علت ریزش بیت کوین امروز مشخص شد

منبع: شبونه

19

1401/8/19

16:25


علت ریزش بیت کوین امروز مشخص شد  بازار ارز دیجیتال بار دیگر در هرج و مرج به سر می برند و قیمت بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد کاهش یافته است. بیت کوین (BTC) محبوب ترین ارز دیجیتال است. با این حال، حتی شناخته شده ترین دارایی ها نیز از …

علت ریزش بیت کوین امروز مشخص شد  بازار ارز دیجیتال بار دیگر در هرج و مرج به سر می برند و قیمت بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد کاهش یافته است.

علت ریزش بیت کوین امروز مشخص شد

بیت کوین (BTC) محبوب ترین ارز دیجیتال است. با این حال، حتی شناخته شده ترین دارایی ها نیز از تأثیرات بازار ارزهای دیجیتال با روند نزولی مصون نیست.

قیمت بیت کوین از اوایل ماه مه 2022، زمانی که ارزش آن در نوسان بود همچنان پایین تر از 40000 دلار آمریکا باقی می ماند و حالا، به طور قابل توجهی کاهش یافت.

بنابراین، چه چیزی باعث این ریزش شد؟ بدیهی است که می دانیم که ارزهای رمزنگاری شده دارای نوسانات بالایی هستند. با این حال، دلایل دقیق سقوط بیت کوین در سال 2022 چیست؟ پاسخ های زیر را بیابید.

علت ریزش بیت کوین

  • سیاست های دولتی
  • افزایش نرخ بهره
  • احساسات عمومی

در ماه مه 2022، قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی کاهش یافت و در نتیجه روی سایر ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت. امروزه کاهش قیمت بیت کوین به موضوعی داغ در میان معامله گران و سرمایه گذاران تبدیل شده است.

علت ریزش بیت کوین امروز مشخص شد

 چرا بیت کوین در حال سقوط است؟ علل چیست؟

چندین دلیل احتمالی برای این سقوط وجود دارد، اما ما می توانیم آنها را در یک کلمه نتیجه گیری کنیم: عدم اطمینان.

از آنجایی که هیچ کس به طور قطع نمی داند سقوط بیت کوین تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، مردم اقداماتی مانند فروش انبوه را انجام می دهند.

همچنین ببینید:

شیبا اینو ارز دیجیتال چیست و آینده آن چگونه خواهد بود؟

سیاست فدرال رزرو آمریکا

در 5 مه 2022، فدرال رزرو ایالات متحده تصمیم گرفت تا نرخ بهره کوتاه مدت این کشور را 0.50 درصد افزایش دهد، بزرگترین افزایش از سال 2000. گفته می شود که این سیاست عملاً هر تلاشی را که این کشور برای تحریک رشد اقتصادی ایالات متحده انجام داده بود، پس زده است.

احساسات و تقاضا برای فروش

قیمت ارزهای دیجیتال به شدت تحت تاثیر اخبار رسانه های جمعی قرار دارد.

نگرانی فزاینده ای در مورد اینکه آیا فدرال رزرو می تواند نرخ تورم را بدون ایجاد رکود مدیریت کند وجود دارد. تورم اخیر ممکن است اولین افزایش از بسیاری از افزایش‌های مشابه باشد و برخی از مردم نگران هستند که «فرود نرم» هرگز رخ ندهد.

عرضه بازار

عرضه و تقاضای بازار بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد.

هر چه یک ارز دیجیتال محبوب تر باشد، تقاضا و قیمت آن بیشتر می شود. به همین ترتیب، اگر تقاضای کمتر و افزایش عرضه یک دارایی به دلیل فروش انبوه یک توکن وجود داشته باشد، قیمت کاهش می یابد.

سرمایه گذاران به دلیل سقوط بازار و سقوط LUNA شروع به تردید در امنیت بازار ارزهای دیجیتال کرده اند. در نتیجه، آنها ممکن است بیشتر خرید نکنند و ارزهای دیجیتال خود را نیز بفروشند.

انحلال

قراردادهای آتی سرمایه گذاران، به ویژه آنهایی که خرید بیت کوین در بلندمدت را تعیین می کنند، به دلیل تداوم سقوط قیمت دارایی، مطابق با U.Today، در حال نقد شدن هستند.

قرارداد آتی: توافقی بین دو طرف برای خرید یا فروش دارایی های خاص به قیمت از پیش تعیین شده در زمان معینی در آینده. حاشیه در قرارداد آتی به مبلغ سپرده ای اشاره دارد که خریدار دارایی هنگام انعقاد قرارداد می گذارد.

در نتیجه، آنها مجبور به بستن – یا فروش – این قراردادها می شوند و در نتیجه تقاضا برای دارایی کاهش می یابد. بنابراین، قیمت BTC بیشتر کاهش می یابد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو