دانلود بازی Viscerafest v0.9.2.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access

دانلود بازی Viscerafest v0.9.2.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access


منبع: دانلود ها

86

1401/8/20

15:42


5/5 - (1 امتیاز)

داستان بازی Viscerafest در سال ۳۷۹۶ جریان دارد و شما نقش کارولین را خواهید داشت که یک مزدور خون‌خوار بوده و دچار بیماری روان پریشی شده است. او پول زیادی برای زندگی ندارد، اما گویا امیدها همچنان برای وی زنده بوده و می‌توانید در چنین دنیایی به دنبال این امیدها باشید. جنگجویی به نام کرومون در این جهان وجود دارد که برای سر وی جایزه گذاشته شده است و شما هم می‌توانید از این فرصت برای به دست آوردن پولی برای خرید حلقه ازدواج به دست آورده و به اهداف خود دست پیدا کنید. البته این جنگجو ارتش بزرگی به همراه دارد که باید بر آن‌ها فایق آیید. بازی اصلا ساده نخواهد بود و باید با تجسم چالش‌های آن، پیشروی خود را با تمرکز بالایی ادامه دهید.

Viscerafest v0.9.2.0 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Viscerafest

از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به ماموریت‌هایی اشاره کنیم که با معماهای بسیار متنوعی دنبال می‌شود و می‌توانید اهداف مختلفی را در بازی دنبال کنید. سطوح بازی طوری است که می‌توانید جهان زیبای بازی را مدام سیاحت کرده و از آن‌ها عبور کنید. قلمرو این جنگجو فراتر از چیزی است که بتوانید در چند ساعت آن را دنبال کنید. بنابراین، گیم‌پلی بازی زمان بیشتری از شما خواهد خواست و باید با حوصله به سراغش چالش‌های آن بروید. سلاح‌های عجیب و غریبی در بازی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دوجین دشمن در سرتاسر این جهان وجود دارد و نیروهای موسوم به USC را تشکیل داده‌اند.

برای زنده ماندن باید از منابع بیشتری استفاده کرده و مدام از مهمات خود استفاده کنید. از زره‌های مختلف استفاده کرده و تعادل بیشتری در جهان بازی برقرار کنید. با سرعت نور حرکت کرده و از حیوان خانگی خود در بازی Viscerafest هم برای برخی چالش‌های معمایی خود استفاده کنید.

info

Viscerafest is a Sci-Fi Fantasy Singleplayer Arena FPS with minor Collectathon elements. Fight through hordes of aliens and eldritch monstrosities wielding a slew of powerful weapons, juggling your resources, and exploring over 26 intricately designed hand crafted levels.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel Pentium i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTS 450

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: 64-bit Recommended, 32-bit version Available

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel Pentium i5-4440

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 660

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: 64-bit Recommended, 32-bit version Available

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Viscerafest v0.9.2.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early-Access

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 10م نوامبر 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

—————–

دانلود بازی Viscerafest v0.9.2.0 (Early-Access)-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو