فال چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱

منبع: برترین ها

31

1401/8/18

22:38


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.


فال روز ۱۸ آبان برای متولدین فروردین

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. سری به بزرگان فامیل بزنید و از آنها دلجویی کنید.  امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌ها است به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقلتان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. آتش عشق در وجود همسر یا عشق ‌زندگیتان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین اردیبهشت

 مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید.  تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید.  اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده خودتان را برای حوادث غیرمترقبه بیشتر آماده کنید. مدت‌ زیادی است که به همسر یا عشق ‌زندگیتان محبت نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است تا به ایشان ابراز محبت نمایید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین خرداد

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر پیش ‌روی شما قرار دارد. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. کارهای روزانه زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. 

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین تیر

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصابتان را خراب کند. به فکر افزایش درآمد هستید اما بیگدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از است خواهید داد. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید.  امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. به فردی بدهکار هستید و امروز موعد پرداخت بدهیتان سررسیده ‌است، این بدهی را پراخت کنید و به این فرد ثابت نمایید که انسان خوش‌حسابی هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین مرداد

مواظب سلامتیتان باشید و با خوردن خوراکیهای سالم و مفید، زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. تعهدی که به اعضای خانواده دارید را فراموش نکنید و به اهل منزل اهمیت بدهید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد.   از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین شهریور

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  بدهی عقب‌مانده‌ای دارید و قبل از اینکه این بدهی برایتان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  انسان احساساتی هستید و اجازه می‌دهید که احساسات بر عقلتان غلبه کند، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و در تصمیم‌های مهم زندگی، احساساتی نشوید و راه عقل و منطق را در پیش بگیرید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین مهر

تغییری در زندگیتان ایجاد می‌شود. پذیرای این تغییر باشید و سبک جدیدی را در زندگی دنبال کنید.  در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبه‌رو خواهید شد و نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود.   به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است، این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین آبان

فراموش کرده‌اید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و از آنجایی که اصلا نگران سلامتی خود نیستید، امروز احتمال بیماری شما بیشتر از همیشه است. در چنین روزی تا جایی که می‌توانید مواظب سلامت خود باشید و روز را با جسمی سالم و سلامت به پایان برسانید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین آذر

اجازه ندهید نگرانی‌های روزمره زمینه اضطراب و ناراحتی‌ شما را فراهم کند. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌هایتان را در دست بگیرند. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهنتان باقی می‌ماند.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین دی

 یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید.   خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید.  اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. فشارهای زیادی  تجربه می‌کنید، اما اجازه ندهید این فشارها فاصله‌ای عمیق میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌هاست شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده‌ به گونه‌ای زندگی کنید که غصه‌ها و ناراحتی‌ها راه منزل شما را پیدا نکنند.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین بهمن

اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است.  امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از هرفرصتی برای بودن در کنار شما استفاده خواهد کرد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و ایشان را غرق در عشق و محبت کنید.

فال روز ۱۸ آبان برای متولدین اسفند

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد.  توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظبشان باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق ‌زندگیتان بگویید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو