بیلبورد اشتباه اصلاح شد

منبع: برترین ها

16

1401/8/20

16:12


سازمان زیباسازی شهر تهران درباره درج نام اشتباه یک نویسنده در بیلبوردهای شهری به مناسبت هفته کتاب توضیح داد.

صبا نوشت: سازمان زیباسازی شهر تهران درباره درج نام اشتباه یک نویسنده در بیلبوردهای شهری به مناسبت هفته کتاب توضیح داد.

بر اساس اطلاعات خانه کتاب در این طرح ۱۱۰ کتاب و نویسنده معرفی شده‌اند که برگزیده جایزه‌هایی مانند کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، جایزه جلال آل احمد، جشنواره شعر فجر و… هستند.

بیلبورد اشتباه اصلاح شد

البته در این میان برخی نویسندگان مانند ابراهیم حسن‌بیگی، حمیدرضا شکارسری و… به انتشار تصاویرشان روی بیلبوردها اعتراض داشته‌اند از طرفی هم برای معرفی محمود تفضلی نویسنده و مترجم، برای کتاب «نگاهی به تاریخ جهان» از عکس احمد تفضلی ایران‌شناس، مترجم و پژوهشگر استفاده شده است که این تصویر واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است.

در این رابطه سازمان زیباسازی شهر تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد که بدین شرح است: «اکران هفته کتاب با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم»، توسط کارگروه ستاد هفته کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده و سازمان زیباسازی شهر تهران، نسبت به اکران آن اقدام کرده است.

ده‌ها نویسنده و کتاب در قالب این طرح به مخاطبان معرفی شدند که مورد استقبال جدی قرار گرفته و بسیاری از شهروندان با استفاده از کد کیوآرکد، اقدام به خرید با تخفیف این کتابها کرده‌اند.

با وجود نظارت های دقیق‌ بر روند اجرای این کمپین، تصویر نویسنده یکی از کتابهای قدیمی به علت تشابه اسم، به اشتباه روی یک سازه تبلیغاتی نصب و بلافاصله اصلاح شد.

پویش بزرگ ما همانیم که می‌خوانیم تا روز دوشنبه ادامه دارد و شهروندان تهرانی می توانند درباره کتابهای معرفی شده با اسکن کیوآرکدهای نصب شده، اطلاعات بیشتر به دست بیاورند و در صورت تمایل با تخفیف اقدام به خرید این آثار کنند.»

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو