بهینه‌سازی اعلانات در واتساپ با میوت شدن خودکار گروه‌ها

منبع: تکراتو

20

1401/8/20

18:01


اپلیکیشن پیام رسان WhatsApp با هدف بهینه‌سازی اعلانات در واتساپ در حال آزمایش بر روی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مفیدی در نسخه بتا خود است.

بهینه‌سازی اعلانات در واتساپ با میوت شدن خودکار گروه‌ها

اپلیکیشن پیام رسان WhatsApp با هدف بهینه‌سازی اعلانات در واتساپ در حال آزمایش بر روی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مفیدی در نسخه بتا خود است.

همان طور که می‌دانید اپلیکیشن WhatsApp یکی از سرویس‌های پیام رسان محبوب این روزهاست. اخیرا سازندگان و توسعه دهندگان این برنامه محدودیت اعضای گروه‌ را از 256 به 1024 نفر افزایش داده‌اند.

با وجود اینکه این قابلیت به رشد و محبوبیت این برنامه کمک می‌کند اما ممکن است برای برخی از افراد به علت مزاحمت بیش از حد اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها، آزاردهنده باشد. مسلما تعداد کمی گروه‌ بزرگ بهتر از تعداد زیادی گروه کوچک است، اما واتس‌اپ با هدف کاهش مزاحمت و راحتی کاربران، به‌طور پیش‌فرض گروه‌های بزرگ‌ را میوت و بی‌صدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: قابلیت Communities واتساپ رسما منتشر شد

بهینه‌سازی اعلانات در واتساپ

در گروه‌هایی با اعضای زیاد، فارغ از اینکه شما فرد فعالی در گروه باشید یا نباشید، گوشی شما به طور مداوم سیلی از پیام‌های بی شمار را دریافت کرده و از این رو صدا یا ویبره گوشی اذیت کننده خواهد بود. راه حل اغلب افراد برای برطرف کردن این مشکل، میوت کردن چنین گروه‌هایی به صورت دستی است. حال اپلیکیشن واتس‌اپ برای آسان کردن این فرآیند، در حال آزمایش راهی برای خودکارسازی این روند در نسخه بتا خود است.

بهینه‌سازی اعلانات در واتساپ

به گزارش وب سایت خبری WABetaInfo، نسخه بتا ورژن 2.22.23.9 واتساپ، از ویژگی جدیدی برخوردار است که به کمک آن گروه‌هایی که اعضایی بیش از 256 نفر داشته باشند به طور خودکار و پیش فرض بی صدا می‌شوند.

بنابراین این ویژگی در هر گروهی با تعداد اعضای بالای 256 نفر اعمال شده و هر گروهی حتی با 257 نفر عضو نیز به طور خودکار میوت می‌شود. البته شما می‌توانید در صورت تمایل به طور دستی فرآیند خودکار بی صدا کردن گروه را لغو کنید.

این تغییرات مثبت و مفید در حال حاضر فقط در نسخه بتا قابل دسترسی هستند اما ما انتظار داریم که به زودی بخشی از نسخه پایدار واتس‌اپ بشوند. با این حال این سرویس پیام‌ رسان هنوز هیچ جدول زمانی برای انتشار این قابلیت مشخص نکرده و حتی تایید نشده است که این ویژگی به طور گسترده در دسترس خواهد بود یا نه.

در ماه‌های اخیر نیز واتساپ ویژگی جدیدی را تحت عنوان Communities اضافه کرده است که به کمک آن می‌توان گروه‌های مرتبط به یکدیگر را در کنار هم و در یک قسمت خاص قرار داد. این قابلیت نیز با متمرکز کردن گروه‌ها روی یک موضوع به خصوص، می‌تواند در زمینه کاهش اعلانات به افراد و کاربران کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره بهینه‌سازی اعلانات در واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidpolice

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو