فال جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱

منبع: برترین ها

51

1401/8/20

22:38


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

فال روز 20 آبان برای متولدین فروردین

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد.  مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید.   انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند.

فال روز 20 آبان برای متولدین اردیبهشت

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست ‌نگه ‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. با مشکلی روبرو خواهید شد، اما غم به دل خود راه ندهید و برای حل این مشکل از هوش‌‌سرشار خود کمک بگیرید.  اهل وقت‌ گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

فال روز 20 آبان برای متولدین خرداد

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت.  غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. این شرایط را مغتنم بدانید و بستری برای سود و درآمد بیشتر مهیا کنید. به همراه همسر یا عشق ‌زندگیتان از منزل بیرون بروید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت هوایی تازه کنید.

فال روز 20 آبان برای متولدین تیر

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

فال روز 20 آبان برای متولدین مرداد

 به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

فال روز 20 آبان برای متولدین شهریور

به دنبال روش‌های جدیدی برای حل‌ مشکلات باشید و دیدگاه خود به زندگی را گسترش دهید. مطمئن باشید ادامه این رویکرد گره‌های زیادی از مشکلات شما را در آینده باز می‌کند. اجازه ندهید روز شما با بطالت و بی‌تحرکی به پایان برسد. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. به اطرافیان محبت نمی‌کنید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید.  کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

فال روز 20 آبان برای متولدین مهر

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. عشق و عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید چرا که امروز شرایط خوبی برای عاشقی نیست. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید.

فال روز 20 آبان برای متولدین آبان

اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید.  یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. همسر یا عشق زندگیتان امروز خاطره‌های خوش روزهای گذشته را برایتان زنده می‌کند. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از محبت را در کنار عشق زندگیتان پشت سر بگذارید.

فال روز 20 آبان برای متولدین آذر

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاریهای بلندمدت باشید.   به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمکتان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

فال روز 20 آبان برای متولدین دی

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. رابطه خود را با دوستانی که علم و آگاهی بیشتری نسبت به شما دارند نزدیک‌تر کنید.   فرصتی برای بهبود روابط کاری در پیش رو دارید، از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیری را در کار و تجارت خود تجربه نمایید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز را به روزی سرشار از لحظه‌های خوش تبدیل خواهد کرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و یکی از دوستان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و ایشان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای وی ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.

فال روز 20 آبان برای متولدین بهمن

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به آنها ثابت نمایید که در هر شرایطی پشت اعضای خانواده را خالی نخواهید کرد. اگر نمی‌خواهید آبروی‌تان برود، رابطه پنهانی که دارید را خاتمه دهید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  سنگی در سر راه‌تان قرار دارد و روز را آن‌گونه که انتظار دارید به پایان نخواهید رساند.

فال روز 20 آبان برای متولدین اسفند

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و با اتفاق‌های فرخنده‌ای در محل‌کار روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه پیشرفت‌‌های شغلی خود را فراهم کنید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. شرایطی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو