رفع بسیاری از مشکلات Cyberpunk 2077 در آپدیت 1.61 این بازی

منبع: زومجی

7

1401/8/19

00:47


رفع بسیاری از مشکلات Cyberpunk 2077 در آپدیت 1.61 این بازی

سی دی پراجکت رد در ادامه‌ی ارائه‌ی مستمر به‌روزرسانی‌های بازی Cyberpunk 2077 برای رفع مشکلات و باگ‌های مختلف این بازی، پچ 1.61 بازی را در اختیار کاربران قرار داده و ازطریق پست جدید وبسایت رسمی سایبرپانک، به تشریح ایرادات مختلفی که ازطریق این آپدیت در گیم‌پلی، گرافیک، رابط کاربری و بخش‌های دیگر برطرف شده، می‌پردازد.

یکی از مشکلاتی که با نصب آپدیت جدید سایبرپانک 2077 به‌طور کامل برطرف خواهد شد، عدم تکمیل مأموریت‌های Assault in Progress در مناطق Northside و Rancho Coronado و Coastview و Badlands است که باوجود رسیدن به همه‌ی اهداف تعیین شده، همچنان به‌صورت تکمی نشده باقی می‌ماند. این مسئله برای برخی فعالیت‌های Suspected Organized Crime Activities نیز وجود داشت که مجدداً در نسخه جدید رفع شده است.

توسعه‌دهندگان سی دی پراجکت رد در ادامه مشکلی را حل کردند که منجر به غیرفعال شدن همه‌ی Drop Pointها و جلوگیری از پیشرفت در مأموریت‌های جانبی مختلف بازی می‌شد. یکی دیگر از مشکلات مربوط‌به مأموریت‌ها یا گیگ‌ها بازی، عدم امکان تکمیل یک Assault in Progress در Charter Hill بود که به‌دلیل موجود نبودن شواهد ناقص باقی می‌ماند.

دی ال سی بازی سایبرپانک 2077

اما در خصوص جلوه‌های گرافیکی بازی هم گفته شده که از حالا به بعد کاراکترهای غیرقابل بازی Night City از چترهایی با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف استفاده خواهند کرد. آیتم‌های مختلف رها شده یا جا‌به‌جا شده روی نقشه نشان داده شده و خودروها نباید بعد از برخورد به یکدیگر دچار گلیچ و باگ گرافیکی شوند.

در مورد گیم‌پلی بازی نیز گفته شده که چاقوهای مخصوص Headhunter و Blue Fang در یکی از فهرست موجودی یک فروشنده در دسترس قرار گرفته و همچنین می‌توان نسخه Legendary هفت تیر Amnesty را بسازید. ضمناً دیگر نمی‌توان در حین درگیری تن به تن از مواد مصرفی استفاده کرد. باگ عجیبی که باعث می‌شد بازیکن یک جسد را در صندوق عقب ماشین گذاشته و از محل دور شود و سپس با برگشتن به آن‌جا بی نهایت پول به‌دست آورد نیز برطرف شده است.

رابط کاربری بازی نیز دچار تغییراتی شده و از این پس برای بازگرداندن حالت کلیدها به وضعیت پیش فرض، دیگر نیاز به راه اندازی مجدد یا ریلود کردن بازی نیست. منوی موجودی یا اینونتوری بازیکن نیز بعد از جدا کردن یا انداختن یک آیتم، دیگر به سرعت به بالا و پایین حرکت نمی‌کند.

محیط بازی سایبرپانک 2077

یک سری اصلاحات مخصوص نسخه پی سی هم شامل حل مشکل افت موقت FPS در زمان خروج از منو و عدم دریافت اچیومنت‌ها در فروشگاه اپیک گیمز باوجود تأمین پیش نیازهای آن می‌شود. بازیکنان وقتی بدون اتصال به اینترنت بازی را از لانچر GOG اجرا می‌کردند، صفحه لودینگ بازی به همان شکل فریز می‌شد یا اینکه با ارتقاء یکی از آیتم‌های بازی، به‌طور ناگهانی کرش می‌کرد که این مشکلات هم برطرف شده است.

نهایتاً گفته شده که سایبرپانک 2077 از این پس روی پی سی و کنسول‌های نسل جدید از فناوری AMD FidelityFX Super Resolution 2.1 پشتیبانی خواهد کرد. فهرست کاملی از مشکلات بازی که در این آپدیت برطرف شده، در وبسایت رسمی سایبرپانک ارائه شده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو