دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۶ | قسمت 36 سی و ششم

منبع: شبونه

26

1401/8/19

17:35


دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی و ششم [ اینترنت رایگان ] قسمت 36 سریال بی همگان قسمت ۳۶ امشب را در این صفحه ببینید. سریال بی همگان این شب ها قسمت های پایانی خود را سپری می کند و داستان این مجموعه به پایان میرسد. گفته می شود که این مجموعه ۴۰ قسمت …

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی و ششم [ اینترنت رایگان ] قسمت 36 سریال بی همگان قسمت ۳۶ امشب را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۶ | قسمت 36 سی و ششم


سریال بی همگان این شب ها قسمت های پایانی خود را سپری می کند و داستان این مجموعه به پایان میرسد.

گفته می شود که این مجموعه ۴۰ قسمت داشته که در حال پخش قسمتهای پایانی است.

دانلود قسمت 36 سریال بی همگان

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

سریال بی همگان از سریالهای پربیننده بوده که از شبکه سوم سیما هر شب ساعت هشت و نیم پخش میشود و توانست ببینده های زیادی را به دست آورد.

داستان عاشقانه به همراه موضوعات اجتماعی و چالش های جامعه باعث گردیده که مخاطبان این سریال به شدت از آن استقلال کنند سریال آتش سال از شبکه دوم سیما پخش می شد شب گذشته پایان یافت و حالا تنها سریالی که برای مخاطبان جدید به حساب می آید سریال بی همگان می باشد در حال حاضر این سریال را می توانید از این صفحه دنبال کنید.

داستان سریال «بی‌همگان» مصداق بارز این مصرع از غزل مشهور مولاناست: بی‌همگان به سر شود بی تو به سر نمی‌شود. هم می‌توان گفت منظور همان وجود مقدس الهی است که اصل هستی و مرکز دایره آفرینش است و بدون او بنده هیچ است، امیرعلی قطعاً اگر اعتقادات قوی و توکل نداشت در کوران حوادث تلخ زندگی تسلیم می‌شد.

در مفهومی تقلیل یافته می‌توان گفت خانواده مهم‌ترین دارایی هر فرد است و بدون خانواده فرد هیچ پشتوانه‌ای بعد از خدا ندارد و به‌صورت خاص‌تر پدر محور اصلی و کانونی استواری خانواده است. در «بی‌همگان» مخاطب با خانواده‌هایی اصیل و درست حسابی روبه‌روست و درواقع خانواده به معنای حقیقی کلمه به تصویر کشیده شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو