پاسخ سوالات درس دوم هدیه‌های آسمان دوم پرندگان چه می‌گویند؟

منبع: دانش‌چی

11

1401/8/18

17:04


جواب به سوالات و فعالیت درس دوم هدیه‌های آسمان دوم ( پاسخ ها به صورت گام به گام )

پاسخ سوالات درس دوم هدیه‌های آسمان دوم پرندگان چه می‌گویند؟

پاسخگویی به سوالات درس دوم کتاب هدیه‌های آسمان دوم پرندگان چه می‌گویند؟ صفحه ۱۶ با دانشچی همراه باشید.

جواب سوالات هدیه‌های آسمان دوم درس دوم پرندگان چه می‌گویند؟ ( پاسخ گام به گام )

فکر می‌کنم درس دوم ص ۱۶

ساجده با خود چه گفت؟

📗 پاسخ: ساجده با خود گفت: چه خوب است که انسان‌ها می‌توانند هر روز در نماز با خداوند مهربان صحبت کنند. من هم بروم وضو بگیرم و نماز بخوانم، باید به خاطر تمام نعمت‌هایی که خداوند به من داده از او تشکر کنم.

دوست دارم ص ۱۶

وقتی پدر و مادرم نماز می‌خوانند، … .

📗 پاسخ: وقتی پدر و مادرم نماز می‌خوانند، دوست دارم به آن‌ها خوب نگاه کنم، با احترام ایستادنشان در پیشگاه خدا، رکوع و قنوت و به سجده رفتنشان برای خدا و دعا خواندنشان را خوب ببینم و یاد بگیرم و بعد وضو بگیرم و خودم با احترام به نماز بایستم و بگویم خدایا من دوست دارم به تو نزدیک شوم و تو از من راضی باشی.

گفت‌وگو کنیم ص ۱۶

با درس خواندن، از کدام نعمت‌های خدا می‌توان تشکّر کرد؟

📗 پاسخ: خداوند به من فکر و عقلی داده که بتوانم با آن بیاندیشم، چشم داده تا ببینم و بیاموزم، گوش داده تا بشنوم و یاد بگیرم، زبان داده تا آموخته‌هایم را به زبان بیاورم و قدرت بدنی داده تا به آموخته‌هایم عمل کنم، پس خوب درس می‌خوانم تا از خداوند به خاطر همه این نعمت‌ها تشکّر کنم.

خدایا از روزی که به دنیا آمده‌ام، از تو هدیه‌های زیادی گرفته‌ام. خدا تو به من …

📗 پاسخ: بدنی سالم دادی تا در راه تو قدم بردارم و برای چیزهایی که دوست دارم به آن‌ها برسم تلاش کنم، پدر و مادری دلسوز و مهربان دادی که هر چه دارم از محبت آن‌هاست، در همه مراحل زندگی مراقبم هستند و یاریم می‌کنند، فرصت یاد گرفتن و پیشرفت به من دادی، معلمان و دوستان مهربانی سر راهم قرار دادی تا لحظات زندگیم را با فایده و در حال آموختن بگذرانم و مفید واقع شوم و خیلی چیزهای دیگر که قلم از نوشتن آن ناتوان است، برای همه چیز سپاسگزارم و امیدوارم لایق این همه محبت تو باشم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو