خودتان را عادت دهید تا بیشتر بیاموزید

منبع: برترین ها

11

1401/8/21

17:01


شغل شال و روسری فروشی، از مشاغل پرفروش و پردرآمده. درکل، خانوما نسبت به آقایون بیشتر خرید می کنن و با هر مانتو و لباسی که می خرن، روسری یا شالِ متناسب با اون لباس رو هم خرید میکنن.

به همین دلیل، مغازه شال و روسری، فروشِ خیلی خوبی داره و اگر یسری نکات رو هم رعایت کنین، می تونین درآمد فوق العاده ای از این شغل به دست بیارید.

روسری

امروزه لباسی که وظیفه اصلی و اولیه های زنان مسلمان را ایفا می کند روسری می باشد که جدیدترین و شیک ترین این محصول در سراسر کشور به صورت عمده مبادله می شود. نحوه استفاده از این محصول اغلب به صورت مربعی و مثلثی شکل می باشد که روسریهای مربعی شکل اغلب برای پوشش سر و گردن و روسریهای مثلثی شکل به صورت نمادین همراه با مقنعه برای آویز گردن کاربرد دارد. رختی که از میزان ارزش و شکوه بالایی در صنعت پوشاک برخودار است روسری می باشد که در حین خرید این محصول باید به نکات مهمی توجه کنید. رنگ یکی از معیارهایی است که در حین خرید باید اول به آن توجه بسزایی کنید چونکه اگر رنگ درستی را انتخاب نکنید باعث ناهماهنگی آن با لباس و صورت شما می شود. راحت بودن روسری یکی از معیارهایی است که اغلب بانوان به دنبال آن هستند که باید از وزن سبک و جنس باکیفیت و طرح ساده ای داشته باشد. قواره روسری علاوه بر کیفیت و جنس یکی از مهم ترین معیارهایی است که تعیین کننده قیمت محصول می باشد.

خودتان را عادت دهید تا بیشتر بیاموزید

روسری ابریشم

در دنیای مد و فشن یکی از اکسسوریهای مورد علاقه ی خانمها روسری ابریشم است که در طرحهای جدید، ساده و شیک مورد استفاده قرار می گیرد در کشور ما اما روسریها نه تنها به عنوان اکسسوری بلکه به عنوان یک پوشش مورد استفاده قرار می گیرند. اینکه روسری به عنوان پوشش استفاده شود باعث می شود که خانما همواره به دنبال روسریهایی باشند که علاوه بر زیبا و شیک بودن سبک، نرم و خنک نیز باشند. در طراحی و بافت پارچه لباسها از جنسهای مختلف نخ استفاده می شود اما استفاده از نخ ابریشم برای بافت پارچه و تهیه لباس از زمانهای بسیار دور مرسوم بوده است، در گذشته لباسهایی که از جنس ابریشم بودند به دلیل لطافت و نرمی خاصی که داشتن گران قیمت تر بوده و معروف بود که اعیان و خان زاده ها ازاین لباسها استفاده می کردند.

خودتان را عادت دهید تا بیشتر بیاموزید

روسری پشمی زمستانی

یکی از بهترین پوششهای گرم در فصل زمستان روسری پشمی زمستانی است که در مدلهای کشمیر و ترکمن با استفاده از بهترین پارچه ها تولید می شود، این نمونه محصول توسط تولید کنندگان ایرانی با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می گردد و به بازار فروش این محصولات به نرخ مناسب عرضه می شود، افرادی که به دنبال شیک ترین مدل از روسری پشمی زمستانی هستند می توانند به بازار فروش این محصولات مراجعه کنند و بهترین مدل از این نوع روسری را به صورت کلی و جزئی خریداری نمایند. روسری پشمی زمستان توسط بهترین طراحانی که در زمینه تولید لباس و شال و روسری فعالیت می‌ کنند طراحی و تولید می شود، به همین دلیل هم ظاهری شیک و خاص دارد که علاوه بر محافظت از افراد در برابر سرما در محیط بیرون، می تواند استایلی متفاوت را برای آنها به وجود آورد.

خودتان را عادت دهید تا بیشتر بیاموزید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو