بهترین سریال های اکشن [28 عنوان برتر]

بهترین سریال های اکشن [28 عنوان برتر]


منبع: تکراتو

84

1401/8/18

16:02


مبارزه و صحنه‌های نبرد برای یک دوست‌دار فیلم و سریال همیشه جذاب بوده است. ژانر اکشن در جهان از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می‌آید و توجه عمده مردم را به خود جلب می‌کند. علاقه‌مندان به این ژانر بسیار زیاد هستند. به همین دلیل، در این مقاله، به معرفی بهترین سریال های اکشن می‌پردازیم.

بهترین سریال های اکشن [28 عنوان برتر]

مبارزه و صحنه‌های نبرد برای یک دوست‌دار فیلم و سریال همیشه جذاب بوده است. ژانر اکشن در جهان از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می‌آید و توجه عمده مردم را به خود جلب می‌کند. علاقه‌مندان به این ژانر بسیار زیاد هستند. به همین دلیل، در این مقاله، به معرفی بهترین سریال های اکشن می‌پردازیم.

به دلیل وجود سیل عظیمی از طرفداران این ژانر، هر روز بیش از پیش شاهد ساخت چنین سریال‌هایی هستیم. در ادامه بهترین سریال های خارجی اکشن معرفی شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

بهترین سریال های اکشن

این روزها سریال های هیجانی طرفداران زیادی دارند و به‌خاطر استقبال زیاد مردم از این ژانر، هرساله تعداد زیادی سریال هیجان انگیز در ژانر اکشن منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید ساعت‌ها از دنیای هیجان‌انگیز سریال‌های اکشن لذت ببرید با معرفی بهترین سریال های خارجی اکشن همره ما باشید.

بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

بهترین سریال های خارجی اکشن

بهترین سریال های خارجی اکشن
  • زمان پخش: 2011 تا 2019
  • کارگردان:دیوید بنیاف

این سریال یکی از سریال های اکشن امتیاز بالا است که ژانر اکشن را با ژانرهایی چون درام، فانتزی و ماجراجویانه ترکیب کرده است و توانسته در لیست بهترین سریال های اکشن قرار گیرد. داستان سریال بازی تاج و تخت در یک دنیای تخیلی روایت می‌شود و چندین ماجرا را دنبال می‌کند.

ماجرای اول رسیدن به تخت آهنین و ادعای پادشاهی است. در این میان با موجودات آن سوی دیوار که تهدیدی برای آدمیان به شمار می‌روند نیز آشنا می‌شویم.

بویز (The Boys)

  • زمان پخش: 2019 تا کنون
  • کارگردان: گارت انیس و داریک رابرتسون

سریال بویز، یک سریال هیجان انگیز ابرقهرمانی و محصول آمازون پرایم است. این سریال در دنیایی روایت می‌شود که ابرقهرمان‌ها به‌عنوان قهرمان شناخته می‌شوند و همه‌ی آن‌ها برای یک شرکت بین‌المللی به نام Vought کار می‌کنند. اما همه این ابرقهرمان‌ها در دنیای واقعی مغرور و فاسد هستند. تا به امروز 3 فصل از این سریال اکشن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

اسپارتاکوس (Spartacus)

  • زمان پخش: 2010-2019
  • کارگردان: استنلی کوبریک

این سریال هیجان انگیز آمریکایی که در نیوزیلند تولید شده، از شخصیت تاریخی‌ای با همین نام الهام گرفته است. اسپارتاکوس، گلادیاتوری بود که بین سال‌های 71 و 73 قبل از میلاد مسیح، جنگ بزرگی علیه جمهوری روم به راه انداخت.

این سریال زیبای خارجی که از بهترین سریال های اکشن است، داستان زندگی اسپارتاکوس از زمانی‌که از هم‌پیمانان جمهوری روم بود تا وقتی‌که به آن خیانت کرد و به یک گلادیاتور تبدیل شد و شورش به‌پا کرد را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 [20 عنوان جدید برتر]

وایکینگ‌ها (Vikings)

  • زمان پخش: 2013 تا 2020
  • کارگردان: مایکل هیرست

سریال تاریخی و اکشن وایکینگ‌ها یکی از بهترین سریال های اکشن است. پخش سریال وایکینگ‌ها حدود 7 سال به طول انجامید و دراین مدت توانست علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند.

این سریال با الهام از حماسه رگنار لاتبروک، یکی از مشهورترین وایکینگ‌های اسکاندیناوی ساخته شده است. این سریال یکی از سریال‌های اکشن روز دنیا است که اسپین‌آف آن، سریال Vikings: Valhalla نیز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

ویچر (The Witcher)

  • زمان پخش: 2019
  • کارگردان: لورن اشمیت هیسریچ

ان سریال بسیار جذاب ست و توانسته در لیست بهترین سریال های اکشن قرارر گیرد. یک نوع بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز و عالی که آن را وارد نمایش تلویزیونی کرده‌‌‌اند و می‌ تواند یکی از علاقه مندی‌های شما باشد.

در این فیلم سفر شخصیت اصلی داستان را می‌‌بینید که با هیولاها مواجه می‌ شود، آنها را می‌کشد و مشهور شده و برای انجام این کار پول هم دریافت می‌کند.

اکولایزر (the equalizer)

  • زمان پخش: 2014
  • کارگردان: آنتوان فوکو

این سریال مدرن یکی از بهترین سریال های اکشن است. این فیلم در مورد دنیایی صحبت می‌ کند که خوبی و خوشبختی در آن کمتر دیده می‌شود. معمولاً رئیس‌ها و گنگ استرها شاید کمی منفی در این سریال نشان داده شده باشند.

این سریال در مورد کمبود عدالت صحبت می‌کند. نقش اصلی مربوط به کویین لطیفه است که قبلاً با دنزل واشنگتن و ادوارد وودوارد بازی کرده بود.

مردگان متحرک (The Walking Dead)

  • زمان پخش: 2010
  • کارگردان: فرانک دارابونت

مردگان متحرک روی روابط شخصی پیچیده تمرکز دارد و سوالاتی را مطرح می‌کند و می‌خواهد ببیند که ساختن دوباره جامعه و ارتباطات سالم چگونه است و در این دنیای عجیب و غریب روابط انسانی چگونه به نظر می‌رسد.

شخصیت‌های اصلی این فیلم افرادی هستند که مرده‌اند اما روحشان سرگردان است و به شکل زامبی به تصویر کشیده می‌شوند و در این دنیای بی نهایت زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های فرانسوی [22 فیلم برتر عاشقانه، کمدی و تاریخی]

راهبه جنگجو (Warrior Nun)

  • زمان پخش: 2020
  • کارگردان: سیمون باری و ماتیاس هرندل

این سریال در مورد راهبه‌های ترسناک شبیه شیطان صحبت می‌‌کند که واقعی به نظر نمی‌رسند اما همه چیز در طول سریال خیلی زیبا طراحی شده و شما آن را باور می‌کنید و می‌فهمید که روح شیطانی و عمل‌های آنها دقیقاً چه شکلی است.

یک خانم جوان نشان داده می‌شود که به طرز ناگهانی می‌میرد و بعد از مرگش شبیه یک راهبه می‌شود و می‌خواهد که ماجراهایی را رقم بزند.‌

وینونا ارپ (Wynonna Earp)

  • زمان پخش: 2016 تا 2021
  • کارگردان: پائولو بارزمن

این سریال در مورد یکی از نوادگان قانون گذار در غرب صحبت می‌ کند؛ فردی که مهارت غیر طبیعی زیادی دارد و شبیه به انسان عادی نیست.‌ از طرفی در تیراندازی هم بسیار ماهر است و قطعاً در چند جای سریال شما را به هیجان و تعجب وا می‌دارد.

این فرد گروهی را کنار خودش جمع می‌کند؛ افرادی که کاملا با یکدیگر متحد هستند و می‌‌خواهند در کنار هم موجودات ماورایی، آزار دهنده و شیاطین را از بین ببرند.

24

  • کارگردان: جان کسر، برد ترنر
  • زمان پخش: سال ۲۰۰۱

سریال ۲۴ از آن دسته سریال‌هایی محسوب می‌شود که در تمام طول آن یک روند مشخص و منظم را طی می‌کند، یکی از نخستین سریال‌های اکشن مدرن. داستان سریال درباره شخصیت جک باور با بازی کیفر ساترلند جریان دارد.

او یک نیروی بسیار ماهر و برجسته سازمان CTU یا همان واحد ضد تروریستی به‌شمار می‌رود که باید پرونده‌های مختلفی را حل کند. روند پیشروی داستان این سریال را درهیچکدام از آثار این ژانر مشاهده نخواهید کرد.

داستان هر فصل از این سریال داستانی منحصربه‌فرد است که در طول زندگی شخصیت جک باور اتفاق می‌افتند و بیننده با تماشای زندگی او شاهد اتفاقات و پرونده‌های بسیار هیجان‌انگیزی خواهد بود.

دسته برادران (Band of Brothers)

  • کارگردان: فیل آلدن رابینسون، ریچارد لانکرین، تام هنکس
  • زمان پخش: سال ۲۰۰۱

سریال Band of Brothers یکی از معدود سریال‌های حماسی و دررابطه با جنگ جهانی است که در این فهرست به‌معرفی آن خواهیم پرداخت؛ یک مینی سریال بسیار خوش ساخت با درامی فوق‌لعاده لذت‌بخش.

داستان سریال از سال ۱۹۴۲ یعنی از زمان آغاز دوره‌های آموزشی این گروهان آغاز و با اعزام آن‌ها به نبردهای مختلف در جنگ جهانی دوم ادامه پیدا می‌کند و درنهایت با تسلیم شدن آلمان‌ها خاتمه می‌یابد. درام بسیار قوی موجود در این سریال باعث می‌شود که لحظات سخت و تلخ جنگ جهانی را با ذره‌دره وجودتان به‌بهترین شکل ممکن لمس کنید.

فایرفلای (Firefly)

  • کارگردان: جاس ویدون، ورن گیلوم، تیم ماینر
  • زمان پخش: سال ۲۰۰۲

سریال «فایرفلای» که یک سریال وسترن-تخیلی و یکی از بهترین سریال های خارجی اکشن است که برای شما جذابیتی بسیار زیادی خواهد داشت. ترکیب ژانر وسترن با ژانر تخیلی یک ایده بسیار جسورانه بود که جاس ویدون، خالق این سریال به‌خوبی توانست از عهده آن برآید و اثری هیجان‌انگیز را تولید کند.

داستان سریال درباره زندگی یک گروه از افرادی است که در یک سفینه باربری مشغول به‌کار هستند و وظیفه جابه‌جایی بارها و مسافران را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بیوگرافی [33 فیلم برتر ژانر زندگی نامه]

لاست (Lost)

  • کارگردان: جک بندر، استیون ویلیامز
  • زمان پخش: ۲۰۰۴

داستان این سریال یکی از پیچیده‌ترین داستان‌ها را در میان سریال‌های این ژانر دارد که اگر لحظه‌ای از آن‌ را متوجه نشوید یا از دست بدهید ممکن است در میان حجم زیاد اطلاعات و پیچیدگی‌های موجود در داستان آن گم شوید. داستان سریال از جایی شروع می‌شود که پرواز شماره ۸۱۵ شرکت هواپیمایی اقیانوسیه از استرالیا به مقصد آمریکا در یک جزیره دورافتاده سقوط می‌کند. بازماندگان این فاجعه برای زنده ماندن در آن مکان با یکدیگر همکاری می‌کنند ولی پس از گذشت مدتی متوجه می‌شوند جزیره‌ای که در آن حضور دارند یک جزیره معمولی نیست و اتفاقات عجیب زیادی در آن رخ داده و در حال رخ دادن است.

ناوبر فضایی گالاکتیکا (Battlestar Galactica)

  • کارگردان: مایکل رایمر، مایکل نانکین
  • زمان پخش: سال ۲۰۰۴

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره تمدنی از انسان‌ها جریان دارد که در کهکشانی بسیار دوردست تحت عنوان دوازده قبیله کوبول زندگی می‌کنند. افراد این قبایل در گذشته ربات‌هایی به‌نام سایلان را طراحی و خلق کرده بودند که پس از مدتی مجبور شدند به مبارزه با آن‌ها بپردازند.

پس از گذشت مدتی بار دیگر سایلان‌ها با سواستفاده از دانشمندی به‌نام گایس بالتار به این قبایل حمله کردند و تمام افراد آن را به‌قتل رساندند. تنها بازماندگان این اتفاق که در سفینه‌های فضایی حضور داشتند با رخ دادن این اتفاق به‌دنبال مکانی جدید برای زندگی کردن می‌گردند.

فرار از زندان (Prison Break)

  • کارگردان: بابی روث، کوین هوکس
  • زمان پخش: سال ۲۰۰۵

داستان سریال Prison Break درباره شخصیت مایکل اسکوفیلد جریان دارد؛ فردی بسیار باهوش که برادر بی‌گناه خود را در آستانه اعدام می‌بیند و به‌همین‌دلیل تصمیم می‌گیرد با یک جرم ساختگی در همان زندان حبس شود و با یک نقشه بسیار هوشمندانه برادر خود را از آن زندان فراری دهد.

نقشه‌های زندان و جزییات نقشه فرار او که به‌طور خارق‌العاده‌ای روی تمام بدن مایکل خالکوبی شده است را می‌توان یکی از ماندگارترین المان‌های تاریخ سریال‌های تلویزیونی به‌شمار آورد.

کربن تغییر یافته (Altered Carbon)

  • زمان پخش: ۲۰۲۰ – ۲۰۱۸
  • کارگردان: لائتا کالوگریدیس

کربن تغییر‌یافته سریالی از ژانر سایبرپانک است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی ریچارد کی مورگان ساخته شده است. داستان این سریال، قرن ۲۳ را به تصویر می‌کشد که در آن ذهن انسان دیجیتالی شده است و روح انسان می‌تواند از بدنی به بدن دیگر منتقل شود.

این سریال که به دلیل جلوه‌‌های بصری و بازی‌های خوب بازیگران و داستان پیچیده‌اش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته بود، ادامه ساختش بعد از ۲ فصل لغو شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی ؛ با بهترین فیلم ها با محوریت داستان زامبی ها آشنا شوید!

آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy)

  • زمان پخش: ۲۰۱۹ تا به امروز
  • کارگردان: استیو بلکمن

داستان این سریال حول ابرقهرمانانی است که با یکدیگر تشکیل خانواده داده‌اند و رویای سرپرست این خواهر و برادران این است که جهان را از خطر حفظ کند اما این رویا تا دیرزمانی به تاخیر می‌افتد تا اینکه پدر خانواده از دنیا می‌رود و این اعضا به دنبال حل پرونده‌ی مرگ پدرشان و جلوگیری از وقوع یک آخرالزمان قریب‌الوقوع هستند.

جک رایان (Tom Clancy’s Jack Ryan)

  • زمان پخش: ۲۰۱۸ تا به امروز
  • کارگردان: کارلتون کیوس و گراهام رولاند

داستان این سریال حول یک تحلیل‌گر سازمان جاسوسی آمریکا یا همان سیا به نام جک رایان می‌گردد که خودش را در میانه‌ی یک ماموریت خطرناک میدانی می‌یابد و موفق به کشف الگویی در ارتباطات تروریست‌ها می‌شود که او را به میانه‌ی یک بازی خطرناک می‌اندازد.

این سریال که برای فصل سوم نیز تمدید شده است، توانست بازخورد‌‌های مثبتی را به علت بازی خوب جان کرازینسکی و صحنه‌‌های نبرد جذابش و درامی که همراه قصه است، دریافت کند.

لژیون (Legion)

  • زمان پخش: ۲۰۱۹-۲۰۱۷
  • کارگردان: نوا هاولی

این سریال بر اساس شخصیتی به همین نام از دنیای کمیک‌های مارول ساخته شده است و داستان انسان جهش‌یافته‌ای به نام دیوید هالر را به تصویر می‌کشد که از بچگی مبتلا به بیماری شیزوفرنی است و سال‌های کودکی و نوجوانی‌اش را در بیمارستان‌های روانی سپری کرده است.

او که اکنون در ۲۰ سالگی‌اش به سر می‌برد و بار دیگر از اسارت آزاد شده است، خودش را سرگرم کار‌های روزمره می‌کند اما او در تلاش است که قدرت‌های ماورایی خود را کنترل کند تا بلکه بتواند به آرامش دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

کشتن ایو (Killing Eve)

  • زمان پخش: ۲۰۱۸ تا به امروز
  • کارگردان: کالین راتن و الینور دی

این سریال که بر اساس سری‌رمان‌های ویلانل نوشته‌ی لوک جنینگز ساخته شده است، داستان بازپرس اداره‌ی جاسوسی و امنیت پشت میز‌نشینی را روایت می‌کند که از کارش خسته شده است و فانتزی‌های تعقیب و گریز‌های جاسوسی‌اش به واقعیت بدل نمی‌شوند.

این سریال با بازی خوب نقش‌های اصلی‌اش که هر دو بر عهده‌ی دو بازیگر زن است و البته فیلم‌نامه‌اش مورد تحسین قرار گرفت و دو بازیگر نقش اصلی این فیلم توانستند جوایز متعددی به دست آورند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس [22 فیلم دلهره‌آور Netflix]

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین سریال های اکشن پرداختیم. سریال‌هایی جذاب و  دیدنی که هر فردی را جذب خود می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران فیلم و سریال هستید و به دیدن سریال‌های اکشن علاقه دارید این مطلب مناسب شماست زیرا می‌توانید از لیست موجود بهترین سریال اکشن برای تماشا کردن را انتخاب کنید.

حمله متقابل (Strike Back)

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های اکشن
  • کارگردان: بیل ایگلز، ام‌جی بست
  • بازیگران: ریچارد آرمیتاژ، اندرو لینکولن، کالین سالمون، جودی می

سریال Strikes Back در سال ۲۰۱۰ به‌تهیه‌کنندگی اندی هریس و توسط استودیو لفت بَنک پیکچرز تولید و در تاریخ ۵ مه ۲۰۱۰ از شبکه اسکای بریتانیا به‌نمایش درآمد. این سریال که چهار فصل آن تا سال ۲۰۱۵ پخش شد قرار نبود ادامه پیدا کند که با درخواست هواداران زیاد آن سازندگان این سریال تصمیم گرفتند که فصل‌های بعدی آن را نیز در دست ساخت قرار دهند تا طرفداران این سریال و سریال‌های اکشن/جنگی بار دیگر به‌تماشای آن مشغول شوند.

داستان این سریال درباره شخصیت جان پورتر، سرباز اسبق نیروهای ویژه ارتش انگلستان جریان دارد که به مأموریت‌های مهم مختلفی در کشورهای عراق، افغانستان و غیره فرستاده می‌شود. داستان‌های به‌تصویر کشیده شده در این سریال شما را به‌خوبی در جریان جزییات و مشکلات نبردهای مربوط‌به این جنگ‌ها قرار می‌دهد و شما با تماشای آن خیلی خوب می‌توانید حس و حال سربازان جنگی در مأموریت‌های بسیار مهم را تماشا کنید.

 اسپارتاکوس (Spartacus)

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های اکشن
  • کارگردان: جسی وارن، مایکل هارست
  • بازیگران: اندی ویتفیلد، لیام مک‌اینتایر، جان هانا، مانو بنت، لوسی لاولس

این سریال به‌قدری تصاویر اکشن خوب، نبردهای هیجان‌انگیز و اتفاقات نفس‌گیر در خود دارد که شما را به‌راحتی در خود غرق خواهد کرد و اگر درکنار تمام این نکات مثبت داستان بهتر و شخصیت‌پردازی غنی‌تری در این سریال وجود داشت، می‌توانستیم آن را یکی از کامل‌ترین و بهترین سریال های اکشن تاریخ بدانیم؛ هرچند همین الان هم این سریال با این نقاط ضعف در این فهرست قرار گرفته است.

داستان سریال «اسپارتاکوس» که در 73 سال پیش از میلاد حضرت عیسی مسیح جریان دارد درباره جنگ‌جویی نترس و بی‌باک است که نام مشخصی ندارد. ایفای نقش این شخصیت در ابتدا برعهده اندی ویتفیلد قرار داشت که متاسفانه به‌دلیل سرطان جان خود را از دست داد و مسئولیت به‌تصویر کشیدن نقش اصلی این سریال برعهده لیام مک‌اینتایر قرار گرفته است.

شخصیت اصلی سریال به‌دلیل شورش و فرار از جنگ به اعدام در بنای اصلی شهر محکوم شده بود که پس از کشتن چند گلادیاتور توسط فردی ثروتمند خریداری و نام اسپارتاکوس توسط آن فرد ثروتمند روی او قرار گرفته است. شخصیت باتیاتوس که اسپارتاکوس را خریداری کرده بود به او قول داد که اگر به‌عنوان گلادیاتور در زمین مبارزه موفق عمل کند، به او کمک خواهد کرد که همسرش را پیدا کرده و نزد او بیاورد.

موجه (Justified)

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های اکشن
  • کارگردان: آدام آرکین، جون آونت
  • بازیگران: تیموتی اولیفانت، نیک سیرسی، جوئل کارتر، جیکوب پیتس

داستان سریال «موجه» برای علاقه‌مندان آثار وسترن بدون شک بسیار جذاب خواهد بود. آثار وسترن عموما به افرادی قانون‌شکن می‌پردازند که این موضوع را به‌بهترین شکل ممکن می‌توانید در این سریال مشاهده کنید.

روند داستانی این سریال درباره یک مارشال آمریکایی به‌نام ریلان گیونز جریان دارد که قانون را به روش‌هایی غیرمتعارف و نامعمول اجرا می‌کند و به‌همین دلیل از شهر میامی به شهری کوچک به‌نام هارلان در ایالت کنتاکی تبعید می‌شود.

این شهر شاید برای مارشال‌ها جای مناسبی باشد ولی برای شخصیت اصلی داستان ما به‌هیچ‌وجه اینگونه نیست. او در این شهر متولد شده است و سال‌ها از آن دوری کرده تا با خانواده و افرادی که قبلا با آن‌ها رابطه داشته روبه‌رو نشود. گیونز حالا باید در این شهر با خانواده، همسر و دوستان خود که همگی از خلافکاران آن شهر کوچک محسوب می‌شوند، به‌عنوان یک ماراشال آمریکایی مقابله کند.

میهن (Homeland)

بهترین سریال های اکشن

  • کارگردان: لزلی لینکا گلتر، مایکل کاستا
  • بازیگران: کلیر دانس، مندی پتینکن، روپرت فرند، نوید نگهبان

داستان این سریال درباره کشور عراق و درباره موضوع تروریسم جهانی جریان دارد که در آن یک افسر سابق سابق CIA که دراختیار القاعده قرار داشت شست‌وشوی ذهنی روی آن صورت گرفته و برای کشورش یعنی آمریکا به یک موضوع امنیتی جدی تبدیل می‌شود.

شخصیت اصلی این مجموعه یعنی کری متیسون با ایفای نقش کلیر دانس که یک افسر عملیاتی در عراق به‌شمار می‌رود، در طی تحقیقات خود به آن افسر مشکوک شده و او را تعقیب می‌کند، تا جایی که متوجه می‌شود او از لحاظ روانی پایدار نیست و ممکن است برای امنیت ملی آمریکا خطرآفرین باشد.

سریال «سرزمین مادری» با تمام کلیشه‌های خود یه اثر اکشن سرگرم‌کننده خواهد بود که مانند تمام آثار این ژانر نکات مثبت و منفی خود را خواهد داشته است.

از نکات مثبت آن می‌توان به شخصیت‌پردازی بسیار خوب و درام قوی آن اشاره کرد ولی درکنار آن‌ها یک سری نکات منفی تو ذوق بیننده مخصوصا بینندگان ایرانی می‌زند؛ موضوعاتی مانند استفاده از اسامی معروف ایرانی مانند ناصر حجازی فقید به‌عنوان یک تروریست بسیار خند‌ه‌دار خواهد بود.

کماندار (Arrow)

بهترین سریال های اکشن

  • کارگردان: جیمز بنفورد، جان بِرینگ
  • بازیگران: استیون اَمل، دیوید رمزی، امیلی بت ریچاردز، کیتی کسیدی

داستان این سریال درباره شخصیت الیور کوئین جریان دارد؛ یک پسر بسیار پولدار که در یک صانحه، کشتی آن‌ها غرق می‌شود و پدر خود را از دست می‌دهد. پدر او در آخرین لحظات زندگی‌اش به او گفته بود که باید از عده‌ای انتقام بگیرد.

الیور پس از پنج سال در یک جزیره دورافتاده سرانجام موفق می‌شود به شهر خود یعنی استارلینگ سیتی برگردد. او پس از بازگشت به شهر استارلینگ سیتی به فرد متفاوتی تبدیل شده و با پوشیدن نقاب و لباس مخصوص هرشب به‌دنبال یکی از افراد فهرست خود می‌رود.

دراین‌ میان او هویت خود را به جان دیگل با ایفای نقش دیوید رمزی که محافظ شخصی سابق او بود نشان می‌دهد تا او نیز الیور را در این مسیر کمک کند. روند داستانی سریال که یک داستان کلی دارد با وجود خط‌های داستانی کوچک در هر قسمت از آن می‌تواند به یک اثر مهیج و جالب برای دوست‌داران ژانر اکشن تبدیل شود.

ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D)

بهترین سریال های اکشن

  • زمان پخش: 2020
  • بازیگران: کلارک گرگ، مینگ-نا ون، برت دالتون، کلوئی بنت، یاین د کست‌تکر، الیزابت هنستریج

یکی از بهترین سریال‌ های اکشن ماموران شیلد بوده که در سال 2020 ساخته شده است. در این مجموعه جذاب بازیگران محبوبی همچون کلارک گرگ، مینگ-نا ون، برت دالتون، کلوئی بنت، یاین د کست‌تکر، الیزابت هنستریج به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال که در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ابرقهرمانی ساخته شده، داستان سازمان مسئول برقراری صلح و همچنین سازمان جاسوسی دنیای ابرقهرمان‌ها را روایت می‌کند.

ماموران شیلد با پرونده‌های متعدد و دشمنان عجیب و غریب زیادی سر و کار دارند که سفر در زمان و رویارویی با فضایی‌ها تنها بخشی از آن‌هاست. پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران دنیای ابرقهرمان‌ها هستید، تماشای این سریال را از دست ندهید.

تک تیرانداز (Shooter)

بهترین سریال های اکشن

  • زمان پخش: 2018
  • بازیگران: رایان فیلیپ، شانتل ونسانتن، سینتیا آدای رابینسون، ادی مک‌کلینتک، عمر اپس، جاش استوارت، جرالد مک‌رینی

تک تیر انداز یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی اکشن بوده که بازیگران محبوبی همچون رایان فیلیپ، شانتل ونسانتن، سینتیا آدای رابینسون، ادی مک‌کلینتک، عمر اپس، جاش استوارت، جرالد مک‌رینی به ایفای نقش پرداخته است.

این سریال درام-اکشن آمریکایی اقتباسی از رمان Point of Impact به نویسندگی استیون هانتر است. سومین و آخرین فصل سریال Shooter، از بهترین سریال های اکشن ، در سپتامبر سال 2018 بر روی آنتن رفت. با این که شبکه USA این سریال را کنسل کرد، ولی هواداران هنوز هم کنجکاو هستند که بدانند آیا فصل بعدی سریال Shooter خواهد آمد یا خیر.

 هانا (Hanna)

بهترین سریال های اکشن

  • زمان پخش: 2021
  • بازیگران: اسمه کرید-مایلز، میری انوس، جوئل کینامن، نوآ تیلور، درموت مالرونی

این سریال اقتباسی از فیلم هانا محصول 2011 است و توسط شبکه آمازون پرایم منتشر شده است. داستان سریال درباره دختری خارق‌العاده است که در جنگل بزرگ شده است. در این سریال که ترکیبی از ژانرهای اکشن دلهره‌آور و بلوغ است، داستان زندگی هانا را  در حالی دنبال می‌کنیم که او سعی می‌کند حقیقت را درباره‌ی خودش و گذشته‌اش کشف کند.

سوالات متداول

بهترین سریال های اکشن کدام‌ها هستند؟

بر تعداد علاقه مندان به فیلم و سریال روز به روز افزوده می‌شود. در بین ژانرهای مختلفی که وجود دارد ژانر اکشن بسیار جذاب است و این ژانر نیز پرطرفدار است. در این مطلب بهترین سریال های اکشن معرفی شدند. شما می‌توانید این مطلب را مطالعه کرده و با بررسی توضیحاتی که برای هر فیلم نوشته شده است با توجه به سلیقه خود فیلم مناسبی را برای تماشا کردن انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین سریال های اکشن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو