خفن ترین شرور های وان پیس ؛ برترین شرورهای One Piece چه کسانی هستند؟

خفن ترین شرور های وان پیس ؛ برترین شرورهای One Piece چه کسانی هستند؟


منبع: فیگار

19

1401/8/18

12:32


در طول انیمه وان پیس لوفی با برخی ویلن‌های فوق‌العاده شرور روبرو شده‌ است. با فیگار بمانید تا با بهترین شرور های وان پیس آشنا شوید.

خفن ترین شرور های وان پیس ؛ برترین شرورهای One Piece چه کسانی هستند؟

در طول انیمه وان پیس لوفی با برخی ویلن‌های فوق‌العاده شرور روبرو شده‌ است. با فیگار بمانید تا با بهترین شرور های وان پیس آشنا شوید.

انیمه One Piece به دلیل داشتن طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها بسیار مشهور است و بسیاری از این شخصیت‌ها بسیار خوب نوشته شده‌اند. این مسئله فقط به قهرمانان محدود نمی‌شود. این انیمه دارای برخی شرورهای باورنکردنی انیمه‌ای است که تأثیر شدیدی بر بینندگان و کل انیمه گذاشته‌اند. این شرورهای خوب وان پیس تاثیر بسیار زیادی بر روی داستان و شخصیت‌های اصلی گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین شرور های وان پیس

برترین ویلن های وان پیس چه کسانی هستند؟

شما می‌توانید فهرست بهترین شرور های وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

به دلیل تعداد زیاد افراد شرور در این انیمه، انتخاب بهترین آنها می‌تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، غیرممکن است که انکار کنیم که برخی از این ویلن‌ها بهتر از بقیه هستند.

شخصیت‌هایی که در این فهرست آمده‌اند نه تنها در میان قدرتمندترین‌ها هستند، بلکه به عنوان برخی از به یاد‌ماندنی‌ترین شخصیت‌های وان پیس نیز شناخته می‌شوند. اگر می‌خواهید با برترین شرور های وان پیس آشنا شوید، در این نشوتار همراه ما باشید تا به معرفی بهترین ویلن های وان پیس بپردازیم.

Magellan

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

ماژلان، سرپرست سابق ایمپل داون، یکی از ترسناک ترین مبارزان این سری است. ماژلان با قدرت‌های Doku Doku no Mi، کنترل کاملی بر انواع سم دارد. این شخصیت که در آرک ایمپل داون معرفی شد، یکی از سرسخت‌ترین حریفان لوفی بود که توانست چندبار و را شکست دهد.

هر زندانی در ایمپل داون از ماژلان به دلیل توانایی‌اش در دستکاری سم می‌ترسیدند. ماژلان در یک مبارزه بسیار یک طرفه لوفی را شکست داد و اگر قدرت شفابخش ایوانکوف نبود، لوفی به خاطر سم کشنده او کشته می‌شد. او همچنین توانست تمام خدمه Blackbeard را با قدرت میوه شیطان خود از بین ببرد، اما آنها توسط Shiryu نجات یافتند.

Arlong

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

آرلونگ آنتاگونیست اصلی آرک پارک آرلونگ بود. او قبلاً یکی از اعضای دزدان دریایی فیشمن بود، اما آنها را ترک کرد و گروه دزدان دریایی خود را راه اندازی کرد. آرلونگ به دهکده کوکویاشی آمد و به زور اداره را به دست گرفت. او شروع به اخاذی از روستاییان در ازای زنده نگه داشتن آنها کرد.

به آرلونگ 20000000 بِری جایزه داده شد که بسیار کم بود. دلیل اینکه فضل او بسیار کم بود این بود که او با تفنگداران دریایی معامله کرده بود که هیچ یک از فعالیت‌های او را گزارش نکردند. آرلونگ فردی بی رحم بود که تنفر شدیدی نسبت به انسان‌ها داشت و هرگز فرصت را برای عذاب آنها از دست نمی‌داد.

Rob Lucci

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

راب لوچی آنتاگونیست اصلی آرک‌های واتر ۷ و انییس لابی بود. لوچی به دلیل رفتار بی‌رحمانه‌اش شهرت یک قاتل خونسرد را در میان تفنگداران دریایی به دست آورد. برای مثال، لوچی در سنی بسیار کم 500 گروگان را بدون هیچ پشیمانی کشت. همین او را به یکی از برترین ویلن های وان پیس تبدیل می‌کند.

طبیعت سنگدل لوچی ترس را در قلب مخالفانش ایجاد کرد و شهرت او را به عنوان یکی از قوی‌ترین مبارزان دولت تثبیت کرد. ظلم لوچی او را به یکی از قوی‌ترین شرورهای وان پیس تبدیل می‌کند. بعد از اتفاقاتی که در انییس لابی افتاد، لوچی به گروه مشهور CP0 پیوست.

Enel

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

Enel با کمک میوه شیطانی قدرتمند Goro Goro no Mi و ارتش عظیم خود کنترل Skypiea را توانست به دست بگیرد. انل جزو اولین شخصیت‌هایی بود که قدرت مانترا یا Observation Haki را به نمایش گذاشت. بسیاری از طرفداران وان پیس از اینکه این شخصیت پس از آرک اسکایپیا ظاهر نشد بسیار ناامید هستند.

او هاکی Observation و قدرت میوه شیطانی خود را ترکیب کرد تا مراقب اقدامات همه مردم در Skypiea باشد. این باعث شد که مردم باور کنند که انل واقعا یک خداست و در همه جا حاضر است. لوفی فوق‌العاده خوش‌شانس بود که میوه شیطانی را داشت که یک مقابله طبیعی با رعد و برق انل است. اگر لوفی میوه شیطانی Gomu Gomu no Ni را نداشت، سفر او برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی بسیار زودتر به پایان می‌رسید.

Hody Jones

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

هودی جونز برای مدت طولانی زیر رادار طرفداران One Piece پرواز کرده است. شخصیت او قرار نیست قدرتمندترین شرور وان پیس باشد و بسیاری از بینندگان این را درک نمی‌کنند. در عوض، هودی جونز قرار است چیزی بسیار مهمتر را نشان دهد. هودی جونز یک مرد ماهی می‌باشد که تنفر زیادی از انسان‌ها دارد و حاضر است برای نابودی بشر هر کاری را انجام دهد.

نفرت او نسبت به بشریت آنقدر زیاد است که با عثت شد تا او اوتوهیم را بکشد. هودی جونز نیز باعث مرگ بسیاری از دیگر افراد شد. ایده‌آل‌های نفرت‌انگیز او چیزی است که هودی جونز را به یک شرور باورنکردنی تبدیل می‌کند، حتی اگر قدرتش با برخی از شرور‌های این لیست برابری نکند.

Kizaru

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

کیزارو که دارای قدرت Pika Pika no Mi است، یکی از سه دریاسالار قدرتمند است. او دومین دریاسالار بود که در این سریال معرفی شد و اولین بار در طول آرک مجمع الجزایر سابائودی خود را نشان داد. وقتی او به Sabaody رسید، همه دزدان دریایی برای جان خود شروع به دویدن کردند.

کیزارو با کمک قدرت‌های میوه شیطانی خود به راحتی توانست چندین عضو بدترین نسل را شکست دهد. کیزارو همچنین با دزدان دریایی کلاه حصیری جنگید و تقریباً همه آنها را به قتل رساند، اما خوشبختانه ریلی وارد عمل شد. کیزارو در جنگ پارامونت نیز شرکت داشت و ریش سفید، لوفی و مارکو را مجروح کرد.

Big Mom

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

شارلوت لینلین (قوی ترین یونکو های وان پیس) با نام مستعار بیگ مام، آنتاگونیست اصلی آرک جزیره کیک است. او آنقدر قدرتمند است که توانست در کودکی موفق شد الباف، سرزمین غول‌ها را نابود کند. بیگ مام قدرت Soru Soru no Mi را دارد که به او اجازه می‌دهد روح دیگران را بدزدد و آنها را به اجسام بی‌جان منتقل کند. قدرت عظیم بیگ مام باعث شد تا او به یک یونکو تبدیل شود.

این توانایی به او اجازه می‌دهد تا سرباز‌هایی ایجاد کند که بتوانند در کنار او بجنگند. کل خدمه بیگ مام از فرزندان او تشکیل شده است زیرا او به دیگران اعتماد زیادی ندارد. زمانی که بیگ مام بزرگ عصبانی است، او تبدیل به یک دزد دریایی بی رحم می‌شود که حتی اگر بچه‌هایش جرأت کنند جلوی راه او بایستند، حاضر است آنها را بکشد.

Kaido

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور های وان پیس

کایدو آنتاگونیست اصلی آرک وانو است. او چندین دهه پیش سرزمین وانو را تصرف خود کرد و از آن زمان با اوروچی بر آن حکومت می‌کند. کایدو قدرت را بالاتر از هر چیز دیگری می‌داند و او همیشه به دنبال یک مبارزه خوب است. تنها تعداد انگشت شماری از شخصیت‌ها توانسته‌اند در یک مبارزه به کایدو آسیب برسانند که نشان‌دهنده مقاومت جنون‌آمیز او در برابر هاکی است.

کایدو چندین عضو بدترین نسل را با سهولت نسبی از بین برد که نشان‌دهنده قدرت باورنکردنی اوست. او قبلاً دو بار لوفی را شکست داده است و واضح می‌باشد که لوفی قبل از اینکه بتواند کایدو را از بین ببرد به کمک بیشتری نیاز دارد. حضور کایدو در لیست برترین شرور های وان پیس یک اولویت برای ما بود.

Crocodile

بهترین شرور های وان پیس

بهترین ویلن وان پیس

تا به امروز، کروکودیل یکی از معدود شخصیت‌هایی است که لوفی را شکست داد. ناگفته نماند که او نه یک بار، بلکه دو بار موفق به انجام این کار شد. کروکودیل نیز مانند دوفلامینگو موفق شد یک ملت را بدون عرق ریختن تسخیر کند. قدرت و هوش او باعث شد تا کروکودیل به یک وارلرد تبدیل شود.

نقشه کروکودیل برای از بین بردن آلاباستا کاملا بی‌نقص بود و همین نشان داد که او چیزی بیش از یک جنگجوی بااستعداد است. شهرت کروکودیل یکی از دلایل کلیدی است که باعث شد تا دوفلامینگو بخواهد با او هم‌گروه باشد. کار‌های شرورانه‌ای که کروکودیل در طول وان پیس انجام می‌دهد، او را به یکی از بهترین ویلن های وان پیس تبدیل می‌کند.

Blackbeard

بهترین شرور های وان پیس

بهترین شرور وان پیس

انتظار می‌رود ریش سیاه آخرین حریف لوفی در این انیمه باشد. با وجود ظاهرش، ریش سیاه فردی بسیار حسابگر است که ریسک‌های بی‌مورد نمی‌کند. او با برنامه‌ریزی عالی خود توانست به مقام یونکو برسد. او تنها شخصیتی است که دو میوه شیطانی دارد. همین او را به حریفی سرسخت تبدیل می‌کند.

ریش سیاه مستقیم یا غیرمستقیم مسئول مرگ ریش سفید، Ace و صدها انسان بی‌گناه دیگر بوده است. با جایزه 2,247,600,000 بِری، او یکی از مخوف‌ترین جنایتکاران جهان وان پیس است. با قدرت عظیم او به عنوان یک یونکو، جای تعجب نیست که دولت به شدت می‌خواهد از شر او خلاص شود.

Akainu

بهترین شرور های وان پیس

بهترین ویلن های وان پیس

آکاینو به دلایل اشتباه در جامعه One Piece محبوب می‌باشد. علیرغم اینکه آکاینو یک دریاسالار نیروی دریایی است، او علاقه واقعی به محافظت از مردم جهان نشان نمی‌دهد. آکاینو معتقد به عدالت مطلق می‌باشد و بیشترین اولویت او این است که فلسفه‌اش را به دیگران غالب کند.

در طی تماس باستر در اوهارا، آکاینو بدون هیچ پشیمانی یک کشتی بزرگ را که حامل غیرنظامیان اوهارا بود، نابود کرد. در مارینفورد، آکاینو اسکوارد را با دروغ گفتن قانع کرد تا ریش سفید را با چاقو بزند. ا. همچنین مسئول کشتن Ace، برادر لوفی بود. تمام کار‌های شروری که او انجام داده است، آکاینو را به بهترین شرور وان پیس تبدیل می‌کند.

Donquixote Doflamingo

بهترین شرور های وان پیس

برترین شرور های وان پیس

برای طرفداران وان پیس غیرممکن است که پادشاه سابق Dressrosa را به یاد نیاورند. حضور او در پانک هازارد باعث ایجاد لرز و ترس در کل سربازان G-5 شد. در حالی که دوفلامینگو قدرتمندترین شرور در One Piece نیست، او مطمئناً شرورترین است. از نظر بسیاری از علاقه‌مندان انیمه، دوفلامینگو بهترین ویلن وان پیس می‌باشد.

دوفلامینگو جنایت‌هایی را مرتکب شده است که برای اکثر مردم غیرقابل تصور می‌باشد. او پدر و برادر خود را بدون هیچ پشیمانی کشت. دوفلامینگو با تغییر دید کل مردم به پادشاه ریکو، کشور Dressrosa را تصاحب کرد و خود را به عنوان پادشاه جدید تاج‌گذاری کرد. بسیاری از کار‌هایی که او انجام داده است شباهت زیادی با کروکودیل دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شرور های وان پیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو