حرکت جنجالی بازیکنان تیم واترپولو هنگام پخش سرود ملی

منبع: ساعد نیوز

14

1401/8/18

14:30


ساعدنیوز: تیم ملی کشورمان رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا را با پیروزی مقابل هند آغاز کرد و ژاپن مدعی از سد حریف خود چین گذشت.

حرکت جنجالی بازیکنان تیم واترپولو هنگام پخش سرود ملی

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ملی پوشان واترپلوی ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت ها مقابل تیم هند به آب زدند. ملی پوشان ایران موفق شدند با پیاده سازی برنامه کادر فنی، تیم هند را با نتیجه 19 بر 4 از پیش رو بردارند. ایران در چهار کوارتر با امتیاز های 5 بر 2، 3 بر یک، 6 بر صفر و 5 بر یک برتری قاطع خود را به رخ حریف کشید.

طبق برنامه مسابقات ملی پوشان واترپلوی ایران در دومین دیدار خود در این چارچوب از ساعت 10:30 فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) برابر کره جنوبی به آب خواهند زد.

دومین روز رقابت های واترپلو قهرمانی آسیا 2022 امروز (سه شنبه) ابتدا با تقابل سنگاپور و هنگ کنگ آغاز شد. سنگاپور در دومین دیدارش موفق شد حریف خود را با نتیجه 19 بر 11 از پیش رو بردارد.

ژاپن مدعی عنوان قهرمانی هم در رویارویی با تیم چین حریف اصلی خود در گروه B موفق شد با یک نمایش حساب شده با نتیجه 14 بر 9 پیروز از میدان خارج شود.

گروه بندی مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا - بانکوک (7 الی 14 نوامبر)

گروه A: قزاقستان، ایران، هند، ازبکستان، تایلند و کره جنوبی

گروه B: ژاپن، چین، سنگاپور، کویت و هنگ کنگ

نتایج روز دوم
سه شنبه 17 آبان 1401

هنگ کنگ 11 - سنگاپور 19
ژاپن 14 - چین 9
ایران 19 - هند 4
کره جنوبی – تایلند (ساعت 15:20 به وقت ایران)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو