بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه کوتاه جدید چی ببینیم؟

بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه کوتاه جدید چی ببینیم؟


منبع: تکراتو

19

1401/8/20

20:32


دنیای گسترده انیمه ها طرفداران زیادی دارد. امروز در این مقاله درباره جدیدترین و بهترین انیمه های کوتاه با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه کوتاه جدید چی ببینیم؟

دنیای گسترده انیمه ها طرفداران زیادی دارد. امروز در این مقاله درباره جدیدترین و بهترین انیمه های کوتاه با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

انیمه ها در کشور ما مخاطبان بسیار گسترده ای دارد، این ژانر انیمیشن ژاپنی از دهه ها قبل در کشور ما طرفدار داشته و اکنون نیز توانسته محبوبیت خود را حفظ نماید. همانطور که احتمالا نیز می دانید این مسئله مختص به کشور ما نیست و در جهان این ژانر جذاب ژاپنی با وجود غلبه سینمای هالیوود بر جهان توانسته مخاطبان زیادی برای خود به ارمغان بیاورد. یکی از ژانرهای جذاب انیمه، انیمه ها کوتاه هستند که معمولا به آنها کمتر توجه مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه کوتاه جدید چی ببینیم؟

انیمه های کوتاه علیرغم کم توجهی به آنها نمایش های بسیار جذابی هستند که قطعا از دیدن آنها پشیمان نخواهید شد. در این ژانر ما علاوه بر داستان ها و شخصیت ها معمول در این نمایش ها، با داستان و شخصیت های منحصر به فردی مواجهیم که خاص ژانر انیمه کوتاه است. در جهت آشنایی شما با این ژانر جذاب تلاش خواهیم کرد در این مقاله به معرفی بهترین انیمه های کوتاه و جدیدترین انیمه های کوتاه بپردازیم.

Prison School

بهترین انیمه های کوتاه

مدرسه زندان یک انیمه کوتاه 12 قسمتی بسیار جذاب است که قطعا از دیدن آن پشیمان نخواهید شد. در نگاه اول ممکن است این انیمه فقط برای طرفداران پروپاقرص آن جذاب به نظر بیاید اما در درون داستان و شخصیت ها مسائلی وجود دارد که می تواند مخاطب عام را به جذب خود نماید.

این انیمه یک انیمه ضد ساختار است که آنقدر عجیب به نظر می آید که احتمالا هیچکس نمی تواند آن را جدی بگیرد. مدرسه زندان یک کمدی ابزورد (پوچ) بسیار خوب است که مملو از طنز درباره نوجوانان، زنان نیمه برهنه می باشد. داستان انیمه حول این فانتزی می گردد که اگر هورمون ها می توانستند به مثابه شخصیت ها در جامعه حضور پیدا کنند، چه اتفاقی می افتد، بله تعجب نکنید همینقدر این انیمه عجیب و غریب می باشد. به خاطر ساختار هزل آمیز، طنز گزنده و تلخ و ساخت عالی و بی نقصش برخی این نمایش را بهترین انیمه کوتاه به حساب آورده اند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های ایسکای

Charlotte

بهترین انیمه های کوتاه

شارلوت یکی از جدیدترین انیمه های کوتاه است که توانسته توجه بسیاری را به خود جلب نماید. شما می توانید این انیمه کوتاه را به دو قسمت مجزا تقسیم کنید. حالت قبل و پس از تغییر لحن داستان.

در ابتدا این یک انیمه بسیار معمولی درمورد گروهی از دانش آموزان دبیرستانی است که توانایی های بسیار خاصی دارند و از آنها برای کمک به سایر افراد استفاده می کنند، اما مسئله به سرع تغییر می کند ناگهان شما با یک انیمه اکشن مواجه می شوید که در آن هیچ شخصیت اصلی و فرعی مشخصی وجود ندارد. شاید تغییر لحن غیر منتظره ای به نظر رسد اما سازندگان به خوبی توانسته اند این تغییر را در بیاورند.

انیمه کوتاه شارلوت در کل 13 قسمت است که یک اپیزود ویژه نیز دارد. به دلیل تغییر لحن حرفه ای، شخصیت های جذاب و داستان مهیج بسیاری این انیمه بهترین انیمه کوتاه به حساب آورده اند.

Darwin’s Game

بهترین انیمه های کوتاه

وقت، وقت معرفی یک جنگ سلطنتی است. این انیمه با یک داستان کلاسیک در ژانر جنگ سلطنتی که از هرگز از دیدن آن پیشمان نخواهید شد. داستان بازی داروین تمام درباره ایجاد اتحاد و کشتن افراد دشمن برای پیشرفت است. بسیاری این انیمه را دردناک توصیف کردند زیرا در بازی داروین مرگ همه جا وجود دارد و هیچ سانسور و تلطیفی نیز وجود ندارد.

این انیمه جذاب اگرچه یک داستان معمول و کلاسیک را دارد اما توانسته از جهیدن در کلیشه جلوگیری کند. شخصیت ها مهیج با دیالوگ های هنرمندانه و نبردهای جذاب این انیمه را تبدیل به یکی از بهترین انیمه های کوتاه کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شونن

Deadman wonderland

بهترین انیمه های کوتاه

شهربازی اعدامی‌ها یا همان ددمن واندرلند یک انیمه کوتاه در ژانر دارک و روانشناختی است. این انیمه درباره پسری نوجوان به نام گانتا ایگاراشی بوده که به سلاخی همکلاسی‌هایش متهم می‌شود اما واقعیت این نیست. برای مجازات، این پسر به زندانی منتقل می‌شود که می‌توان آن را جهنم واقعی دانست.

اگر شما بالای 17 سال هستید و به دنبال انیمه‌ای با پایان جالب هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این انیمه را در لیست خود قرار دهید.

Death Parade

بهترین انیمه های کوتاه

رژه مرگ یک از جدیدترین انیمه های کوتاه است که جذابیت شگفت انگیز آن باعث محبوبیت شگرفش شده است. این انیمه دارای جنبه های زیادی است که آن را در بین بهترین ها قرار می دهد.

رژه مرگ سبکی نرم، لطیف با شخصیت هایی قابل تشخیص خوب پرورده شده دارد که در کنار موسیقی و مفهوم کلی عالیش آن را تبدیل به یک مجموعه شاهکار کرده است.

داستان این درباره افرادی تازه درگذشته است که در پس از مرگ خود به مکانی منتقل می شوند تا در آنجا مشغول به بازی های مختلفی شوند، میزان امتیازگیری هر یک از افراد سرنوشتشان را تعیین می نماید. نتایج آنها باعث می شود که آنها دوباره تجسم یافته و زنده شوند و یا به طورکلی از جهان محو گردند. این انیمه جذاب در 12 قسمت ارائه شده است.

داستان بدیع، موسیقی فوق العاده و شخصیت پردازی بدون نقص این انیمه باعث شده است بسیاری این نمایش بهترین انیمه کوتاه تا به حال ساخته شده به حساب بیاورند.

Elfen Lied

بهترین انیمه های کوتاه

در ابتدا باید بگوییم که ابدا این انیمه را هنگام خوردن غذا تماشا نکنید، چراکه پر از خونریزی مرگ است. قسمت اول این انیمه ممکن است حوصله سر بر باشد اما پس از آن روی دور افتاده و 13 اپیزود جذاب را ارائه می دهد.

اگرچه ‌Elfen Lied را نمی توان جز جدیدترین انیمه های کوتاه به حساب آورد و سال ساخت به سال 2004 برمی گردد اما جذابیت آنقدر است که ما دیدن آن را حتما به شما توصیه می نماییم.

داستان خشن آن ممکن است باب میل بسیاری نباشد اما طرفداران ژانر اکشن و وحشتناک حتما به دلیل شخصیت ها و اکشن های تکان دهنده اش آن را می ستایند تا جایی که برخی آن را بهترین انیمه کوتاه تا به حال ساخته شده به حساب آورده اند.

Plastic Neesan

بهترین انیمه های کوتاه

اگر فکر می‌کنید 13 قسمت برای یک انیمه کوتاه همچنان زیاد است، باید بگوییم که این انیمه تنها 12 قسمت دارد که هر اپیزود تنها 2 دقیقه است، به همین جهت می توانیم بگوییم که پلاستیک نیسان یک انیمه کوتاه به معنای واقعی کلمه است.

این انیمه کوتاه دارای داستان عجیب و غریب است که آن را بسیار جذاب می‌کند به همین جهت برخی از طرفداران انیمه های ابزورد و مبهم این انیمه را بخاطر داستان جذاب و مهیج و عجیبش بهترین انیمه کوتاه به حساب آورده اند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

WataMote: No Matter How I Look At It!

بهترین انیمه های کوتاه

اگر طرفدار انیمه کلاس هشتم باشد، قطعا از این انیمه لذت خواهید بود. این انیمه درباره مشکلات و مسائل نوجوانی و تلاش یک نوجوان برای تثبیت خود است، به دلیل تعهد این انیمه به وضعیت واقعا موجود گاهی اوقات این انیمه می‌تواند وحشتناک باشد.

این انیمه کوتاه یکی از معدود نمایش‌ها در ژانر خودش است داستانش براساس واقعیت پیش می‌رود و تلاش می‌کند مسائل واقعی را نمایش دهد. این انیمه به دلیل مطح کردن موضوعی جدی، اجتماعی و مهم و همچنین دیالوگ‌های نقدانه و غیر کلیشه‌ای در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های زمستان 2021

Ishuzoku Reviewers

بهترین انیمه های کوتاه

اگر علاقمند به داستانی روان، متفکرانه، با روحیه‌ای مثبت هستید داوران ایشوزوکو انتخابی ایده‌آل است. این انیمه برای بزرگسالانی که می خواهند ذهن خود را از زندگی روزمره و سختی های آن خالی کنند، دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود. این انیمه 12 قسمتی به دلیل داستان مثبت، اخلاقی و بیانی لطیف قطعا در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید‌: بهترین فیلم های کره ای 2021

House of Five Leaves

بهترین انیمه های کوتاه

این انیمه در مقایسه با سبک هنری و احساس عمومی شاداب کننده تر از دیگر انیمه های کوتاه است. ما در این انیمه با یک شخصیت مبارز و توامند مواجهیم که البته دارای قلبی نازک و هربان است. این شخصیت مهربان و شجاع درگیر با گروه جنایتکاری می شود که روند داستان را به طورکلی دگرگون کرد.

این انیمه اگرچه یک نمایش معمول سامورایی است اما به دلیل فضای بسیار مطبوع به همراه سبک هنری منحصر به فرد و موسیقی متن شگفت انگیز تجربه ای کاملا متفاوت را به نمایش می گذارد که آن را قطعا در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

The Comic Artist and His Assistants

بهترین انیمه های کوتاه

این انیمه درباره یک مانگاکا و انبوه زنان اطراف اوست. این انیمه یک کمدی سبک حرم است شما با یک قهرمان محبوب و دوست داشتنی است. هدف نهایی این داستان مشخص نیست. اما حقیقتا داستان چندان اهمیت ندارد ما کلا با نمایشی 12 قسمتی مواجهیم که هر قسمت 13 دقیقه زمان دارد.

این کمدی سرگرم کننده علیرغم داستان ساده و کلاسیکش به دلیل خوشایند بودن و دیالوگ های کاملا بامزه اش قطعا در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شوجو

Grand Blue

بهترین انیمه های کوتاه

این انیمه کوتاه نیز یک نمایش کمدی است. آبی بزرگ یک انیمه 12 قسمتی است که من تضمین می کنم در تک تک دقایق آن از خنده روده بر خواهید شد. این انیمه درباره گروهی از افرادی است که دوست مست شده و برهنده شوند.

از داستان می توان کمدی آن را تشخیص داد. شوخی های بدنی آن درجه یک است و من پیشنهاد می کنم اگر در سن قانونی هستید، می توانید همراه با شخصیت ها نوشیدنی بخورید تا کاملا در داستان فرو بروید. این کمدی بسیاز خنده دار که لحظات بسیار مهیجی را فراهم می آورد، قطعا در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

Another

بهترین انیمه های کوتاه

دیگری یکی دیگر از انیمه های ترسناک است که مخاطبان گسترده ای نیز دارد. در این انیمه هیچ صحنه وحشتناکی وجود ندارد و فقط ما مواجه با جو وهم انگیزی هستیم که هیچوقت از بین نمی رود. این نوع ژانر وحشت سخت ترین و جذاب ترین آن است و البته درآوردن آن کار بسیار دشوار می باشد.

داستان آن کاملا خوب و جذاب است، این داستان مثل خط اصلی انیمه اصلا واضح نیست و این در جذابیت آن کمک می کند. به همین دلایل ما آن را در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2021

Baccano!

بهترین انیمه های کوتاه

بهترین راهی که می توانم باکانو را توصیف کنم، اجرای سریع تمام بازی تاج و تخت در یک فصل است. دلیل ما این است که روایت آن بیت سه خط طرح به همان اندازه مهم باز می گردد و ده ها شخصیت مهم دارد. این در دهه 1930 در آمریکا باز می گیرد، بنابراین آماده شوید که مدام فراموش کنید کدام شخصیت به کدام خانواده مافیایی تعلق دارد.

فراتر از مافیا، عناصر مافوق طبیعی نیز وجود داردف مانند کیمیاگری و یک وحشی قاتل. همچنین عاشقانه هایی که حتما نظر شما جلب خواهد کرد.

همه اینها فقط در 13 قسمت گجانده شده است، صادقانه بگویم هر ثانیه تماشای این نمایش ارزش دارد به همین جهت ما آن را در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار داده ایم.

Ping Pong the Animation

بهترین انیمه های کوتاه

اکنون می خواهیم اولین انیمه کوتاه ورزشی را به شما معرفی کنید. البته به مانند هر انیمه دیگر در این سبک ورزش صرفا ابزاری برای روایت داستان است.

برای اینکه عاشق این انیمه، پیام آن و یا شخصیت ها شوید لازم نیست که پینگ پنگ بازی کرده باشید. این یک انیمه کاملا خوب نوشته شده در مورد علاقه معنای تلاش برای رسیدن به مکان شماره یک و همچنین داستان روی سن است.

این نکته قابل ذکر است که به دلیل سبک هنری غیرمعمول این انیمه ممکن است در ابتدا کمی پس زده شوید اما ناامید نشده چراکه خیلی سریعا به آن عادت خواهید کرد.

این انیمه در ژانر ورزشی یکه تاز است همچنین موضوعات جذاب دیگری دارد که می تواند در آنها نیز در سطوح بالا قرار بگیرد به همین جهت باید آن در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار دهیم.

The Devil as a Part-Timer

بهترین انیمه های کوتاه

این یک انیمه بسیار خنده دار است داستان آن نیز کاملا این مسئله را نشان می دهد. تصور کنید شیطان درحال جابه جا کردن همبرگر و پختن آن است، نه مسخره نکنید چراکه این موضوع دقیقا محور این انیمه است.

این انیمه کمدی جذاب با داستان بدیع و خلاقانه به همراه صحنه های اکشن واقعا عالیش قطعا در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار می گیرد.

Tonari no Seki-kun: The Master of Killing Time

بهترین انیمه های کوتاه

داستان این انیمه حول پسری می گذرد که به دلیل خسته کننده بودن کلاسهایش تصمیم می گیرد راهی برای گذران وقت و فرار کردن پیدا کند. او گاهی حیوان خانگی خود را به کلاس می آورد گاهی سر کلاس شطرنج بازی می کند. این داستان نشان می دهد که ما با یک انیمه کمدی مواجهیم.

این انیمه 21 قسمت دارد اما هر قسمت فقط 7 دقیقه طول می کشد. ما به دلیل داستان دیالوگ های بسیار بامزه و همچنین داستان جالبش در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

I Can’t Understand What My Husband Is Saying

بهترین انیمه های کوتاه

این انیمه دارای 2 فصل است، شاید بگوییم که اینکه دیگر یک انیمه کوتاه نیست، اما زود قضاوت نکنید زیرا هر اپیزود از این انیمه فقط سه دقیقه است. به همین جهت می توانیم آن را یک انیمه کوتاه درنظر بگیریم.

طرح داستان ساده است. مسئله این است که اگر یک اوتاکو با یک غیر اوتاکو ازدواج چه اتفافی می افتد. زوج این داستان بسیار بامزه و قابل ستایش هستند و مخاطب را به خود جلب می کنند.

این کمدی عاشقانه همچنین دارای موقعیت های کمدی است که بر جذابیت و مهیج بودن آن می افزاید به همین جهت ما آن را در لیست بهترین انیمه های کوتاه قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید:‌بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

Senyuu

بهترین انیمه های کوتاه

سنیو یک انیمه بسیار سریع و هجوآمیز است که می توان آن را یک کمدی ایسکای در نظر آورد، اما این یک ژانر ایسکای به معنای کلاسیک نیست و تایم آن بسیار کمتر از دو ساعت است.

همه شخصیت های این انیمه عجیب و غریب هستند، ما با یک شوالیه پدوفیل، قهرمان اصلی بی لیاقت و شخصیتی سادیستیک و خیلی شخصیت های عجیب و غریب دیگر مواجه هستیم. این داستان اگرچه اکشن بوده اما ابدا به مانند اکشن های کلیشه ای نبوده و ابهام و عجیب بودن آن باعث افزایش جذابیتش شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

جمع بندی

همانطور که در ابتدا مقاله اشاره کردیم انیمه ها در کشور ما طرفداران پروپاقرص و زیادی دارند. ژانر انیمه از سال ها پیش در تلویزیون ما پخش می شده و در نوستالژی جمعی ما ایرانی ها جای پای محکمی دارد. این نکته لازم به ذکر است که این مسئله فقط مختص کشور ما نیست و در جهان این ژانر جذاب ژاپنی مخاطبان گسترده ای را توانسته خصوصا در سال های اخیر برای خود به ارمغان بیاورد.

این درحالی است که سینمای آمریکا و هالیوود با توجه به حجم سرمایه گذاری های عظیم ساختن فیلم ها و انیمیشن های مختلف تمام تلاش خود را برای غلبه بر تمام سینمای جهان کرده است، با اینحال ژانر انیمه با ساختار ساده و لطیف خود تلاش کرده با این انحصار بجنگد و مخاطبانی را از سراسر جهان را برای خود به ارمغان بیاورد که به نظر بسیاری در این جهت موفق نیز بوده است.

با اینحال برخلاف دیگر ژانرهای انیمه، انیمه های کوتاه کمتر مورد توجه قرار گرفته است، این ژانر که موضوع منحصر به فرد خود را دارد، دارای جذابیت هایی است که ممکن است همه مخاطبان از آن خبر نداشته باشند. به همین جهت در این مقاله تلاش کردیم درباره بهترین انیمه های کوتاه و دیگر مسائل مربوط به این ژانر با شما صحبت نماییم. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد در این جهت به شما یاری رسانده باشد. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن اشاره نکردیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: fandomspot

نظر شما درباره بهترین انیمه های کوتاه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو