فیلم جشن تولد علی کریمی باشکوه و لاکچری

منبع: شبونه

26

1401/8/18

15:31


فیلم جشن تولد علی کریمی باشکوه و لاکچری همراه با حواشی و پیام های تبریک ورزشکاران و هنرمندان را در این صفحه ببینید. علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی و پرسپولیس روز گذشته 17 آبان جشن تولدش را برگزار کرد و پیام های تبریک زیادی از جانب ورزشکاران و هنرمندان در فضای مجازی دریافت کرد. …

فیلم جشن تولد علی کریمی باشکوه و لاکچری

فیلم جشن تولد علی کریمی باشکوه و لاکچری همراه با حواشی و پیام های تبریک ورزشکاران و هنرمندان را در این صفحه ببینید.

علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی و پرسپولیس روز گذشته 17 آبان جشن تولدش را برگزار کرد و پیام های تبریک زیادی از جانب ورزشکاران و هنرمندان در فضای مجازی دریافت کرد.

فیلم جشن تولد علی کریمی باشکوه

علی کریمی به عنوان اسطوره فوتبال ایران شناخته می‌شود اما در مهر ماه ۱۴۰۱ به شدت علیه نظام موضع گرفت و به عنوان لیدر در اغتشاشات شناخته شد علی کریمی در اینستاگرامش صراحتا مردم را دعوت به اعتراض در خیابان ها می کند و با انتشار تصاویر جنجالی علیه مسئولان نظام صحبت مینماید.

رسانه های زیادی در کشورمان علیه علی کریمی موضع گرفتند و او را یک ضدانقلاب تمام عیار می دانند.

علی کریمی در حال حاضر در ایران زندگی نمی کند و به دبی مهاجرت کرده است او در زمینه شهرک سازی و ساختمان سازی فعالیت حرفه‌ای دارد .

همچنین ببینید:

ترور علی کریمی و داریوش اقبالی و سلبریتی های حامی اعتراضات

کریمی چند ماه پیش در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد اما از قبل میگفت که اینن انتخابات از قبل هماهنگ شده و مهندسی شده است و من انتخاب نمی شوم علی‌رغم اینکه بسیاری از فوتبالیست های کشورمان از او حمایت کردند اما هنگام رای گیری هیچ کدام از فوتبالیست ها به او رای ندادند و برگه رای احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران هنگامی که در صندوق افتاد کاملا مشخص بود علی کریمی بعد از اینکه در انتخابات برنده نشد در مصاحبه‌ای گفت که روز مهندس را به مسئولان برگزاری این انتخابات تبریک می‌گویند چرا که این انتخابات کاملا مهندسی شده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو