عرضه قابلیت زمان‌بندی پست و استوری در اینستاگرام برای برخی کسب‌وکارها

منبع: تکراتو

12

1401/8/18

20:30


اینستاگرام بار دیگر قابلیت هیجان انگیزی را برای کاربران منتشر کرد که افراد با زمان‌بندی پست و استوری در اینستاگرام نیازی به برنامه‌های مجزا نداشته باشند.

عرضه قابلیت زمان‌بندی پست و استوری در اینستاگرام برای برخی کسب‌وکارها

اینستاگرام بار دیگر قابلیت هیجان انگیزی را برای کاربران منتشر کرد که افراد با زمان‌بندی پست و استوری در اینستاگرام نیازی به برنامه‌های مجزا نداشته باشند.

شبکه مجازی پر طرفدار اینستاگرام، به تازگی قابلیت جدیدی را تحت عنوان زمان‌بندی پست به صورت درون برنامه‌ای، عرضه کرده است. این قابلیت جدید به کاربران منتخب این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را بدون نیاز به استفاده از استودیوی متا و یا برنامه‌های شخص ثالث، زمان بندی کنند.

بیشتر بخوانید: امکان فروش NFT در اینستاگرام میسر شد؛ در حال حاضر محدود و آزمایشی!

قابلیت زمان‌بندی پست و استوری در اینستاگرام

اینستاگرام، پلتفرم متعلق به متا، با به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها، به سرعت در سراسر جهان شناخته شد. حال این برنامه، به کسب‌وکارها و برخی از افراد این امکان را داده است که ریلزها، عکس‌ها و ویدیو‌ها خود را تا ۷۵ روز زمان‌بندی کنند. چند هفته پیش نیز اینستاگرام با باز کردن دسترسی این قابلیت برای درصد کمی از جامعه فعال در برنامه، این ویژگی را قبل از انتشار گسترده و جهانی آزمایش کرد.

زمان‌بندی پست و استوری در اینستاگرام

کاربران واجد شرایط، برای دسترسی به این ویژگی، باید پس از ساخت پست و پیش از به اشتراک گذاری آن با فالوورها، به بخش تنظیمات پیشرفته (Advanced Settings) مراجعه کنند. افراد در قسمت تنظیمات پیشرفته و از طریق گزینه زمان بندی این پست (Schedule this post) می‌توانند به راحتی زمان و تاریخ دلخواه خود را انتخاب کنند. در انتها نیز باید به پست ایجاد شده مراجعه کرده‌ و روی زمان‌بندی (Schedule) کلیک کنند.

بر اساس گزارش وب سایت خبری TechCrunch، پست‌های زمان بندی شده از طریق hamburger menu و در بخش “محتوای زمان بندی شده”  قابل دسترسی هستند. شاید این فرآیند کمی طولانی و سخت به نظر برسد، اما این قابلیت با حذف نیاز به استفاده از وب‌سایت و یا برنامه‌های مجزا، تجربه‌ راحت و لذت بخش‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

البته قابل ذکر است که اینستاگرام هنوز درباره عرضه جهانی این قابلیت سخنی نگفته و مشخص نیست که این ویژگی برای کاربران عادی نیز در دسترس خواهد بود یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت زمان‌بندی پست و استوری در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو