سرزمین افسانه‌ ها برج میلاد ، تهران

منبع: تاپ تراول

33

1401/8/19

10:56


سرزمین افسانه‌ ها در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با سرزمین افسانه‌ ها برج میلاد…

سرزمین افسانه‌ ها

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با سرزمین افسانه‌ ها برج میلاد در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این تم پارک افسانه ای بیشتر آشنا شوید.

برج میلاد تهران از جاهای دیدنی تهران و ششمین برج مرتفع مخابراتی در جهان است. امروزه برج میلاد را با عنوان نماد شهر تهران و قطب گردشگری پایتخت می‌شناسند. مجموعه برج میلاد تهران بخش‌های مختلف اداری، تجاری و گردشگری را شامل می‌شود؛ اما در حال حاضر، این مجموعه به‌دلیل ارائه خدمات و امکانات گسترده تفریحی، بین ساکنان شهر بسیار محبوب است. گرچه استفاده از قسمت‌های اصلی در نقاط مرتفع برج هزینه دارد، استفاده از بخش‌های پایین برج و محوطه مجموعه برج میلاد برای عموم مردم رایگان ست.

سرزمین افسانه‌ ها

تم پارک سرزمین افسانه‌ها در محوطه‌ای بالغ بر 1000 مترمربع احداث شده است و روایت کننده بخشی از افسانه‌های ایرانی برای نسل جوان و همچنین علاقه مندان به این حوزه است. تمرکز اصلی این مجموعه شامل داستان‌ها و افسانه‌های ایرانی شاهنامه و سایر افسانه‌های ایرانی است.

سرزمین افسانه‌ ها

تم پارک سرزمین افسانه‌ ها در قالب پروژه‌ای تلفیقی از حجم سازی، نور، صدا و تکنولوژی مپینگ در برج میلاد واقع در گذرگاه این مجموعه گردشگری ساخته شده است. در این مجموعه کافی شاپ، گیفت شاپ و استودیو اختصاصی عکاسی نیز تعبیه شده است.

بخشهای هیجان انگیز تم پارک سرزمین افسانه‌ ها تونل زمان ، تالار جهان نما، سرسرای بینهایت ، دالان بیم، تالار شاهنامه ، ایوان معلق ، گذر آرش، آلونک غول ها، تالار هزار و یک شب، دالان بیم، تالار شهر قصه و نمایش ویژه پایانی میباشد که با تکنیک‌های نمایشی روز دنیا همچون ویدیو مپینگ پاناروما، آثار هنری مومی شکل، ربات های متحرک ، هلوگرام و هلومش، تکنیک های خطای دید، مپینگ شو و… این داستان‌ها را به نمایش در آوریم. آماده سفری اسرار آمیز و بسیار جذاب به دنیای افسانه ایرانی باشید.

سرزمین افسانه‌ ها

ویژگی‌ ها

 امکانات مجموعه :  کافه رستوران ، کافی شاپ ، گیفت شاپ ، استودیو عکاسی ، جای پارک مناسب

آدرس: برج میلاد تهران، روبروی مرکز همایش ها، زیر گذر برج بعد از پله برقی اول

تلفن رزرو مجموعه : 24557-021 (در تایم اداری)

تلفن پشتیبانی:  22829990  الی 94

 وب سایت مجموعه  www.iran-fun.ir

ساعات کار مجموعه : شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 24 شب، پنجشنبه جمعه و روزهای تعطیل 10 صبح تا 24 شب

هزینه بلیط: تالار اول (بخش شاهنامه): 90 هزار تومان، تالار دوم (قصه ها و افسانه ها) 90 هزار تومان

مناسب برای تمام سنین در خانواده

راه های دسترسی به مجموعه : متروی برج میلاد، وسیله شخصی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو