ماجرای اعزام دو آمبولانس به یک آموزشگاه دخترانه

منبع: برترین ها

57

1401/8/19

00:00


روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان ری درخصوص حادثه آموزشگاه دخترانه آرمینه مصلی نژاد و فیلم منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا: روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان ری درخصوص حادثه آموزشگاه دخترانه آرمینه مصلی نژاد و فیلم منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ماجرای اعزام دو آمبولانس به یک آموزشگاه دخترانه

در این اطلاعیه آمده است:

* روز سه شنبه مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵ صبح، تعداد معدودی از دانش‌آموزان هنرستان دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد هنگام رفتن به کلاس درس اقدام به بی‌انضباطی و سر و صدا نمودند و مدیر آموزشگاه سعی در برقراری آرامش دانش‌آموزان داشته است.

* در این بین یکی از دانش‌آموزان که سابقه بیماری داشته، دچار عارضه تنفسی شده و پس از تماس مدیر مدرسه، اورژانس در محل حاضر می‌شود.

* حضور دو دستگاه آمبولانس اورژانس در فضای مدرسه، موجب نگرانی دانش‌آموزان می‌شود و برخی از ایشان با تلفن همراه به اولیا خود موضوع را اطلاع می‌دهند.

* از آنجا که اولیا دانش‌آموزان همیشه همراه هستند، خود را به مدرسه می رسانند تا در جریان کار قرار بگیرند.

* با اقدام به موقع اورژانس، دانش آموز مذکور همراه با اولیا به بیمارستان انتقال می یابد و پس از زمان کوتاهی همراه خانواده به منزل برمی‌گردد و هم‌اکنون نیز حال عمومی دانش آموز خوب است.

* اقدامات آموزش و پرورش ناحیه دو ری برای تکمیل پرونده و رسیدگی به موضوع مطابق قوانین و مقررات در حال انجام است.

* لازم به ذکر است متاسفانه فیلم تقطیع شده‌ای از این حادثه توسط فرد ناشناس منتشر شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو