ویلاژ توریست مشهد ☀️ مرکز خرید مدرن و زیبا

ویلاژ توریست مشهد ☀️ مرکز خرید مدرن و زیبا


منبع: تاپ تراول

56

1401/8/21

09:36


ویلاژ توریست مشهد در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد…

ویلاژ توریست مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ویلاژ توریست (Vilaj Tourist) یکی از مراکز خرید مشهد است که در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است. این مجتمع چهار طبقه با طراحی مدرن، دارای 260 واحد تجاری است که مجموعه کاملی از انواع پوشاک، بدلیجات، کیف و کفش و لوازم خانه را گرد هم آورده است.

از مشهد که به سمت طرقبه حرکت کنید، اولین بازاری که با طراحی ویژه خود توجه شما را جلب خواهد کرد، مجتمع ویلاژ توریست است. این روزها بسیاری از افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که برند می باشند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. مجتمع ویلاژتوریست سعی کرده با فراهم سازی بهترین محصولات با برند های تجاری معروف نیاز مشتریان خود را فراهم سازد.

ویلاژ توریست مشهد

معماری ویلاژ توریست

این مجتمع دارای نمایی شیشه ای بوده که باعث می شود فضای داخلی آن روشن باشد. آنچه در نمای داخلی این ساختمان به چشم می‌آید وجود طبقات بیضی‌شکلی است که تصویر حلزون را در ذهن تداعی می‌کند. نورپردازی ویژه و خیره‌کننده این مرکز خرید از دیگر ویژ‌گی های معماری ویلاژ توریست است؛ با این‌حال وجود دو آب‌نمای موزیکال که ترکیبی از رقص و آتش هستند زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

آب‌نمای موزیکال در طبقه منهای یک ویلاژ توریست قرار دارد اما از تمامی طبقات قابل مشاهده است. در کنار این آب‌نمای زیبا، کافی‌شاپی وجود دارد که می‌تواند لحظاتی رویایی را در کنار صدای آرام‌بخش آب برایتان بوجود آورد. وجود آسانسورهای پانورما یا همان کابین شیشه‌ای در ویلاژ توریست سبب شده ‌است که گردشگران بتوانند چشم‌انداز زیبایی از فضای داخلی در این مجتمع داشته باشند.

استفاده از دوربین‌های مدار بسته، سیستم اعلام و اطفاء حریق، داشتن وضوخانه و نمازخانه، سرویس بهداشتی، دستگاه‌های آب سردکن، کاناپه‌های راحتی، پردیس سینمایی، بزرگ‌ترین هایپر مارکت شرق کشور، بانک، کافی‌شاپ و رستوران و شهربازی از امکانات مفرحی هستند که در مرکز خرید ویلاژ توریست وجود دارند.

ویلاژ توریست مشهد

 فضایی زیبا در بام ویلاژ توریست

فضایی به وسعت 2000 متر مربع در بام ویلاژ توریست برای ایام تابستان درنظر گرفته شده است که متشکل از رستوران، فست فود و کافی شاپ می باشد و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ خود میزبان مهمانان عزیز خواهد بود.

ویلاژ توریست مشهد

شهربازی

بی‌شک، هیجان‌انگیزترین بخش ویلاژ توریست وجود شهربازی آن است. این شهربازی که در طبقه چهارم این ساختمان قرار گرفته ‌است، مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع را به خود اختصاص داده است. این شهربازی سرپوشیده برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، چراکه انواع بازی‌ها را در این مجتمع گردشگری رفاهی می‌توان یافت.

در شهربازی ویلاژ توریست انواع بازی‌های کامپیوتری، سینما 7 بعدی، باشگاه بولینگ و بیلیارد، ماشین برقی، قطار کودک و چرخ‌وفلک را می‌توانید تجربه کنید و لحظات شادی را در کنار خانواده سپری کنید.

ویلاژ توریست مشهد

سینما

سینما ویلاژ توریست سالن های مختلفی دارد که بیشتر آنها VIP و تعدادی دیگر از آنها CIP هستند و همه سالن ها از سیستم های گرمایشی و سرمایشی برخوردار هستند که بستر راحت تری را برای علاقه مندان به فیلم فراهم می کنند. هم چنین در سینما ویلاژ توریست دسترسی به امکانات زیاد، سرویس دهی به موقع و امکانات متنوعی با محیطی تمیز هر فردی را میتواند به دیدن فیلم علاقه مند کند.

ویلاژ توریست مشهد کجاست؟

پاساژ ویلاژ توریست مشهد در 4 کیلومتری جاده مشهد به سمت طرقبه و در خیابان امام رضا 8 واقع شده است. برای بازدید از مجتمع می توان از خودروی شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی در مشهد مانند مترو و اتوبوس استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو