مشخصات وان پلاس نورد CE 3 فاش شد

منبع: تکراتو

20

1401/8/20

13:01


یک افشاگر شناخته شده مشخصات وان پلاس نورد CE 3 را که قرار است به زودی رونمایی شود، فاش کرد. برای آشنایی با امکانات و مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

مشخصات وان پلاس نورد CE 3 فاش شد

یک افشاگر شناخته شده مشخصات وان پلاس نورد CE 3 را که قرار است به زودی رونمایی شود، فاش کرد. برای آشنایی با امکانات و مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

اوایل امسال، وان پلاس نورد CE 2 و وان پلاس نورد CE 2 لایت 5G رونمایی شدند. این دو دستگاه با استقبال خوبی روبرو شدند و ظاهراً این شرکت در حال آماده کردن سری جدید نورد CE است. پیش‌بینی می‌شود که این رونمایی با معرفی وان پلاس نورد CE 3 شروع شود که اوایل سال 2023 روانه بازار می‌شود. حالا یکی از افشاگران شناخته شده دنیای فناوری مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مشخصات وان پلاس نورد CE 3

وان پلاس نورد CE 3 برای بعضی از کاربران بیشتر یک نوع برگشت به عقب محسوب می‌شود. این دستگاه با چیپ‌ست اسنپدراگون 695 5G ساخته شده که بین بعضی از برندهایی که با پردازنده‌های کوالکام کار می‌کنند، جزء گزینه‌های محبوب محسوب می‌شود. اسنپدراگون 778G می‌توانست گزینه بهتری باشد و در حال حاضر قیمت مناسب‌تری هم دارد. چیپ‌ست انتخابی هم گزینه خوبی است اما در وان پلاس نورد CE 2 لایت 5G هم از آن استفاده شده بود. همچنین این گوشی مجهز به 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

مشخصات وان پلاس نورد CE 3

وان پلاس نورد CE 3 یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. این گوشی دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی به همراه لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. باتری وان پلاس نورد CE 3 هم 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 67 واتی است. این بار اسکنر اثر انگشت این گوشی در کنار آن نصب شده است.

احتمالاً مشخصات این گوشی برای بعضی از کاربران آشنا است چون چنین مشخصاتی بین گوشی‌های میان رده بخصوص ریلمی و اوپو بسیار رایج بوده و وجود آن در وان پلاس نورد CE 3 چیز عجیبی نیست چون این برندها ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

نمایشگر وان پلاس نورد CE 3 نسبت به مدل قبلی ضعیف‌تر است چون وان پلاس نورد CE 2 نمایشگر AMOLED داشت. از نظر کاربردهای دنیای معمولی، عملکرد این دو شبیه به هم به نظر می‌رسد اما برای کاربرانی که وان پلاس نورد CE 2 دارند، دلایل چندان قوی برای خرید مدل جدید این گوشی وجود ندارد. احتمالاً این گوشی در سه ماهه اول سال 2023 عرضه می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که بزرگترین ارتقای این گوشی مربوط به سرعت شارژ و دوربین آن است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس نورد CE 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو