نخستین تصویر واقعی از ویوو ایکس 90 پرو پلاس منتشر شد

منبع: تکراتو

19

1401/8/19

12:01


ظاهراً تصویری واقعی (Live Shot) از گوشی ویوو ایکس 90 پرو پلاس به صورت شماتیک قبل از عرضه رسمی آن منتشر شده است. این سری قرار است به زودی در چین عرضه شود.

نخستین تصویر واقعی از ویوو ایکس 90 پرو پلاس منتشر شد

ظاهراً تصویری واقعی (Live Shot) از گوشی ویوو ایکس 90 پرو پلاس به صورت شماتیک قبل از عرضه رسمی آن منتشر شده است. این سری قرار است به زودی در چین عرضه شود.

چندین گزارش حاکی از آن است که سری ویوو X90 به زودی در چین عرضه خواهد شد. در Weibo، مردم عکسی را به اشتراک می‌گذارند که به نظر می‌رسد از گوشی ویوو ایکس 90 پرو پلاس باشد.

در همین زمان، افشاگر مشهور، Digital Chat Station نیز آنچه را که به نظر می‌رسد مربوط به همان گوشی Vivo است به اشتراک می‌گذارد. از این رو، به نظر می‌رسد که این لایو شات ممکن است طراحی واقعی گوشی مذکور را را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

نخستین تصویر واقعی از ویوو ایکس 90 پرو پلاس به همراه مشخصات

تصویر فاش شده قسمت جلویی +Vivo X90 Pro را نشان نمی‌دهد. احتمالاً این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با لبه خمیده به همراه یک سوراخ پانچ در قسمت جلویی مجهز شود. پنل پشتی قرمز رنگ بوده و دارای نوار فلزی طلایی بوده که در زیر ماژول دوربین گرد آن قرار گرفته است. یک فلاش LED و لوگوی ZEISS در سمت راست پشت گوشی قابل مشاهده است.

ویوو ایکس 90 پرو پلاس

شماتیک لو رفته توسط دیجیتال چت استیشن نشان می‌دهد که ماژول دوربین دارای سه دوربین معمولی، یک لنز زوم پریسکوپ و یک میکروفون است. گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که این گوشی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 مجهز خواهد بود. علاوه بر این لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی سونی IMX598، لنز پرتره 50 مگاپیکسلی سونی IMX578 و دوربین زوم پریسکوپ 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B به آن کمک خواهند کرد.

ویوو ایکس 90 پرو پلاس

گفته می‌شود این گوشی به پردازنده‌آینده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2، و حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت حافظه ذخیر‌سازی UFS 4.0 مجهز خواهد بود. به احتمال زیاد باتری 4700 میلی آمپر ساعتی در آن قرار خواهد گفت که شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی را ارائه می‌دهد.

در قسمت جلویی، انتظار می‌رود که از نمایشگر 6.78 اینچی E6 امولد استفاده کند. انتظار می‌رود صفحه نمایش دارای وضوح 2K، رفرش ریت 144 هرتز و مدلاسیون پهنای پالس 1440 هرتز در نور کم باشد. همچنین این گوشی احتمالاً به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی و مشخصات ویوو ایکس 90 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو