پارک مینو یکی از دیدنی های معروف اوساکا است

منبع: همگردی

13

1401/8/20

15:30


جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر گشته، پارک مینو یکی از دیدنی های معروف اوساکا است.

این پارک در واقع دره ای جنگلی است که در حومه شهر اوساکا و درست در شمال منطقه شهری آن واقع شد. به فصل پاییز که می رسیم، این پارک به یکی از بهترین مکانهای منطقه کانسای (Kansai Region) تبدیل می شود که زیباترین رنگهای پاییزی را در یک بستر طبیعی در مقابل دیدگان شما به نمایش میگذارد. رنگ این برگها در نیمه دوم ماه نوامبر به اوج زیبایی خود می رسد.

اینجا نزدیکترین فضای سبز طبیعی کلان شهر اوساکاست که از ناحیه اومدا در کمتر از نیم ساعت قابل دسترسی است. مسیر اصلی پیاده روی پارک مینو در جاده ای به طول حدودا 3 کیلومتر بین رودخانه مینو و یک دره گسترده شده و در نهایت به آبشار مینو ختم می شود. این آبشار که به طول 33 متر است، اصلی ترین جاذبه طبیعی این پارک هست. مسیری که به این آبشار منتهی می شود، شیب زیادی ندارد و برای پیاده روی هموار شده است.

گردشگران می توانند با حدودا 45 دقیقه پیاده روی به آبشار برسند. اگر مسیر را به نیمه اول و دوم تقسیم کنیم، نیمه اول مسیر از تعدادی مغازه، ساختمانهای معابد و برخی امکانات رفاهی دیگر میگذرد، درحالیکه نیمه دوم اندکی شیب دارتر است و توسط درختان احاطه شد. در فصل پاییز، رستورانهای کنار مسیر غذای خاصی را می فروشند که به آن تمپورا (Tempura) می گویند. این غذا یک غذای ژاپنی بوده که مخلوطی است از غذاهای دریایی و سبزیجات که در قرن 16 توسط پرتغالی ها به ژاپن معرفی شد. علاوه بر مسیر اصلی، پارک مسیرهای دیگری هم برای پیاده روی دارد که منتهی به نقاط بلندی می شوند که از فراز آنها میتوان به مناظر زیبایی از تپه ها و آبشار دست یافت.

پارک مینو یکی از دیدنی های معروف اوساکا است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو