درون موقعیت ایجاد شده پیچ نموده و طرفین لثه را نزدیک هم آورده و بخیه انجام می شود.

 

این عمل ، بسیار حساس است و بهتر است توسط فوق تخصصان مجرب و حرفه ای انجام شود. دکتر کریمیان یکی از حرفه ای ترین دندانپزشکانی است که در ایران فعالیت دارد و عمل جراحی ایمپلنت را به صورت استادانه و ماهرانه ای انجام می دهد. نمونه کارهای ایشان ، گواه بر تخصص بالای ایشان در این زمینه است.

 

ارتودنسی دندان توسط دکتر محمد صادق کریمیان

 

هنگامی که دندان ها به صورت ردیف قرار نگرفته اند و فرم فک بالا و پایین با یکدیگر متناسب نیستند ، باید ارتودنسی دندان ها انجام شود. امروزه با متدهای نوینی و ابزارهای پیشرفته ای ، مرتب کردن دندان ها و هماهنگ کردن فک بالا و پایین به خوبی انجام می شود. با اصلاح ترتیب دندان ها و هماهنگی فک ها ، لبخند شما زیباتر می شود.

 

ارتودنسی برای درمان فاصله میان دندان ها ، انحراف دندان ها ، تو رفتگی یا بیرون زدگی دندان ها ، زیاد بودن تعداد دندان ها و فشرده شدن آنها ، جلو بودن دندان های ردیف بالا ، جلو بودن دندان های ردیف پایین ، بد شکلی فک ، درآمدن دندان ها پشت هم و … انجام می شود. برای اینکه از عمل ارتودنسی خود بهترین نتیجه را کسب کنید ، باید این جراحی را توسط بهترین دندانپزشک انجام دهید.

 

عوامل نابودکننده دندان ها در سریعترین زمان

 

دکتر محمد صادق کریمیان توصیه نموده چه افرادی که دارای دندان های سالم و چه افرادی که دارای دندان های خراب هستند ، باید موارد زیر را رعایت کنند تا دندان های آنها به سرعت نابود نشود :

 

استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکلی را کنار بگذارید که قاتل دندان های شما می باشند.

 

رژیم غذایی سالمی داشته باشید و مصرف شیرینی جات را به حداقل برسانید.

 

نوشیدن نوشابه ، آبمیوه های صنعتی و نوشیدنی های کافئین را برای خود ممنوع کنید.

 

پیش از صبحانه و پس از شام با خمیردندان و مسواک باکیفیت ، مسواک بزنید.

 

فست فودها از خوراکی های مضر برای دندان هستند. مصرف فست فودها را به حداقل برسانید.

 

اگر دچار رفلاکس معده هستید و اسیدهای معده ی شما به دهانتان بر می گردد ، باید برای درمان اسید معده خود اقدام کنید.

خدمات دندان پزشکی با محمد صادق کریمیان

عوارض ناشی از عدم رسیدگی به دندان ها

 

مشکلات دندان های خود را تحت نظر بهترین دندانپزشک تهران ( محمد صادق کریمیان ) درمان کنید. اگر به مشکلات دندان های خود رسیدگی نکنید ، ممکن است عوارض زیادی برای شما ایجاد شود. برخی از این مشکلات شامل موارد زیر است :

 

* اختلالات تنفسی : زمانی که دهان و دندان شما ، پناهگاه میکروب ها و باکتری ها می شود ، احتمال انتقال این میکروب ها و باکتری ها به ریه وجود دارد. لذا ممکن است فرد دچار مشکلات تنفسی مانند ذات الریه شود.

 

* مشکلات مغزی : مواد حاصل از لثه های عفونی می تواند به مغز منتقل شود. در چنین شرایطی ، مغز تحت تأثیر قرار گرفته و مشکلات مختلفی برای آن ایجاد شده که یک نمونه از آنها ، آلزایمر است.

 

* ناراحتی قلبی : باکتری های موجود بر روی دندان های خراب و لثه های عفونی می توانند به خون ورود کرده و جریان خون را با مشکل مواجه کنند. در اثر این مشکل ، ممکن است فرد به ناراحتی قلبی و عروقی مبتلا شود.

 

چرا محمد صادق کریمیان را به عنوان دندانپزشک خود انتخاب کنیم ؟

 

* ایشان از برترین تجهیزات و دستگاه های به روز دنیا در کلینیک خود ، استفاده می کند.

 

* تمامی خدمات ارائه شده از سوی ایشان ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

* تجربه دکتر کریمیان بسیار بالا است و تجربه ی بالای ایشان سبب درمان مشکلات دهان و دندان به بهترین شکل ممکن می شود.

 

* نحوه ی برخورد ایشان با بیماران خود ، بسیار محترمانه است.

 

* ایشان با رعایت تمامی پروتکل ها و نکات بهداشتی به کار بر روی دندان ها و لثه های بیماران اقدام می کند.

 

* ایشان با توجه به تجربه و تخصص بسیار بالایی که دارند ، بهترین روش درمان مشکلات مربوط به دندان و لثه های شما را انتخاب می کند.

 

جدیدترین تعرفه های دندانپزشکی

 

اغلب دندانپزشکان از جمله محمد صادق کریمیان ، بر اساس تعرفه های مصوب به دریافت هزینه ها اقدام می کنند. هزینه های زیبایی دهان و دندان از سوی پزشکان مختلف ، متفاوت محاسبه می شود. متأسفانه هزینه های دندانپزشکی در ایران بسیار زیاد است و این مسئله موجب شده که بسیاری از افراد از مراجعه به دندانپزشکی خودداری کنند.

 

رسیدگی به دندان ها و حل مشکلات مربوط به لثه باید مورد توجه واقع شود. با وجود اینکه هزینه ها بالا است ، نباید از درمان دندان ها غافل شد و سالی یکبار باید برای چکاپ کامل دندان ها اقدام نمود. انتخاب دندانپزشک خوب و حرفه ای ، باید با دقت بسیار زیادی انجام شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو