قیمت مشعل گازی مرغداری

منبع: نمکستان

13

1401/8/19

11:57


مرکز اصلی برای تولید و فروش انواع لوازم جانبی پرورشی از جمله مشعل مرغداری، تهران بوده که در تنوع محصول بسیار پیشتاز عمل کرده است و گوی سبقت را در سودآوری از رقیبان خود ربوده است.

مرکز اصلی برای تولید و فروش انواع لوازم جانبی پرورشی از جمله مشعل مرغداری، تهران بوده که در تنوع محصول بسیار پیشتاز عمل کرده است و گوی سبقت را در سودآوری از رقیبان خود ربوده است.

برای تهیه این محصول و یا مشعل صنعتی باید اطلاعات لازم درباره کارکرد و نحوه استفاده از آن را دانسته تا بتوان با انتخاب درست، محصولی درجه یک و درخور را خریداری نمود و همچنین با استفاده صحیح از آن طول عمر مصرفی را نیز افزایش داد.

بیشتر خرید از این مرکز به صورت حضوری انجام گشته که خریداران عمده برای تهیه نوع مورد مصرف خود، در صورت نداشتن ارتباط مستقیم با مراکز فروش، به صورت حضوری مراجعه کرده و محصول منتخب را تهیه می کنند.

قیمت مشعل گازی مرغداری

افرادی که تمایل به خرید این محصول دارند می توانند با مراجعه به سایت  آراد برندینگ ثبت سفارش کنند و همچنین مشاوره رایگان دریافت کنند، دریافت مشاوره از فروشندگان ممتاز می تواند یک امتیاز مثبت برای خریداران باشد به گونه ای که خود خریدار بتواند با اطلاع از ویژگیهای مناسب محصول، سوالاتی از قبیل مشخصات اصلی و فرعی محصول از فروشنده را جویا شده و با پاسخ دهی فرد موردنظر، در انتخاب محصول درجه یک پیشگام گردد.

مشعل مرغداری اصفهان

با فروش آنلاین این محصول در سالهای اخیر، توجه به مراکز تولیدی مشعل مرغداری در اصفهان و سایر شهرهای کشور بسیار افزایش یافته و طبعا میزان خرید و فروش این محصول را بالا برده است.

استفاده از روش آنلاین برای خرید و فروش، برای تمامی مراکز فروش صورت گرفته تا در صورت بالا بردن میزان تقاضا، میانگین سوددهی خود را در این زمینه افزایش دهند و بتوانند فعالیت خود را با اشتیاق بیشتری ادامه دهند.

یکی از عواملی که در فروش حضوری و غیر حضوری این محصول اهمیت زیادی دارد، توجه به قیمت گذاری است که هر دو طرف معامله با بررسی عوامل مختلفی، سعی در قانع پذیر بودن قیمت محصول دارند.

مشعل مرغداری اصفهان

لازم به ذکر است که قیمت مشعل مرغداری با توجه به نوع کارکرد، ابعاد محصول، جنس مواد اولیه و همچنین برقی یا گازی بودن آن تعیین می گردد که توسط مراکز تولیدی این امر به وقوع می پیوندند و در بازار آزاد ارائه می شوند.

ابعاد بزرگ این محصول برای متراژهای بزرگ مراکز پرورشی ارائه شده اند که بتوانند با یک دستگاه، گرم کردن محیط پیرامون را ممکن ساخته و نیازی به دستگاه‌ هایی با تعداد بالا نباشد.

در مراکز تولیدی اصفهان، ابعاد بزرگ این محصول با جنس بدنه بسیار محکم و مقاوم طراحی شده تا بتواند در مقابل وزن سنگین موتور و پره های به کار رفته دوام بالایی داشته و در هنگام شروع به کار، در جای قرار داده شده لغزندگی صورت نگیرد.

پایه های ضد لغزنده نیز برای کارکرد عالی تعبیه شده که در جنس پلاستیک سخت و مقاوم می باشند لذا قرار دادن دستگاه روی تمامی سطوح از جمله سرامیک و کاشی را بلامانع کرده و لرزش آن را در حین کارکرد از بین می برد.

مشعل مرغداری گازی

دمای محیط در رشد انواع طیور بسیار مهم است، به همین دلیل در این مراکز از تجهیزات مختلفی استفاده می گردد که از مهمترین آنها می توان مشعل مرغداری گازی را نام برد.

مشعل یک وسیله مکانیکی و صنعتی بسیار مهم است که با استفاده از گاز کار می کند و برای کار کردن آن نیاز به ۳ عامل مهم می باشد که این عوامل هوا، سوخت و جرقه هستند.

برای ایجاد شعله وجود این ۳ عامل ضروری است که ترکیب این عوامل باعث ایجاد گرمایش در مدت زمان بسیار کوتاهی خواهد شد و هر چه ابعاد این محصول بزرگتر باشد، گرمایش ایجاد شده توسط آن نیز بیشتر خواهد بود.

مشعل مرغداری گازی

به طور کلی می توان گفت که مشعل گازی مرغداری این نوع کالا از میزان دقت بسیار زیادی برخوردار هستند و هوای گرم را با بازدهی بسیار زیادی از خود خارج می کنند که این ویژگی باعث شده تا سالنهای مرغداری در عرض چند ثانیه به خوبی گرم شوند.

ین مدل مشعل دارای ویژگیهای متعددی است که از اصلی ترین این مشخصه ها می توان به ایجاد هوای پاکیزه توسط آن اشاره کرد و میزان سوخت بسیار کمی را مصرف می کند که این موضوع به صرفه جویی در انرژی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

کیفیت و کارایی بالای این دستگاه باعث شده تا هزینه های افراد تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و به راحتی می توان از آن در مکانهای مختلفی استفاده کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو