معرفی سریال کره ای عشق مال احمق هاست (Love Is for Suckers 2022)

معرفی سریال کره ای عشق مال احمق هاست (Love Is for Suckers 2022)


منبع: پلازا

56

1401/8/21

07:48


معرفی سریال کره ای عشق مال احمق هاست (Love Is for Suckers 2022)

لی دا هی و چوی شی وون با سریال کره ای عشق مال احمق هاست، یک داستان عاشقانه هیجان انگیز بازگشته‌اند. با معرفی سریال Love Is for Suckers 2022 همراه پلازا بمانید.

سریال کره ای عشق مال احمق هاست با همکاری کارگردان چوی گیو شیک (Choi Gyu sik) که آثاری مانند سریال “Hush 2020” و سریال “Let’s Eat 3 2018” را ساخته است و نویسندگی کیم سول جی (Kim Sol Ji) نوسینده سریال “Pegasus Market 2019” ساخته شده است. ماجرای سریال درباره گو یو رئوم (لی دا هی) یک کارگردان برنامه‌های تلوزیونی و دوست 20 ساله او پارک جه هون (چوی شی وون) است که در یک کلینیک جراحی پلاستیک کار می‌کند. آن‌ها به طور غیرمنتظره‌ای در حین کار بر روی یک نمایش واقعی دوست‌یابی متوجه احساساتی می‌شوند که زندگیشان را برای همیشه تغییر می‌دهد. در ادامه این مطلب، هرآنچه باید درباره سریال Love Is for Suckers بدانید را بررسی می‌کنیم.

قبل از هرچیز می‌توانید تریلر سریال کره ای عشق مال احمق هاست را در بخش زیر تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای عشق مال احمق هاست

دانلود سریال Love Is for Suckers 2022 / تریلر سریال کره ای عشق مال احمق هاست

داستان سریال عشق مال احمق هاست ۲۰۲۲ درباره ماجرای عاشقانه بین دو دوست صمیمی است که اکنون در اواسط دهه 30 سالگی هستند. آن‌ها به طور غیرمنتظره‌ای در حین کار بر روی یک نمایش واقعی دوست‌یابی، متوجه احساساتی می‌شوند که در تمام 20 سال گذشته آن را نادیده گرفته بودند.

سریال روی گو یو رئوم (لی دا هی)، یک تهیه کننده تلویزیونی تمرکز دارد. او در طول ده سال فعالیت حرفه‌ای خود، تنها به ساختن نمایش‌های ناموفق مشغول بوده است. او سخت‌تر از بسیاری از تهیه‌کنندگان کار می‌کند، با این حال نمایش‌هایی که می‌سازد به جز شکست خوردن، نتیجه ای ندارد. تا زمانی که این فرصت به تیم او داده می‌شود تا یک برنامه تلویزیونی واقعی با موضوع دوست‌یابی را در کنار کارگردانی دیگر به نام کانگ چه ری (چو سو هیانگ) تولید کند.

این نمایش “پادشاهی عشق” نام دارد و یو رئوم مصمم است که آن را به موفقیت بزرگی برساند. اما در حین برنامه‌ریزی برای تولیدات نمایش پادشاهی عشق، یکی از شرکت کنندگان در لحظه آخر از برنامه خارج می‌شود. گو یو رئوم مجبور می‌شود از تنها دوست خود پارک جه هون (چوی شی وون) خواهش کند تا جایگزین این شرکت کننده در برنامه شود و همه چیز به صورتی غیرقابل پیش‌بینی دچار تغییر می‌شود.

بازیگران سریال Love Is for Suckers 2022

در ادامه معرفی سریال عشق مال احمق هاست، با بازیگران این مجموعه تلویزیونی آشنا می‌شویم.

لی دا هی در نقش گو یو رئوم

سریال Love Is for Suckers 2022

لی دا هی مدل و بازیگر، این بار با سریال Love is for suckers بازگشته است. پیش از این، لی دا هه در درام های دیگری مانند سریال “L.U.C.A.: The Beginning 2021″، سریال “Search: WWW 2019” و سریال “The Beauty Inside 2018” بازی کرده است.

چوی شی وون در نقش پارک جه هون

بازیگران سریال کره ای عشق مال احمق هاست ۲۰۲۲ / سریال Love Is for Suckers 2022

چوی شی وون خواننده، بازیگر و مدل معروف کره جنوبی و عضو گروه پرطرفدار Super Junior است. از دیگر آثاری که شی وون در ان‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توانیم به سریال “Work Later, Drink Now 2021″، سریال “My Fellow Citizens 2019″، سریال “Revolutionary Love 2017” و سریال “She Was Pretty 2015” اشاره کنیم.

چو سو هیانگ در نقش کانگ چه ری

سریال Love Is for Suckers / نقد سریال عشق مال احمق هاست ۲۰۲۲ / نمرات سریال Love Is for Suckers 2022

سو هیانگ یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای عشق مال احمق هاست ۲۰۲۲ است. چو سو هیانگ پیش از این در سریال “Love all Play 2022“، سریال “Tale Of Nokdu 2019” و سریال “Whow are You 2015” حضور داشته است.

لی ده هوی در نقش کیم سانگ وو

سریال Love Is for Suckers

لی ده هوی عضو گروه AB6IX ، پیش از حضور در این درام، در سریال کوتاه “Monchouchou Globalhouse 2019” نیز حضور داشته است.

پارک یئون وو در نقش جان

ژانر سریال کره ای عشق مال احمق هاست / تعدا قسمت های سریال کره ای عشق مال احمق هاست

پارک یئون وو یکی دیگر از اعضای تیم بازیگران سریال عشق مال احمق هاست، پیش از این درام در آثاری مانند سریال “Rookie Cops 2022“، سریال “Our Beloved Summer 2021” و سریال “When The Camellia Blooms 2019” بازی کرده است.

دیگر بازیگران سریال Love Is For Suckers 2022

  • لی جو یئون در نقش هان جی یون
  • سونگ جونگ هو در نقش کیم این وو
  • مون یه وون در نقش آن سو یئون
  • مین جین وونگ در نقش پارک ده شیک
  • یانگ هی کیونگ در نقش یون یانگ هی

بررسی سریال کره ای عشق مال احمق هاست

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

ژانر سریال کره ای عشق مال احمق هاست کمدی-رمانتیک است، پس طرفداران می‌توانند منتظر سکانس‌هایی شیرین و دوست داشتنی از لی دا هی، چوی شی وون و تیم بزرگ بازیگری این سریال باشند. از طرف دیگر، بخش‌هایی از سریال  Love Is For Sukcers که به ساخته شدن برنامه “پادشاهی عشق” می‌پردازد، حال و هوایی مستند گونه دارد و اگر اهل تماشای برنامه‌های سرگرمی کره جنوبی نیز هستید و برنامه‌های زوج‌یابی و عاشقانه را دنبال می‌کنید، می‌توانید از پشت صحنه ساخته شدن این عناوین و مشکلاتی که در حین تولید ایجاد می‌شود نیز باخبر شوید.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای عشق مال احمق هاست گفتیم، گو یو رئوم و پارک جه هون بیشتر از 20 سال است که با یکدیگر دوست هستند. آن‌ها در این سال‌ها، روزهای خوب و بد بسیاری را کنار هم سپری کرده‌اند و همیشه تکیه گاه هم بو‌ده‌اند. یو رئوم، 37 ساله و کارگردان برنامه‌های سرگرمی در تلوزیزیون است. او برای اینکه بتواند کارش را ادامه دهد و به موفقیت برسد، 3 سال پیش پیشنهاد نامزد خود کیم این وو (سونگ جونگ هو) را برای سفر به آمریکا و شروع زندگی مشترک رد می‌کند. اما حالا تنها چیزی که برایش باقی مانده، شکست خوردن تمام برنامه‌هایی است که برای ساختن آن‌ها در کنار تیم تولیدش حسابی زحمت کشیده است. یو رئوم در این نقطه از زندگی خود، نه تنها در زندگی کاری، بلکه در زندگی عاطفی‌اش نیز احساس خلاء و ناامیدی می‌کند.

آخرین برنامه ای که یو رئوم در حال ساختن آن بود، مربوط به آشپزی و پختن انواع نودل بود که بخاطر ریتینگ پایینش با شکست مواجه شد و تولید آن لغو گردید. در همین حین یک برنامه دوست یابی واقعی به نام “پادشاهی عشق”، به لطف کانگ چه ری (چو سو هیانگ) کارگردان بی‌پروا و ریسک‌پذیر این مجموعه، با موفقیتی بزرگ در فصل اول به انتها می‌رسد. رییس شرکت به یو رئوم و تیم او این فرصت را می‌دهد تا برای ساخت فصل دوم این برنامه موفق و محبوب با کانگ چه ری همکاری کنند. اما یو رئوم و چه ری دیدگاهی کاملا متفاوت دارند و اولویت‌های این دو رقیب کاملا در تضاد است.

بررسی سریال کره ای عشق مال احمق هاست / معرفی سریال Love Is for Suckers 2022

کانگ چه ری به زندگی شخصی، احساسات و مشکلاتی که ممکن است برای شرکت کنندگان برنامه‌هایش ایجاد شود اهمیتی نمی‌دهد و تا جایی که مخالف قوانین قرارداد شرکت نباشد، برنامه هایش را هرطور که بخواهد ادیت و پخش می‌کند. تنها چیزی که برای چه ری اهمیت دارد، بازخورد و میزان بینندگان برنامه است. یو رئوم فردی مهربان و با ملاحظه است که نمی‌تواند آسیب دیدن بقیه را تحمل کند. حالا این دو تهیه کننده درکنار هم قرار است فصل دوم پادشاهی عشق را تولید کنند. درحالی که بخاطر حادثه‌ای غیرمنتظره، پار جه هون، دوست صمیمی یو رئوم قبول می‌کند یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشد و همه چیز غیرقابل کنترل می‌شود.

پارک جه هون، فرزند ارشد رییس یکی از بیمارستان‌های معروف کره جنوبی، و جراح مغز و اعصاب است. او پس از فوت پدرش دچار بحران می‌شود، مدتی طولانی از زندگی دست می‎کشد و کارش را رها می‌کند. پس از چندین ماه زندگی در سکوت، با پیشنهاد و اصرارهای یو رئوم، حاضر می‌شود به محل زندگی یو رئوم نقل مکان کند. درحال حاضر جه هون و یو رئوم همسایه هستند. جه هون در یک کلینیک زیبایی کار می‌کند و حاضر نیست به بیمارستان پدرش بازگردد و به عنوان جراح مغز و اعصاب کار کند.

جه هون بخاطر اصرار مادرش، گاهی برای آشنایی و ازدواج، با دخترهایی که مادرش انتخاب کرده است ملاقات می‌کند. اما هیچ‌گاه به کسی دل نبسته و تصمیمی برای شروع یک رابطه عاطفی و ازدواج ندارد. او پیش از پیوستن به برنامه پادشاهی عشق، در یک قرار ملاقات از پیش تعیین شده با هان جی اون ملاقات می‌کند. دختری مهربان و دوست داشتنی که استاد دانشگاه است و در اولین دیدار عاشق جه هون می‌شود. جه هون که علاقه ای به ازدواج ندارد، کاملا محترمانه او را رد می‌کند. اما سرنوشت چیز دیگری را برای این دو رقم زده! پارک جه هون و هان جی اون هر دو جزء شرکت کنندگان برنامه پادشاهی عشق هستند و ناخواسته وارد ماجراهای پیچیده‌ای می‌شوند.

تعدا قسمت های سریال کره ای عشق مال احمق هاست 16 قسمت حدودا یک ساعته است، و ماجراهای گوناگون در طول هر قسمت آنقدر سریع پیش می‌رود که در حین تماشای آن گذر زمان را احساس نخواهید کرد. پس اگر طرفدار سریال های کره ای کمدی-رمانتیک هستید یا به تیم بازیگری این درام علاقه دارید، برای تماشای این سریال دو دل نباشید.

در حال حاضر نیمی از سریال پخش شده، و انتهای این ماجرای پیچیده همچنان نامشخص است. فکر می‌کنید، یو رئوم و جه هون پس از تمام حوادثی که در حین ساخته شدن برنامه پادشاهی عشق در حال رخ دادن است، می‌توانند از دوستی و احساسی که بینشان هست محافظت کنند؟ یا سوتفاهم‌های پیش آمده و حضور افراد جدیدی که هرکدام به نحوی تلاش دارند به جه هون یا یو رئوم نزدیک شوند، همه چیز را تغییر می‌دهد و این دو از هم جدا می‌شوند؟ ممکن است جه هون بخاطر اصرارهای هان جی اون، نظرش عوض شود و نسبت به این استاد دانشگاه، احساسی واقعی پیدا کند؟ این وو برای همیشه تسلیم می‌شود و یو رئوم را تنها می‌گذارد؟ برنامه “پادشاهی عشق”، رابطه یو رئوم و جه هون را به چه سرنوشتی دچار خواهد کرد؟

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال عشق مال احمق هاست ۲۰۲۲ همراهتان بودیم. اگر هنوز به سراغ سریال جدید شیوون و لی دا هه نرفته‌اید، می‌توانید با دانلود سریال Love Is for Suckers 2022 از یک ماجرای سرگرم کننده لذت ببرید. گو یو رئوم و پارک جه هون به عنوان یک تهیه کننده و یک بازیگر در برنامه ای تلویزیونی، شروع به رشد احساسات عاشقانه می‌کنند. اما آیا برنامه «پادشاهی عشق» به این دوستان فرصتی می‌دهد تا عشق واقعی خود را پیدا کنند؟ آیا این دوستی طولانی به عشق تبدیل می‌شوند؟ نظر شما درباره سریال جدید شی وون و لی داهه چیست؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا در میان بگذارید. ممنون که با این مقاله همراه ما بودید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو