وام فوری 300 میلیون تومانی بانک رفاه بدون ضامن | وام فوری با سود یک درصد برای همه

17

1401/8/18

12:40


وام فوری 300 میلیون تومانی بانک رفاه بدون ضامن | وام فوری با سود یک درصد برای همه

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

طرح حرکت یکی از تسهیلات کارآمد بانک رفاه است که به مشتریان این بانک تعلق می‌گیرد. از این طرح علاوه بر اشخاص حقیقی، افراد حقوقی هم می‌توانند استفاده کنند. با این تفاوت که سقف وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان است، اما افراد حقوقی می‌توانند برای دریافت وام ۱ میلیارد تومانی رفاه اقدام کنند. بنابراین باتوجه به مبلغ این وام، می‌توان آن را یکی از بهترین تسهیلات حال حاضر بانکی دانست.

وام ۱ میلیارد تومانی و ۳۰۰ تومانی بانک رفاه مثل دیگر تسهیلات این بانک، با شرایط مشخصی ارائه می‌شود. اگر متقاضی این وام هستید، حتماً پیش از ثبت درخواست به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود توجه بفرمایید.

یکی از مزیت‌های وام ارائه‌شده در قالب طرح حرکت، سود بازپرداخت آن است. مقدار این سود بین بازه ۱ تا ۱۷ درصد محاسبه می‌شود. در واقع مقدار نهایی سود براساس معیارهای مشخصی تعیین می‌شود که عدد به‌دست آمده در بازه ۱ تا ۱۷ درصد خواهد بود. مدت زمان سپرده‌گذاری، نوع حساب افتتاح شده، مدت زمان بازپرداخت و ضرایب میانگین حساب از معیارهای محاسبه میزان سود است.

همان‌طور که گفتیم، میانگین یا معدل حساب در میزان سود تسهیلات طرح حرکت تأثیر دارد. میانگین حساب در واقع همان معدل میزان موجودی در پایان روز است. برای محاسبه آن موجودی مشتری در یک بازه چند روزه بررسی و معدل آن به‌عنوان میانگین حساب درنظر گرفته می‌شود.

دریافت وام در طرح حرکت، مستلزم سپرده‌گذاری طی زمانی مشخص است. همچنین مدت زمان سپرده‌گذاری در تعیین سود بازپرداخت هم نقش دارد. اگر متقاضی وام ۱ میلیارد تومانی و ۳۰۰ میلیون تومانی هستید، خوب است بدانید که مدت زمان خواب سپرده شما باید ۶ تا ۹ ماه باشد.

برای بازپرداخت این وام حداکثر ۳۶ ماه فرصت دارید. همان‌طور که گفتیم، اقساط ماهانه این وام با سود ۱ درصد و ۱۷ درصد محاسبه می‌شود. مقدار اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی با سود تسهیلات ۱ درصد در هر ماه برابر با ۸,۴۶۲,۴۳۰ تومان است که در مجموع باید ۳۰۴,۷۴۷,۴۷۳ تومان را به بانک برگردانند. اما با سود ۱۷ درصد مقدار قسط ماهیانه ۱۰,۶۹۵,۸۱۸ تومان و مجموع مبلغ بازگشت ۳۸۵,۱۴۹,۴۵۷ تومان خواهد بود.

از مبلغ وام شما مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای هزینه‌های جاری کسر خواهد شد. این هزینه برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی صرف می‌شود.

متقاضی طرح حرکت بانک رفاه برای دریافت وام، مثل بسیاری از تسهیلات دیگر باید ضامن رسمی معتبر به بانک معرفی کند. در ضمن وام‌گیرنده نباید در سابقه مالی خود بدهکاری بانکی یا چک برگشتی داشته باشد.

اگر به مبلغ کمتری نیاز داشته باشید می‌توانید برای دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه درخواست دهید. ضمانت این وام همان نتیجه اعتبارسنجی از وضعیت سابقه پرداختی مشتری است. در واقع از آن‌جایی که این وام به بازنشستگان و حقوق‌بگیران بانک رفاه داده می‌شود، برای دریافت آن به معرفی ضامن رسمی نیازی نخواهد بود.

وام فوری بانک رفاه به میزان ۵۰ میلیون یا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن و با سود ۱۸ درصد ارائه می‌شود. مدت زمان بازپرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه است. در حالی‌که متقاضی برای بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۴۸ ماه فرصت دارد.

۱ـ مبلغ تسهیلات در طرح حرکت بانک رفاه چقدر است؟

در این طرح می‌توانید متقاضی وام ۱ میلیارد تومانی یا ۳۰۰ تومانی باشید. البته ناگفته نماند که وام ۱ میلیاردی مختص اشخاص حقیقی است.

۲ـ میزان سود تسهیلات طرح حرکت چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

این سود بین ۱ تا ۱۷ درصد محاسبه می‌شود و مدت زمان سپرده‌گذاری، ضریب میانگین حساب، مدت زمان بازپرداخت و نوع حساب روی مقدار نهایی آن تأثیر دارد.

۳ـ متقاضیان وام در طرح حرکت رفاه چه مدتی باید در بانک سپرده‌گذاری کنند؟

شخص وام‌گیرنده لازم است که ۶ تا ۹ ماه در بانک سپرده‌گذاری کند و بعد برای درخواست وام به بانک مراجعه کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو