دانلود کامل قسمت هفتم سریال پوست شیر قسمت ۷ ویدائو قسمت 7

منبع: شبونه

31

1401/8/18

22:59


دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هفتم (7) سریال پوست شیر قسمت ۷ به همراه لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید. سریال پوست شیر قسمت هفتم نام سریال پوست شیر ژانر درام ، اجتماعی گروه سنی 12+ کارگردان جمشید محمودی تهیه کننده نوید محمودیی پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت بازیگران   هادی …


دانلود کامل قسمت هفتم سریال پوست شیر قسمت ۷ ویدائو قسمت 7

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت هفتم (7) سریال پوست شیر قسمت ۷ به همراه لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

سریال پوست شیر قسمت هفتم

نام سریال پوست شیر
ژانر درام ، اجتماعی
گروه سنی 12+
کارگردان جمشید محمودی
تهیه کننده نوید محمودیی
پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت
بازیگران   هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه ،ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی ،بهزاد خلج، رضا بای، بابک کریمی ،مهرداد صدیقیان ، ژیلا شاهی

دانلودها

سریال پوست شیر به کارگردانی برادران محمودی در شبکه نمایش خانگی توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد سریالی که درباره قتل دختر جوانی بوده که پدرش ۱۵ سال در زندان بوده است بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد شده و به سراغ دخترش می رود و بعد از سفر به شمال اتفاقات عجیبی برای آنها رخ می‌دهد که با قتل دلخراش همراه می‌شود .

این سریال توانسته با ژانر معمایی استقبال بسیار خوبی را به همراه داشته باشد حضور بازیگران سینما در این سریال یکی از نقاط قوت آن به شمار می آید .

دانلود کامل قسمت هفتم سریال پوست شیر قسمت ۷ ویدائو قسمت 7

داستان این سریال به گونه‌ای نوشته شده که چندین کارشناس جنایی و قضایی کارگردان را مشاوره داده‌اند.

شهاب حسینی که بعد از سریال شهرزاد دیگر در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا نکرده بود در سریال پوست شیر گام مهمی را برداشته است.

این سریال از پلتفرم فیلم نت عرضه می‌شود و تا باحال 7 قسمت آن پخش شده است که به شما پیشنهاد می‌کنیم قسمت هفتم این سریال را تماشا کنید.

در قسمت های قبلی دیدید که پلیس موفق شد سرنخ‌هایی برای شناسایی قاتلان به دست آورد و حالا در قسمت هفتم اتفاقات بسیار جذاب تری رخ می‌دهد که پیشنهاد می کنیم حتما این قسمت را دانلود و تماشا کنید شما همچنین می توانید برای دیدن قسمت های قبلی سریال پوست شیر از لینک زیر استفاده کنید لازم به ذکر است که دانلود از سایت شبونه به صورت نیم بها محاسبه می شود.

همچنین ببینید:

دانلود قسمت های قبلی پوست شیر را اینجا ضربه بزنید

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو