کدوم یکی زن شوهرش رو دور می زنه و بهش وفادار نیست؟

منبع: گفتنی

58

1401/8/19

12:01


آزمون شناسایی زن خائن: کدام یک از 3 زن تصویر به شوهر خود خیانت می کند؟ مجله اینترنتی گفتنی یک تست هوش آماده کرده است که ذهن شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. ببینید آیا می توانید تشخیص دهید که کدام یک از 3 همسر در تصویر به شوهر خود خیانت می کند. …

آزمون شناسایی زن خائن: کدام یک از 3 زن تصویر به شوهر خود خیانت می کند؟

مجله اینترنتی گفتنی یک تست هوش آماده کرده است که ذهن شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. ببینید آیا می توانید تشخیص دهید که کدام یک از 3 همسر در تصویر به شوهر خود خیانت می کند. اگر در حل معماهای تصویری خبره هستید باید بلافاصله و در یک نگاه آزمون شناسایی زن خائن را تشخیص دهید!

 

این بار برای شما یک تست تصویری آورده ایم تا سطح دید و توجه شما را ارزیابی کنیم. برای یافتن پاسخ صحیح باید با دقت به تصویر نگاه کنید و به سه شخصیت زن توجه کنید. یکی از آنها به شوهرش خیانت می کند.

 

شما باید به شدت به تمام جزئیات در تصویر دقت کنید! اگر پاسخ درست را پیدا نکردید، ما به شما کمک خواهیم کرد! و پاسخ آزمون شناسایی زن خائن را در پایین برایتان قرار می دهیم.

خیلی جالب و چالشی: آیا می تونی همه مثلث ها رو گیر بیاری؟ آیا همه رو می بینی؟

تصویر آزمون شناسایی زن خائن

آزمون شناسایی زن خائن

به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا تست IQ معیار دقیقی برای سنجش هوش است یا خیر، و نه به ندرت بحث هایی پیرامون آن وجود داشته است.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن خائن

پاسخ آزمون شناسایی زن خائن

دستیابی به پاسخ آزمون شناسایی زن خائن بسیار ساده بود و برای کسانی که نگاهی دقیق دارند در ثانیه اول مشخص بود!

خیلی جالبه ببینید: کدوم یکی دزده و بهش نمی خوره پدر باشه؟

اگر موفق شدید به پاسخ آزمون شناسایی زن خائن برسید، به شما تبریک می گویم! شما بینایی فوق العاده ای دارید! اگر نه، ناامید نشوید! ما هزاران تست دیگر برای شما داریم که می توانید امتحان کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خب، اگر توانستید بیشتر در مورد خود و نحوه زندگی خود بدانید، به شما تبریک می گوییم. علاوه بر این تست، انواع دیگری از چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند روبرو را دنبال کنید: چالش‌های بیشتر در بخش سرگرمی گفتنی ، و تمام. منتظر چی هستی؟

درباره IQ

IQ توسط روانشناس به دلایل آموزشی یا روانپزشکی اندازه گیری می شود. با این حال، IQ، مانند مفاهیم مرتبط با عقب ماندگی ذهنی یا یک کودک با پتانسیل فکری بالا، یک تشخیص نیست. IQ معمولاً به عنوان بخشی از یک معاینه روانشناختی جامع تر ارزیابی می شود.

مفهوم ضریب هوشی که برای ردیابی دانش‌آموزان و واجد شرایط بودن آنها برای حمایت ایجاد شده است، موضوع انتقادهای روش‌شناختی و روان‌سنجی یا نظری (بحث‌هایی درباره ماهیت هوش) بوده است.

تست هایی خیلی جالب هستند: 

ماشینت چه رنگیه پاسخ به شما می گوید که واقعاً چه نوع فردی هستید

زوج های عاشق می فهمند: کدام درخواست واقعی است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو