با این جملات جادویی قلب همسرتان را تسخیر کنید!

منبع: دلتا پیام

35

1401/8/19

19:57


آیا تاکنون درباره تعاریف عاشقانه برای ابراز محبت  فکر کرده‌اید؟ بعد از مدتی «دوستت دارم» و «دلم برات تنگ شده» کاملا روتین و تکراری می‌شوند.

با این جملات جادویی قلب همسرتان را تسخیر کنید!

آیا تاکنون درباره تعاریف عاشقانه برای ابراز محبت  فکر کرده‌اید؟ بعد از مدتی «دوستت دارم» و «دلم برات تنگ شده» کاملا روتین و تکراری می‌شوند. احتمالا معنای خود را برای شریک زندگی از دست می‌دهند. در این مطلب از مجله دلتا به راه های تسخیر قلب همسر می‌پردازیم.

راه های تسخیر قلب همسر

همسر خود را دوست دارید. اگر مدتی از او دور شویم، قطعا دلتنگ هم می‌شوید. گفتن این موضوع که او را دوست دارید راهی عالی برای ابراز محبت است. اما راه ابراز محبت هم مهم است.

از راه های تسخیر قلب همسر گفتن جمله نمی‌توانم به تو فکر نکنم

یکی از کارهایی که می‌توانید گاهی اوقات هنگام صحبت با شریک زندگی خود که از شما دوری می‌کند انجام دهید این است که اعتراف کنید. به او بگویید: اعتراف می‌کنم، تقریبا نمی‌توانم به تو فکر نکنم.

این ممکن است تنها لحظه‌ای در کل مکالمه یک ساعته شما باشد. چند ثانبه که محبت خود را نسبت به او ابراز می‌کنید. اما از آنجایی که این روش بسیار جدید و نو هست، با گفتن این جمله کوتاه او را بیشتر به خود وابسته می‌کنید.

راه های تسخیر قلب همسر

خیلی جذاب شدی

با صدایی گرم، در حالی که به چشمان همسرتان نگاه می‌کنید به او بگویید که چشمانش چقدر دل‌انگیز و زیباست. بنابراین می‌توانید بگویید وقتی این طور به من نگاه می‌کنی، خیلی مرا خوشحال می‌کنی. یا تو با این لباس خاص که الان پوشیدی، خیلی جذاب‌تر شدی. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب چرا بعضی مردان متاهل به دنبال معشوقه هستند؟ سر بزنید.

از راه های تسخیر قلب همسر گفتن جمله به من احساس مرد بودن می‌دهی

با گفتن اینکه او چگونه به شما احساس مرد بودن می‌دهد، زنانگی او را تصدیق می‌کنید و به او این احساس را می‌دهید که به‌عنوان زن شما کار خوبی انجام می‌دهد. شرط می‌بندم که دوست دارید از او بشنوید تو باعث می‌شوی احساس کنم یک زن هستم. و او نیز همین‌طور خواهد بود.

چطور اینقدر خوش شانس شدم!؟

نمی‌توانید تصور کنید که شنیدن این حرف از کسی که بیشتر دوستش دارید چقدر خوب است. این روش بسیار زیبایی است برای اینکه بفهمید چقدر برای شما مهم است و به او احساس خاص بودن بدهید. پس ادامه دهید و از آن استفاده کنید. و بیشتر از آن استفاده کنید. هر بار که او کار خوبی برای شما انجام می‌دهد، می‌گویید وای، من چطور اینقدر خوش شانس شدم

از راه های تسخیر قلب همسر گفتن جمله تو مرا دیوانه می‌کنی

با لحن مناسب، این بدان معنی است که او فقط شما را دیوانه خود می‌کند. او فقط به شما احساس عشق و زنده بودن می‌دهد. و اگر این درست است، ادامه دهید و به او مکرر بگویید. فردا به او خواهید گفت که دوستش دارید. امروز به او بگویید که او شما را دیوانه می‌کند.

راه های تسخیر قلب همسر

پیشنهاد مطالعه: مطلب مردان برای این زنان جان می‌دهند را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو