قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه ؛ برترین کاراکترهای قابل اعتماد

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه ؛ برترین کاراکترهای قابل اعتماد


منبع: فیگار

95

1401/8/21

01:01


همانطور که انیمه سرشار از شخصیت‌های خائن است، کاراکترهای قابل اعتماد زیادی نیز وجود دارد. با فیگار بمانید تا با قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه آشنا شوید.

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه ؛ برترین کاراکترهای قابل اعتماد

همانطور که انیمه سرشار از شخصیت‌های خائن است، کاراکترهای قابل اعتماد زیادی نیز وجود دارد. با فیگار بمانید تا با قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه آشنا شوید.

اکثر مردم قابل اعتماد بودن را یکی از بهترین ارزش‌ها و خصوصیات‌های ممکن می‌دانند. این خصوصیت یک شخصیت انیمه قابل اعتماد را از یک شخصیت خطرناک و خائن متمایز می‌کند، که می‌تواند به معنای تفاوت بین مرگ و زندگی در دنیای خطرناک انیمه باشد.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

برترین کاراکترهای قابل اعتماد

شما می‌توانید فهرست قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

طرفداران عاشق دیدن شخصیت‌های قابل اعتماد در دل انواع خاصی از انیمه‌ها هستند، افرادی که نشان می‌دهند می‌توان از طریق گفتار و کردار به آنها اعتماد کرد. در حالی که برخی از این شخصیت‌ها در جهان خود بسیار محبوب هستند، برخی دیگر توسط همتایان خود مورد توجه زیادی قرار نمی‌گیرند.

با این حال، با گذشت زمان، قابل اعتماد بودن آنها را به اعتبار زیادی در میان قهرمانان و شروران به طور یکسان به ارمغان آورده است. پس اگر می‌خواهید با قابل اعتماد ترین شخصیت انیمه آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین شخصیت های قابل اعتماد انیمه بپردازیم.

Naruto

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قهرمان اصلی سریال ناروتو (بهترین آرک های انیمه ناروتو) فقط از نظر موقعیت قابل اعتماد بود. در حالی که ناروتو اوزوماکی جان خود را برای نجات کونوها از تهدیدات خارجی و داخلی به خطر انداخت، آموزه‌های کاکاشی همیشه پیامدهای مثبتی برای او نداشت. به طور خاص، قرار دادن رفقا در اولویت از یک ماموریت همیشه باعث اعتماد فرد نمی‌شود، به خصوص زمانی که شخصیت‌هایی مانند ساسکه می‌توانند او را به خطر بیندازند.

صرف نظر از این، احساس وظیفه ناروتو (بهترین ویلن های انیمه ناروتو) نسبت به ساسکه ناشی از تعهد او به عمل به وعده‌هایش بود. او هم به خودش و هم به ساکورا عهد کرد که دوستش را به دهکده برگ بازگرداند، زیرا در غیر این صورت «لیاقت» تبدیل شدن به هوکاگه بعدی را نخواهد داشت. این نشان دهنده سطح بالایی از یکپارچگی است که در بین شینوبی‌ها غیرمعمول می‌باشد.

Midoriya

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

به طور کلی، Izuku Midoriya معنای قهرمان بودن را در My Hero Academia (نقد فیلم مدرسه قهرمان من ماموریت قهرمانان جهان) تجسم می‌دهد. او انعطاف‌پذیر و شجاع است و هنگام آموزش برای تبدیل شدن به نماد صلح بعدی، به میراث All Might احترام می‌گذارد. میدوریا زمانی که سعی کرد باکوگو را از دست All For One نجات دهد، علیرغم اختلافات آنها در گذشته، قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرد.

با این حال، میدوریا در حفظ اسرار مهارت خاصی نداشت. هنگامی که باکوگو او را تحت فشار قرار داد، او حقیقت را در مورد One For All به او گفت. او به اعتماد All Might خیانت کرد و این فقط خوش شانسی Deku بود که لیگ شرورها از قبل از میراث مخفی این توانایی اطلاع داشتند. اما به طور کلی، میدوریا یکی از محبوب ترین شخصیت های قابل اعتماد انیمه است.

Mikasa

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

اگر میکاسا نبود، ارن یگر از انیمه Attack On Titan ده‌ها بار جان خود را از دست می‌داد. او به همان اندازه به مردم پارادیس اهمیت می‌داد و حتی جمعیتی از مردم را از دست یک تاجر فاسد در جریان حمله تایتان‌ها به تروست نجات داد. با انجام این کار، میکاسا اعتماد عمومی را به دست آورد، زیرا مردم می‌دانستند که او منافع آنها را بالاتر از مافوق خود قرار می‌دهد.

علاوه بر این، میکاسا همیشه به قول خود احترام می‌گذاشت. او در تمام طول انیمه حمله به تایتان  10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان) یک متحد قابل اعتماد برای پیشاهنگان باقی ماند. چه آنها علیه جنگجویان جنگیدند و چه علیه خود ارن، وجدان میکاسا از او سربازی قابل اعتماد ساخت.

Joey

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

جویی بهترین دوست یوگی از دوران مدرسه آنها در انیمه Yu-Gi-Oh بود! او یوگی را در جزیره Duelist همراهی کرد، به او کمک کرد تا در مقابل ماریک قرار بگیرد و در صورت لزوم محافظت فیزیکی بسیار مورد نیاز را ارائه کرد. جویی یک شخصیت بسیار قابل اعتماد است.

وجدان و شفقت جویی به طور کلی او را قابل اعتماد کرد. به عنوان مثال، او در بازی‌های پگاسوس شرکت می‌کرد به این امید که پول جراحی چشم خواهرش را به دست آورد و نشان داد که اول به دیگران فکر می‌کند. علاوه بر این، جویی کینه‌ای ندارد. او در دوئل مای ولنتاین با ماریک نگرانی زیادی نشان داد، حتی اگر او قبلاً با استفاده از رایحه‌های مختلف روی عرشه هارپی او را فریب داده بود. او حتی حاضر بود جان خود را در برابر مرد خردکن کایبا، قاتل زنجیره‌ای که ده‌ها نفر را به قتل رساند، به خطر بیاندازد.

Bartra

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

بارترا در هفت گناه کبیره پادشاه Liones بود. او که مردی عادل و منصف بود، پس از متهم شدن نادرست شخصیت‌های اصلی به خیانت به سرزمین، به بازسازی چهره آنها کمک کرد. به طور کلی، بارترا یک دارایی برای قهرمانانی بود که به بسیج نیروهای بریتانیایی از جانب آنها کمک کردند. با این حال، او همیشه کمک‌های آنها را جبران نمی‌کرد.

برای مثال، بارترا نمی‌خواست الیزابت در ماجراجویی‌های آن‌ها به ملیوداس بپیوندد و اگر به سادگی از پشت کلاه گراز فرار نمی‌کرد، جلوی آنها را می‌گرفت. به اعتبار بارترا، او هرگز به ملیوداس قول نداد که اجازه دهد پس از شکست شیاطین به او بپیوندد. با وجود اینکه از شیاطین ضعیف‌تر بود، او قهرمانانه شوالیه‌های مقدس را در طول تهاجمات متعدد به بریتانیا رهبری کرد، حتی زمانی که شخصیت‌های اصلی درگیر بودند. شجاعت و صداقت ارزش اعتماد را دارد.

Luffy

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

لوفی بدون شک قابل اعتمادترین شخصیت در One Piece (پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟) بود. او برای دوستانی که پیدا کرد کارهای زیادی کرد و کارهایی مانند جنگیدن با یک ارتش کامل برای سانجی و قول شکست دادن کایدو برای تاما انجام داد.

تنها نقص لوفی در هوش اوست. لوفی همیشه در روند احترام به قول خود تصمیمات خوبی نمی‌گیرد. به عنوان مثال، لوفی به زورو در قله ویسکی حمله کرد زیرا فکر می‌کرد این شمشیرزن (خفن ترین شمشیرباز های انیمه) بی دلیل به مردم محلی خیانت کرده است. در واقع، آنها سعی داشتند دزدان دریایی کلاه حصیری را بکشند. قلب لوفی قابل اعتماد است، حتی اگر تصمیمات او برخی اوقات عالی نباشد.

Captain Obi

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه, قابل اعتماد ترین کاراکتر های انیمه

کاپیتان Obi قابل اعتمادترین رهبر در انیمه نیروی آتش بود. علیرغم رویارویی با اینفرنال‌ها، White-Clad و گاهی اوقات حتی افراد دیگر، او هرگز از اصول خود عقب نشینی نکرد و به پیروانش دلیلی برای شک در قضاوت خود ارائه نکرد. بهتر از این، Obi این خرد را داشت تا اعتماد خود را به افرادی که احتمالاً لیاقت آن را نداشتند نشان دهد.

لیزا و شینرا هر دو نمونه‌های بسیار خوبی از این موضوع هستند، زیرا ارتباطشان با انجیلیست وجود دارد. تمایل او به ایمان آوردن به آنها، عمل متقابل و احترام به پیمان خود را برای آنها آسانتر کرد. ماهیت قضاوت و اعتماد او متحدان قدرتمندی را برای کمک در برابر نیروهای White-Clad به دست آورد.

Jet Black

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه, محبوب ترین شخصیت های قابل اعتماد انیمه

جت بلک کابوی بی‌باپ در برابر خطای دوستان و خدمه‌اش صبور بود. علیرغم اینکه آنها از کشتی‌های او سوء استفاده می‌کردند، پول‌هایش را می‌دزدیدند، او را سرزنش می‌کردند و دائماً او را ترک می‌کردند، او همیشه مطمئن می‌شد که جایی برای آنها در کشتی‌اش وجود دارد.

برخلاف اسپایک، جت هرگز به صراحت از افرادی که در کشتی بی باپ بودند ناراحت نبود. او همچنین هرگز دلیلی برای دوست نداشتنش به آنها نداد، به خصوص که در بدترین حالت سعی کرد با در نظر گرفتن رفاه گروه آنها را اصلاح کند. در پایان، او آنقدر قابل اعتماد ثابت شد که حتی Faye Valentine فوق‌العاده بداخلاق در اطراف جت راحت بود.

Killua

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه, بهترین شخصیت های قابل اعتماد انیمه

به طور کلی، Killua بهترین دوستی بود که هر کسی می‌توانست در Hunter X Hunter بخواهد. او در تمام ماجراهای خطرناکش در NGL در کنار گون ماند تا بتواند به او کمک کند تا پدرش را پیدا کند. این پسر جوان حتی خواهر و برادرش را از اقامتگاه زولدیک بیرون کرد تا گون را از آستانه مرگ بازگرداند.

قابل اعتماد بودن او حتی فراتر از گروه دوستانش است زیرا او از قوانین امتحان شکارچی و Heaven’s Arena تا حد توانایی خود رعایت کرد، حتی زمانی که مجبور انجام این کار نبود. با وجود قابل اعتماد بودن کلی کیلوا، او نیز همیشه فردی عالی نبود. او یک “ماشه” دارد که می‌تواند او را به یک قاتل تبدیل کند. به گفته کیلوا، این تقصیر او نبود. این ناشی از سوء استفاده‌های قبلی توسط برادرش ایلومی می‌باشد.

Jonathan Joestar

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه

قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه, قابل اعتماد ترین شخصیت انیمه

جاناتان جوستار در «ماجراجویی عجیب و غریب جوجو» معنای جنتلمن بودن را به همه نشان داد. او به قدری قابل اعتماد بود که بلافاصله اسپیدواگن را متقاعد کرد که علیرغم باورهایش در مورد اشراف به او اعتماد کند. اعتماد ذاتی جاناتان حتی به بی‌حقوق‌ترین نقاط جامعه‌اش هم رسید.

جاناتان همچنین با حوصله دسیسه‌های دیو را تحمل کرد، حتی پس از اینکه برادر خوانده‌اش سگش را کشت و ارینا را بی‌رحمانه مورد آزار و اذیت قرار داد. جوجو تنها زمانی علیه دیو عمل کرد که بدون هیچ تردیدی گناه او را ثابت کرد. حضور جاناتان در لیست قابل اعتماد ترین کاراکتر های انیمه یک اولویت برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قابل اعتماد ترین شخصیت های انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو