تنها در چند دقیقه دکور خانه را متحول کنید

تنها در چند دقیقه دکور خانه را متحول کنید


منبع: دلتا پیام

26

1401/8/20

10:01


اگر دوست دارید که فضای خانه خود را کمی تغییر دهید و با محدودیت زمان و بودجه روبرو هستید، اصلا نگران نباشید.

تنها در چند دقیقه دکور خانه را متحول کنید

اگر دوست دارید که فضای خانه خود را کمی تغییر دهید و با محدودیت زمان و بودجه روبرو هستید، اصلا نگران نباشید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا ایده های تغییر دکوراسیون سریع و ارزان را یاد می‌دهیم.

ایده های تغییر دکوراسیون سریع و ارزان

این ایده‌ها واقعا هزینه کمی دارد، اما منزل شما را زیبا، تازه، جذاب و خاص می‌کند. این ایده‌ها به قدری راحت هستند که در یک روز می‌توانید تمامشان را اجرا کنید. پس بیایید زودتر به سراغ ایده‌های تغییر دکوراسیون سریع منزل برویم و خانه خود را به‌‌طور کلی تغییر دهیم.

مبل تکی

شاید خانه‌های امروزی آن‌قدر بزرگ نباشند که اتاق مطالعه جداگانه‌ای داشته باشیم؛ اما هنوز هم می‌توانیم یک خلوت دنج و آرام برای مطالعه بسازیم. با قرار دادن یک مبل جذاب و متفاوت در گوشه‌ای از اتاق پذیرایی، شما می‌توانید یک فضای عالی و خاص برای مطالعه یا خلوت کردن و آرامش گرفتن برای خودتان بسازید.

ایده های تغییر دکوراسیون سریع و ارزان

تغییر قفسه و ویترین منزل از ایده های تغییر دکوراسیون سریع و ارزان

اگر دائما شکل و وسایل داخل ویترین شما یک شکل باشد، قطعاً خسته خواهید شد. یکی از بهترین ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون سریع و راحت منزل این است که وسایل موجود در ویترین و قفسه‌ها را جابه‌جا کنید. به‌عنوان مثال اگر همیشه داخلشان کتاب می‌گذاشتید، بعضی از طبقاتش را برای قرار دادن گلدان، ظروف دکوری و تابلوهای انگیزشی خالی کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این وسایل در دکور خانه را دور بریزید سر بزنید.

تغییر قفسه و ویترین منزل

فضای مخصوص نوشیدن چای بسازید

ست دارید چای صبحانه خود را در کنار یک منظره زیبا بنوشید؟ شما می‌توانید میز و صندلی کوچکی را پشت پنجره قرار دهید تا با حال‌‌و‌هوای بهتری صبح‌تان را آغاز کنید و خانه زیباتری هم داشته باشید.

ورودی خانه را پر از عشق کنید از ایده های تغییر دکوراسیون سریع و ارزان

شاید راهروی ورودی خانه شما بزرگ نباشد، اما می‌توانید آن را با عناصر پر از عشق و آرامش‌بخش پر کنید تا هنگام ورود به خانه حس خوبی داشته باشید. با قرار دادن میز کنسول، عکس و تابلو در راهروی خانه، خیلی سریع و راحت این قسمت از منزل‌تان را زیباتر کنید.

ورودی خانه را پر از عشق کنید

بالشتک‌ها و کوسن‌های جدید

برای افزایش شادابی و زیبایی اتاق نشیمن، شما می‌توانید بالشتک‌ها و کوسن‌های جدید را برای مبل‌های خود انتخاب کنید. همین کار باعث می‌شود کل فضا پر از حس تازگی شود و از بهترین ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون سریع و راحت منزل شما است. قرار دادن کوسن‌ها با حروف الفبا، شعرهای کوتاه و نقاشی منظره، از ایده‌های جالب برای تغییر شکل و ظاهر کلی خانه هستند.

بالشتک‌ها و کوسن‌های جدید

از وسایل جدید در حمام استفاده کنید

اگر می‌خواهید حمام شما به فضایی آرامش‌بخش و لاکچری تبدیل شود، می‌توانید از وسایل جدید در حمام خود استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید یک میز کوچک در کنار وان حمام قرار دهید و لیوان نوشیدنی و وسایل خود را روی آن بگذارید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب تنها با یک کار آشپزخانه را لوکس کنید سر بزنید.

پرده و سایبان توری را در اطراف تخت‌خواب آویزان کنید

دوست دارید اتاق خواب شما به فضایی رویایی و سلطنتی تبدیل شود؟ پس پرده‌های توری و سایبان‌های زیبا را در اطراف تخت‌خواب خود آویزان کنید و مثل شاهزاده‌ها به رختخواب بروید.

روکش مبلمان را عوض کنید از ایده های تغییر دکوراسیون سریع و ارزان

عوض کردن کل مبل و صندلی‌ها برای شما گران تمام می‌شود، اما شما می‌توانید هزینه بسیار کمتری بپردازید و روکش مبلمان خود را عوض کنید تا فضای خانه شما به‌طور کل عوض شود.

روکش مبلمان را عوض کنید

آینه‌های بزرگ را در اتاق پذیرایی نصب کنید

نصب آینه‌های بزرگ و دکوری باعث افزایش روشنایی و جذابیت محیط داخلی خانه شما می‌شود و در افزایش شادابی و نشاط خانه شما تاثیر زیادی خواهد داشت؛ پس آینه‌های بزرگ را در اتاق پذیرایی نصب کنید و از حضور نور بیشتر در فضای خانه لذت ببرید.

آینه‌های بزرگ را در اتاق پذیرایی نصب کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب این وسایل ارزان، خانه را گران و اشرافی می‌کنند را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو